130

Анонимен

преди 5 години

До 130 наклонения Жълтия кръст няма как да се збърка освен ако не съм на трета водка като теб

129

Анонимен

преди 5 години

Уж щяхме да настигаме средното ниво за ЕС по брой автомобили, но под мъдрото ръководство на ГЕРБ пак копаеме дъното.

128

Анонимен

преди 5 години

Хората намаляват , намаляват и колите, логично.Няма да има вечен рекет , защото няма да останат хора.

127

Факт

преди 5 години

В България на 4 човека се пада по 1 личен автомобил или около 1,8 милиона лични автомобили има в България. Останалите също около 1,8 милиона автомобила са фирмени или служебни. В нормалните държави, личните автомобили са над два пъти повече в сравнение с България при това са доста по-нови.

126

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен130нещо май се бъркаш с такситата.Бъркаш шевролет с хюндай/киа.

125

Анонимен

преди 5 години

800 електромобилаАко не се лъжа наскоро СПАРК разшириха дейността си и купиха още 150 електрически фолксвагена.

124

Анонимен

преди 5 години

До 124 ами 10% са от всичките горе долу колкото е дяла и на Тесла в световен мащаб

123

Анонимен

преди 5 години

Пионките и тъпите журналистчета на 111 то място по свобода от тоя купен вестник няма ли скоро и вие да емигрирате след като първи научавате колко скапано било в бг? Хайде махайте се и оставете българите сами да се оправят, можем и без ваз!!!

122

Анонимен

преди 5 години

Всяко трето такси е Шавролет ...А и Дачий дал Бог ...Варшава пък нито е ГДР ска нито пък от ссср .въобще кой некадърник е писал статията

121

Анонимен

преди 5 години

И все пак Порше са повече от Лада което вдъхва надежда ...

120

Анонимен

преди 5 години

До Ташко Ерменко***А, не бе, ще гласуваме за кривоглавият от Банкя или пък за Лилавият от Драгалевци(от Видин де).Или най-добре да гласуваме за Шкембе-войводата и Друсан Сидеров (дето звездите му говорят и Доган го храни с едни милиони).Ай сиктир и селския ти г..ъз!!!

119

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 113Ами нали и аз това казвам.За тези 5000 км на година не му трябва кола а магарешки впряг.А и с това килийно образование за какви коли говорим като половината *** не могат обувките да си вържат.

118

Циник

преди 5 години

Мечтата на българите - да са като другите граждани на Европа .... да имат собствен автомобил...па макар и стар...не е нито "срамна" ... нито лоша. Винаги съм уважавал стремежа на българите - за собствен дом...задоволени деца...и разумно бъдеще.Ако българите имаха доходите на швейцарците - България щеше да е рай.Имахме нещастието да бъдем харизани на пияни руснаци...и мaшите им - овчари...шумкари...парашутисти ..и подводничари...затова днес ще купуваме скрапа на Европа!

117

Анонимен

преди 5 години

От 800 електромобила, само 76 тесли

116

Байчо ви

преди 5 години

По нашите пътища новата кола за 6 месеца е станала на дроб сърма. Биалетки, кормилни накрайници са най-малкото което се скапва. А при късмет може и да не спукаш гума в някоя дупка с остри ръбове. Ха карай сега Тесла!

115

Ванката

преди 5 години

Ще задам леко глупав въпрос към всички умни глави. Уважаеми умници като караме по Комунистически пътища с демократични дупки как човек да купи нова кола, като само в една дупка тази кола може да стане скраб?! Родните ни магистрали а да не говорим за "първокласните" ни пътища ;)

114

Анонимен

преди 5 години

Тесла били цели 76... ако бяхме нормална държава, щяха да са цели 76,000, а не само цели 76..

113

Щирлиц

преди 5 години

До Ташко Ерменко***БСП не е изпускала властта от 1944г.

112

Анонимен

преди 5 години

и повечето от всички коли са в София

111

Анонимен

преди 5 години

Натоварени извънградски пътища в БГ виждам само по време на големите селски преселения около празници с повече почивни дни, или в летните месеци към морето. В делничен ден по главните пътища е пустош, нищо общо с картинката в Европа. Карането на българина е 3 километра до работа и за бурканите до село.