29

NN

преди 4 години

Хората по света , първо си оправят пътищата и псла въвеждат систимите за плащане. Ние обратното - съответно парите ги няма и пътищата същите!

28

още по-стар шофьор

преди 4 години

До Стар шофьорДо 89 средно загиваха по 1000-1200г. Виж статистиката.При 15 пъти по-малко коли и 10 пъти по-малък пробег.Направи си изводи и не пиши глупости.

27

Стар шофьор

преди 4 години

Шофьор съм от 40 години. До 1989 година правилата се спазваха. След 1989 година не се спазват. Очевидно културата, възпитанието, манталитета и т.н. не могат да се сменят за един ден. Това, което се смени е, че КАТ спря да работи след 1989 година. Катастрофите в голямата си част са след нарушения, а нарушения се правят когато няма контрол. Просто е, но КАТ успя да внуши на онези 80%, че виновно е "задкормилното устройство", както се опитват да оригиналничат.

26

Сержант

преди 4 години

Скорост, безотговорност, лоши пътища. Това са причините. Не да търсите под вола теле и да ми излизате с лобистки закони за разни паспорти за автомобилите и лицензирани сервизи. Работете по горните проблеми, там е проблема.

25

Анонимен

преди 4 години

Сами позволяваме на безотговорни типове да са шофьори! Въпроса трябва да е не кой има пари да си купи,а кой може да е шофьор!

24

Анонимен

преди 4 години

Камери,полицаи,които си вършат работата,обществено порицание,мерки за намаляване на скороста! Това всичко може да стане,но най главното,манталитета,не се променя! Квадратни,***,български мутри и мутроподобни мотористи и шофьори с основно образование или без...!

23

Наблюдател

преди 4 години

Емил Марков - средствата набрани от ТОЛ системата трябва да бъдат инвестирани в пътна безопасностА дано ама надалиИдеята на платените зони за паркиране със събраните средства да се изграждат паркинги, когато ги въведоха преди години, но за съжаление не само, че няма нито един изграден, но и продължаваме да доплащаме на ЦГМ средства от бюджета.

22

ДртПрч

преди 4 години

Всъщност, пътищата ни никога не са били по-добри. Учих се да шофирам през 90-те. Помня пътищата и през 80-те. Тогава пътищата бяха много лоши, но трафикът беше много по-малко, та съответно и джигитите също бяха по-малко. Сега са джигит до джигита, мила моя майно льо.Трябват реални наказания като спиране от движение на неизправни автомобили, конфискация на автомобила при шофиране без книжка, независимо дали е на нарушителя или го е взел назаем, поне месец затвор за пияните и т.н.

21

ДртПрч

преди 4 години

Събрали се няколко некомпетентници и си направили "Институт по пътна безопасност". Тая Русинова е учила за секретарка. Вярно - в чужбина, но за секретарка. Какво разбира тя от пътна безопасност, та се изказва по всички медии?

20

ДртПрч

преди 4 години

Събрали се няколко некомпетентници и си направили "Институт по пътна безопасност". Тая Русинова е учила за секретарка. Вярно - в чужбина, но за секретарка. Какво разбира тя от пътна безопасност, та се изказва по всички медии?

19

Абе...

преди 4 години

В нашата държава всеки ве специалист и компетентен по всичко. Таз дама пътища и безопасност , един от онзи ден за консул, барни на прасовъдието, руми дипломат?! Московски банкер,цецо политик, боко премиер...още калинки, и фидоски..- е не е ли пълна пародия..

18

Анонимен

преди 4 години

НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА!!!!На пътя е Бай ***.Той ще бъде дисциплиниран от хора,които стоят от офисите,шофират супер малко и са "наясно" с ПЪТНАТА БЕЗОПАСНОСТ.Ще му бъде обяснено,че не трябва да е *** на пътя(какъвто е в действителност на 90%),че пътищата са по-добри и по-безопасни,за което трябва да плаща прекалено скъпо за некачествена услуга.Все едно слушам БОКО ТИКВАТА.

17

Анонимен

преди 4 години

На вниманието на ***,койт се влачил след тировете и се изнервял:1_тировете са икономиката на странаната.ако няма тирове.значи не се произвежда стока.2-по националите в Европа се движат тирове и селскостопанска техника в пъти повече,но там *** са по-малко.

16

Анонимен

преди 4 години

Тол системата ще е отново хранилка за пътната мафия. В БГ се събират МНОГО данъци и такси за една толкова бедна по стандарт държава. Тези ТОЛ рекетьори по пътищата на БГ кой ги издържа??? От София до Кулата за 180 км има от 6 до 8 коли всяка с по 2 - 3 служителя това са около 20 - 30 човека на заплата. За цяла България те са хиляди, едно са заплатите им друго е и разхода за горива и поддръжка на толкова много коли. Докато има такива службички, пътища няма да имаме само ще плащаме високи такси

15

aibou

преди 4 години

И още нещо, някой смятал ли е,колко време ще отнеме на човек,ако спазва всички знаци,да стигне от Русе до Кърджали и обратнопримерно. Аз го правя с малак камион за 4 часа и половина в едната посока,но ако спазвам знаците няма да мога,това значи,че ще трябва или да сме двойка или да спя да речем в Търново.А от там повече разходи,проблеми в къщи и т.н. който пътува ме разбира,а който прекарва повече време пред телефона,а не зад волана,изобщо да не се обажда.

14

aibou

преди 4 години

Между 150 и 500 км, изминавам на ден. Хора които сигурно нямат книжки се грижат за моята безопасност на пътя.... Манталитета на шофьорите бил незнам си какъв... Ами като се влачиш зад натоварен и претоварен ТИР или някоя селскостопанска техника "х" време ,много ясно,че ще се изнервиш и ще направиш рисковано изпреварване.Ако има хубав,широк път няма да застрашиш нито своя,нито нечии друг живот.

13

Тъпи

преди 4 години

За какво да светят фаровете ?За какво са винетките ?

12

Анонимен

преди 4 години

Тя и онази дебелата от правителството на ГЕРБ казваше, че поскъпване на винетката с 50% ще доведе до по-добри пътища. Ама парите не стигнаха до там.Та ако има пълна ТОЛ система какво ще гарантира , че парите ще са за пътища.

11

baysando

преди 4 години

пътят е станал арена за избиване на комплекси. никой никой не уважава, но пък е супер яко превъзходтво да караш по бързо от другите и да си мислиш че някой е длъжен да ти освооди пътя. 20 г. кошници се газират с по 160, а ако караш нов мощен автомобил, не дай бже от премиум марка си е направо "срамно'' да спазваш ограничения.Някой ден може би пътищата ни ще се променят. Манталитета ни едва ли...

10

anonimen

преди 4 години

Molya vi, ne prenebregvaite upotrebata na narkotici pri patuvane. Molya, molya, molya - MVR da obezvredi personata Valeria Vaskevich ot Montana, chesto prebivavashta i v Sofia.Tova e edin dilar na droga i na sintetichni narkotici. Nqkolko dushi - savsem mladi hora jestoko postradaha ot neinite PROSTUPKI. Molq, pomognete.