25

Анонимен

преди 5 години

Всеки си гледа интереса. Източна Европа бяха присъединени за да бъдат уколонии. Така са завъртени нещата, че вашия глас е безгласен. Единствената поткрепа ще имате при за подкрепа на вътрешни борби в европарламента.Кое е еднаквото с Европа? Още при присъединяването беше ясно, че никога няма да има нещо общо, освен те да си налагат правилата с цел тяхното забогатяване. На практика техните стоки, които са произведени някъде другаде се продават без мит/

24

Анонимен

преди 5 години

Ако възнагражденията беха еднакви във Франция и България са еднакви кога инвеститор ще предпочете нас вместо Франция,Германия и Холандия? Това е поредната измама незнам защо си мислите, че на западняците им пука за нас?

23

Охобохо

преди 5 години

Маските ще паднат когато ти не си политик Джамбаз и онзи Барека.Такива кияци като вас дето ходят да са евродупетати за заплата от 12 000Евро на месец и само дрънкат глупости не са нужни на България!Нищо не свърши сега пак си кандидат?!Е нагъл си!

22

МНЕНИЕ

преди 5 години

Джамбазки се напъва като *гладен на акане* . Плана Макрон се презентира успешно в България , и се обърна Общественото мнение . Идеята е да има малко тирове по пътищата , а по-развита ЖП Мрежа в ЕС .

21

Анонимен

преди 5 години

До До 17Помни ми думите, ако заплатите се изравнят тази индустрия в Бългаия ще се свие много, аз нямам такъв бизнес и не ми пука, но това ще се случи. Защо си мислиш, че има аутсорсинг?

20

Тангра

преди 5 години

С поздрав от ГЕРБ!Големите евроатлантици.Нацепиха ви го четвъртит за пореден път

19

Анонимен

преди 5 години

До АнонименКамионаджийската мафия, заради която БДЖ-товарни превози беше съсипано и унищожено сега ***. В Европа не става като у нас другари.---БДЖ беше съсипано и от автобусните фирми.Макар,че с влак се пътува по-удобно и не е необходимо да се стои постоянно само на една седалка.

18

Анонимен

преди 5 години

Е аз говорих за конкретния случай от статията не въобще.Пакет мобилност приет или не с сегашния си вид ще претърпи много промени и много неизяснени и нерегламентирани неща в него.Че ЕС трябва да се реформира напълно вярно където и да съм бил в Европа включително и западна всички мислят така.Всъщност реформи че ще има е ясно.Въпроса е сегашния ли елит ще ги направи или ше бъде пометен от революционна лайн.яна буря и ще ги направи друг.

17

До 17

преди 5 години

Няма да останат без работа, а ще взимат повече пари и ще работят при човешки условия. Мутрата чорбаджия няма да може да си купи Бентли на втората година. Това е.

16

Анонимен

преди 5 години

Добре как като заплатите се изравнят ще е добре за българите след като останат без работа?

15

Анонимен

преди 5 години

Камионаджийската мафия, заради която БДЖ-товарни превози беше съсипано и унищожено сега ***. В Европа не става като у нас другари.

14

Анонимен

преди 5 години

До 5 браво че си го схванал повечето не са и за жалост си напълно прав.Джамбазки както се очаква от името му се оказа евтин мошеник който вместо българския национален интерес защитава в ЕС интереси на разни частни извънредно богати бизнес субекти тоест олигарси.А като го изритат транспортните босове ще го направят шофьор.Тогава ще протестира пък за пакета, за него да се извърта според личния интерес, дето му клати феса е нещо нормално.

13

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 2Добре не защитавам превозвачите, но това как ще помогне? Ние губим конкурентното предимство да сме най-ниско платени така много български тираджии ще загубят прехраната си както при всичко спуснато ни от Запдна Европа. Който смята, че Макрон ги мисли тях да се прегледа.

12

смях

преди 5 години

джамбаз, това се нарича интереси. А тия хора въртят парите вече има няма 600 години. От падането на Константинопол. Дали ще е Лондон, Берлин, Париж, всеки си гледа интереса, а бедните ***.и по периферията ги чака филия с мас и нивата да копат. Това не е лицемерие. Това е реалност.

11

House M.D.

преди 5 години

Дявол Крадев отново се застъпва за робовладелците, вместо за робите.

10

шматка

преди 5 години

До 2Франция хубаво иска но какво стана със свободното движение на хора стоки капитали

9

Шенол

преди 5 години

Някой знае ли как един милиционер внезапно събужда се милионер? Те нали уж са нови, а пак са си същите, правят се на шефове, гледат мрачно, мръщят се. И изведнъж става ясно, че са пълни с имоти. И изведнъж става ясно, че са пълни ***. И какво да ги правим сега тея кавали `щот така или иначе вече сме ги избрали? Не ви ли омръзна да ви лъжат на дребно? Не ви ли омръзна да живеете бедно?

8

Анонимен

преди 5 години

До тези мерки нямаше да се стигне ако нашенските тир-чорбаджии не осигуряваха шофьорите на минимална заплата и не ги тртираха като роби. Българският мутробизнесмен е свикнал властта да му слугува, но в ЕС не става така.

7

Скрий се бе

преди 5 години

Скрий се бе, наглец и популист. Ко стана с обещаните двойни пенсии и заплати. Евро милионерчето

6

Анонимен

преди 5 години

Ех тоя пакети мобилност.Знаете ли какъв е реалния проблем на превзвачите че ако се приеме пакета един български шофьор трябва да взима заплата като европейски тоест пет пъти по-голяма а на нашите мутри опа бизмесмени не им се плаща.Тогава ще питате защо шофьорите протестират ами защото същите тия шефове им наредиха и заплашиха че ще уволнят всеки който не протестира и хората *** загубят и малкото пари който имат.Не се връзвайте на игричките и лъжите на работодателите и презентатора им джамбазата.