"Според учени в тази сфера хуманоидите (и не само) с ИИ ще се почнат да надграждат и самоусъвършенстват своето съзнание."Ще започне да надгражда ако човекът предварително му е задал подобно поведение.
"...шофьорът включил автопилота на колата Model 3 едва 10 секунди преди тя да се разбие в мини бус..."Освен това ръцете му не били на волана.Оправете си заглавието: За пореден път - журналистите пишат без да мислят.
Щом самолетите могат да се движат и кацат на автопилот, защо една кола да не може? Абе ***, всичко може, ама в небето, не изскачат внезапно, коли, деца и кучета!
Човешкият фактор нито е минимизиран, нито ще бъде елиминиран. Мисли малко бе! Кой разработва тези системи- човека. Човек от 100 години прави коли и самолети, и въпреки това постоянно дефектират.ЧЕТЕТЕ и ще разберете! Човека ти говори за ИИ. Според учени в тази сфера хуманоидите (и не само) с ИИ ще се почнат да надграждат и самоусъвършенстват своето съзнание. Но имам усещането, че въпреки това роботите не ще се унифицира с хората, защото при тях ще липсва духовното.
"...шофьорът включил автопилота на колата Model 3 едва 10 секунди преди тя да се разбие в мини бус..."===Ами да го беше включил 0.5 секунди преди да се разбие в буса и пак автопилота на Тесла да му е виновен. Вземеъе си сменете заглавието, автопилотът не му е виновен, че няма мозък в главата. Ама и вие жърналистите не миските, изобщо.
А ако знаете колко пъти обикновени шофьори се убиха/убиха други хора само в България от първи март?! Ама да, автопилотът е лошо нещо, нали? Нека оставим хората да се самоизтребват без роботи...
Сметнете колко жертви има заради автопилота на Тесла (за който изрично се казва че ръцете ти трябва да са на волана) и колко има от всички останали коли и ще се види, че сметката няма нищо общо с нищо. Дори и процентно. Но се каза хиляда пъти, автопилота се ползва докато ти го надзираваш, Теслите се учат от твоите реакции кои неща да не правят, не може просто да ги оставиш да си правят каквото искат. Това е все едно да дадеш на 13 годишно да те кара, може и да стигнеш, може и да не стигнеш.
До АнонименToчно АBS и ЕSP са велики технологии спасили хиляди човешки животи. Ако се чакаше на бай Пешо зад волана да реагира, убитите щяха да са в пъти повече.Вечна слава на високите технологии, дано скоро не виждаме повече хора зад волана, всичко да е автоматизирано - без комплексари зад волана, без пияни и напушени, без такива като Владислав дето искал да шофира за удоволствие. Пич, играй си на комп. игри и там се прави на Шумахер. Пътищата не са място за удоволствие и забавление.
ботовете решават при ситуация на неизбежен инцидент кои пешеходци си струва да бъдат пощадени и кои не,-Какво ще кажеш за бота, който преди седмица предпочете да помете 4 деца и да скочи в реката, вместо да се блъсне в друга кола? Него Мъск ли го покри?
"Щом самолетите могат да се движат и кацат на автопилот, защо една кола да не може ?"Автопилота на самолета не може да извършва сложни маневри.
е за всеки един инцидент на тесла ли ще ни говорите? Защо не говорите тогава и за другите марки? Извадете, моля, статистика за жертвите на други топ маки без автопилот да видим колко са. На колко мили става по един инцидент с тях?
Ще си вземеш кола, която няма да я караш !?И какво толкова по-важно ще правиш в нея, докато тя те разнася като чувал с картофи ???Явно трябва да си: от третия пол, веган, инфлуенсър, велосипедист или някакво друго подобно израснало пред компютъра и откъснато от реалния свят.
Не разбирам, какво толкова положително намират в тези краварски *** ? И колите, и камионите, и моторите им са пълен гарбидж, нищо не става от тях! Много шум за нищо и с тази Тесла. Голяма реклама, но качество нула! Както всяка една друга тяхна кола!
"Системи като ABS, ЕSP, круз контрол и всички джаджи, които днес са станали стандартни са резултат от технологичния прогрес, именно с цел да се намали човешкия фактор. Днес той е минимизиран, целта е да се елинимира окончателно."Човешкият фактор нито е минимизиран, нито ще бъде елиминиран. Мисли малко бе! Кой разработва тези системи- човека. Човек от 100 години прави коли и самолети, и въпреки това постоянно дефектират.
"Абе, как да не е виновен шофьора, като точно той е задействал автопилота, когато не трябва!?""Задействал е автопилота 10 секунди преди катастрофата?? "" Автопилота не е имал възможност да възприеме, анализира и отработи ситуацията.
"Критиците на компанията обаче продължават да твърдят, че да рекламират помощно средство като автопилот заблуждава шофьорите и им дава фалшиво чувство за сигурност."Аз по начало не разбирам за какво точно ти трябва това "помощно средство", след като трябва да държиш ръцете си на волана. Да ти помага с въртенето на волана ли? Разбирате ли колко глупава е тази система?
За мен лично шофирането е било винаги удоволствие с някой много редки изключения и то в задръстване, просто защото тогава не карам а само седя.За мен да карам значи да мисля, преценявам десетки фактори, настилка, гуми, тонаж, околна среда, метеорологични условия, интензитет на движение и т.н Това ме успокоява, кара ме да мисля, да се чувствам жив.Смело мога да заявя, че дори автопилота да е перфектен пак не бих го използвал защото за мен това е равносилно да използвам обществен транспорт.
За пореден път – автопилот на Tesla уби шофьор