А всички тирове, камиони, бусове, багери, трактори, комбайни, които са на дизел, кога ще забраните ??? Щото те са най големите консуматори на дизел, съответно според вас и най големите гадове.
Да почнаха да пишат вече и бедните българи, най вече и мързеливите дето не им се работи и не искат и да учат за да вземат повече. Според мен НЕ трябва да забраняват нищо, над 8-10 годишните коли над 2000 лева данък на година, скъпи застраховки и готово. Учете бе хора аз взимам над 3000 на месец и си купих нова тойта на изплащане.Но той иска по цял ден да си чеши мадете по барчетата да кара кола за 1000 лв да плаща 30 лв данък. Научете по някой друг език, БГ езика съм го отписал не ми върши ра
В МОСВ не се возят на стари дизели и следват европейския опит.Ето например след 2021 в Италия ще забранят на Везувий да изригва или ще наложат глоби за превишаване на въглеродните квоти.
Евро 7 дизеловия двигател преобръща нафтата и резултата е кислород и вода. Това е една магия наречена Алхимия.
Искат да спрат до euro 3 вноса...Еми то в Европата не остана вече еuro 3,ама само си чешате езиците, а умствената деиност е ръчна при вас.Колко сте жалки ***...ви да е.а.
Аз съм готов, на моя баварец направих два ауспуха, едния е само тръба, а другия е стандартен със катализатор и филтър. Превключвам ги с нормален троен кран като колата трябва да е на канал. Имам си и емулатор на ламбда, катализатор и филтър. Системата работи супер.
Никъде по света не са спряли старите коли от движение, но мафията в България може и да го направи.
Аз пък планирам да си карам старият дизел Евро 4 поне още десет години докато не ми омръзне. Като ми дадат 10 000 в евраки като на брато румънец да спират и слънцето ако искат.С пръдня боя се не прави!
Значи,взимам Аз хуио простака..2к на месец..Бъхта се като животно..за жената и двете деца,карам автомобил е-3 и тия ми искат ел кола за 70к.Тепам ви всичките и сам ви е..л майката..
До: номер 41И аз викам че трябва, ама едно е да трябва, друго е да може нали?Първо, това няма да стане скоро, не говоря за България а изобщо за света.И второ, кое му е екологичното на електрическите коли, че не разбрах?Токът да не идва от небето?Още много централи работят на фосилни горива, а атомните централи се оказват опасни и нямат перспективи в бъдеще.Големият проблем е, че още няма евтини фотоволтаици заради рядко срещаните в природата ресурси необходими за тяхното производство.
Искам да я вида тая забрана. Нали на вальо златния ще му се сецне , като се сринат продажбите.Аз ще го продам на части и само от факта че не го карам съм с 1000 лв. на година напред, а това дами и господа си е едно лято на почивка в Гърция.
По статистика на КАТ за първите 6 месеца на 2016 година (преди 3 години), са новорегистрирани 14429 автомобила. Всички те са с Евро 5 и Евро 6 с изключение на 10 автомобила, за които не е посочена еврокатегория. Няма новорегистрирани с Евро 4, няма с Евро 3, няма и с Евро 1 и 2 и това преди три години. Сега от 2021 година какво ще забраняват?*Автомобил - лек, товарен, специален, автобус и влекач
Ало, военния министър! Другарю Каракачанов!Веднага да снемете от въоръжение всичките 531 танка Т-72, съветско производство!Със своя V-образен 12 цилиндров дизелов двигател В-46, с мощност от 840 конски сили той е истинско екологично бедствие за държавата ни!Или може би има катализатор и отговаря на ЕВРО-4 стандарта?Танк с катализатор и каруца с аларма и климатик не съм виждал още, но кой знае, може и да има?
И аз искам да си купя нова кола, но с заплата 760 евро не става, за провинцията това се води "добра'' заплата. Такъв е стандарта на 90 процента от хората.
Залезът на старите дизели: Ще спре ли вноса им у нас?