Ами като сте такива тарикати, ами купете си А класата за 6-7к.Това е възможно най-лошият и несигурен автомобил, опасни са и се обръщат,ще зарадвате някой от 10000-та които имат обява, ама то нали е Мерцедес и сте разбирачи.
Има доста проблеми с новите коли в България. Първо ти трябва гараж, а примерно в София гаражи няма. После има доста скъпа застраховка Каско, примерно първата година за кола купена за 60-70 хиляди лева, плащаш за застраховки Каско и ГО над 3000 лева. На шестата година - около 2000 лева. Ако колата е на лизинг ти определят при кого да плащаш застраховките, а там са по-скъпи.Същото е и с ремонтите и поддръжката.
До Анонимен 122Ама е 7000 а не 20000 колкото най-евтината нова.А и като е нова какво?Адската пръчка.
До Анонимен 118Именно! А класата си е пластмасария, дървената апликация всъщност е пластмасова! Това не е Бентли:)
Винаги е стоял въпроса кое е по-добре - нова кола от по-нисък клас, на която бързо пада цената или за същите пари да си купиш употребявана кола от по-висок клас? Всеки решава за себе си и няма общовалидно правило.
До 119Защо да е манталитет?Втора ръка мерцедес -брнц а клас има за толкова пари (6-7хил) доста добри.Нова кола струва 18000 хиляди.При тва неква супер умряла киа,хюндай,дачия,фиат е такива марки.Всичко им върви всичко им е автоматик и се развалят през 3 месеца в сервиза.И в сервиза ти казват -ти си я развалил гаранцията пада.Айде играй честито 20 к за тон скрап.А втора ръка не можеш да го продадеш и за 30% от стойноста му щото пазарът втора употреба не прощава на пластмасовите корита.
Типичния български, да не кажа по-тежка дума манталитет.Аз мога да ти кажа, че си карам новата кола, имам 7 години гаранция и не ми дремеако нещо се развали. А това за екстрите, много не си в час, на новите коли вече всичко им е автоматично, не само скоростите и то отдавна.
До Анонимен 117Е нали говориме за някакъв малък икономичен автомобил.Ти бентли ли искаш да си земеш за 6000 лева ?:))
До Анонимен 116Мухаха,Чакай в А клас да ти сложат коренища! Това да не е Фантом...Майко мила
Можете да си вземете доста прилично возило за 7-8 хил. лева.Има чудни мерцедеси.Примерно А клас.Малък автомобил икономичен и луксозен.Вътре чак дървени аплилации,автомат ехее.Чакайте вие да си купи някой корейски,турски или румънски таралясник за 20к лева нов.И кво като р нов вътре екстрите са му електронен часовник..
До До 108 Нещо дилъра пържи. Поръчка отнема 3 месеца, при мен 4ри както вече писах. Първия месец може да правиш промени, втория набавят компонентите, третия влиза на конвейера. Толкова. Купувам вече трети нов автомобил, последния наскоро
Стара, нова, по-евтино, по-скъпо.Започне ли човек само това да гледа, по-добре изобщо да не си купува кола. Иначе нещата са горе-долу ясни - ако караш малко, няма да ти е по-евтино с новата кола, но ако караш много, може и да ти е по-евтино.
Качествата на бензина и дизела в бг са за автомобили произведени до 2000-та година,за японските и по стари.Новите,карани с горива от бг се скапват макс до 70-100000 км.същите при качествени горива без проблемно правят 200-300000 км.
Аз съм поръчал 3 нови коли в последните месеци, като от априлската поръчка едната дойде преди месец, другата идва до 10 дни. Това са коли, поръчани от дилъра преди време и ги продава още преди да са произведени, но са заявени като спецификации. Ако искаш кола по поръчка - примерно добавени 2 екстри към пакет оборудване, цвят и тапицерия - 7-8 месеца не ти мърдат! Та не се учудвам за цвета, особено ако модела е много търсен и не смогват с производството. Например - Сузуки Джимни
Популярна относително евтина марка. Искаше я синя, а дилъра беше поръчал други цветове - това се било търсело. Аз исках колата да има GPS навигация, но това не се било търсело и щях и аз да чакам над година за една от най-популярните в България марки и модели.
До ШопАз пък предпочитам нови добре поддържани. В дългосрочна перспектива може новата да ти излезе дори и по евтино
До Анонимен 106Поръчка за направа на автомобил отнема около 3-4 месеца. Масово 3 месеца, но ако Август влиза в тях, стават 4ри. Не е сериозно да чакаш 1 година за цвят...освен ако не е Бугати!
Ладата беше от скъпите коли. Жигулата струваше 6100 лева, после вече като Лада със следващите модели стана по-скъпа - първо 6600 лева и т.н. През 1988 година средната заплата беше 252 лева, а лихвата по заема 2%. Всеки си купуваше нова кола обикновено с 1-2 месеца чакане до доставката на следващата партида, която веднага се изкупуваше. Защо за ладите се чакаше малко повече си има просто обяснение. Сега един познат си купи новата кола, за коята изчака над една година, защото я искаше синя, а няма
Какви коли купуваме? Стари, до 7 бона, но лачени