72

Анонимен

преди 5 години

Гадно ми е за България защото е велика нация, въпроса е защот кoмплeкcapите в тази държава са издигнати в култ, а истинските българи са заливани с пoмия всеки ден

71

Анонимен

преди 5 години

Интересно ще е да се даде оценка на нивото на контрол за спазването на правилата по пътищата в различните държави от ЕС. Може би тогава и на 80-те% ще им просветне, че има пряка зависимост между нивото на контрол и броя на жертвите по пътищата.

70

Анонимен

преди 5 години

Май не сте виждали как шофират чужденците в България и колко много нарушения правят и то много опасни, та пишете, против българските шофьори. Защо чужденците шофират така в България е повече от ясно, но ... 80%, какво да ги правиш, за тях винаги българските шофьори са виновни за всичко.

69

Анонимен

преди 5 години

Българинът много обича да си търси оправдания - лоши пътища, лоши КАТ-аджии, лоши други хора. И все не му достига пипето да се види сам колко пари струва. А истината е една - не спазва правилата и си носи последиците от това. А после му е криво и пак търси вина само навън и в другите.Винаги ще е потърпевш, докато не се самоосъзнае колко е неук и как редовно нарушава всякакви правила и норми.

68

Анонимен

преди 5 години

Ясно е, че българина не е нито по-добър, нито по-лош шофьор в сравнение с шофьорите от останалите държави на ЕС. Оценката на всеки зависи от самочувствието му като българин. Ако е с ниско самочувствие, за него българите са най-лошите във всичко, не само като шофьори, а ако няма проблеми със самочувствието, човека гледа реално на нещата.

67

Факт

преди 5 години

Всеки ден в България се извършват много нарушения по пътищата, като това е и причината за много от катастрофите.През 1990 година се извършваха средно по 3000-5000 нарушения на денПрез 2000 година са вече 10 милиона всеки денПрез 2010 година са 80 милиона на денПрез 2015 година са вече 200 милиона на денПрез 2019 се очаква да са 250 милионаЗащо е така е пвоече от ясно за всички, които не са от онези 80%. 80-те процента говорят за липсата мозъчни гънки, но всеки съди по себе си.

66

Анонимен

преди 5 години

Колкото и да неудобна истината на българина, това не я прави неистина - да, той не е особено умен, затова и се перчи с голо самочувствие, дава газ до ламарината и не мисли. Понеже най-често няма с какво.Статистиката е ясна - у нас и в Румъния има най-голям процент катастрофи с телесни повреди и смърт в цяла Европа. Достатъчно е показателна. Независимо, че много българи не щат да прогледнат тая проста истина. От това те, самите, нищо не печелят. И да си завират главите в пясъка няма да помогне.

65

Анонимен

преди 5 години

Вярно е, че у нас КАТ не работи качествено и в него е пълно се връзкари, които не знаят защо са там, но и масовият водач на МПС, колоездач и пешеходец не му отстъпват по липса на интелект.В нация от пр.ости хора всичките са такива - и пътуващите, и контролиращите.

64

Анонимен

преди 5 години

Като пътуваща в различни държави спокойно потвърждавам извода - да, ние и румънците не умеем да караме, масово не познаваме и/или не спазваме правилата и затова при нас има най-много ПТП и то със сериозни последици. Иначе самочувствието на българския и румънския карач е до небесата. Нищо, че няма никакво покритие.

63

Присмехулник

преди 5 години

нека обърнете внимание и на факта, колко неграмотни карат с или без книжка. все пак знаците са за хора с к.и. над този на скарида, която се се скрила в коптор, учи децата си на сергействане (т.е. да грабят другите без да влагат какъвто и да е труд) и е обгрижвана от нпо за лични печалби и пране на пари... е нема такава либералност, другарки и другари, все "бивши" с членски карти...колкото по-скоро-го вденете този Факт, толкова повече к.и.(iq) ви се изравнява с този на и.и. (izkustven intelekt) който създавате... :-)))

62

Факт

преди 5 години

Карам с 50 км/час по Ботевградско шосе в София - максимално разрешена скорост 50 км/час при две отделни платна всяко с по 3-4 ленти за движение. Покрай мен всички минават сякаш съм спрял, карат с 80-100-120 км/час. Така аз ставам опасен за движението. Защо всички шофират с превишена скорост? Очевидно не става дума за възпитание, манталитет, култура и т.н. глупoсти, а поне за две неща - изкуствено намалена разрешена скорост под безопасната за пътя, която е примерно 180-200 км/час и няма контрол.

61

Факт

преди 5 години

Докато зомбираните от КАТ повтарят лъжата, че начина на шофиране зависи от възпитание, култура, манталитет, интелект и т.н., катастрофите и нарушенията ще продължават да се увеличават. Това го гледам вече 30 години, но онези 80% така и не зацепиха как КАТ ги будалка.

60

Факт

преди 5 години

Факт е, че в България пътищата не струват и не са поддържани за разлика от другите държави в ЕС, например. Ако в България има тесен двулентов път, в другите държави има по-широк път с предвидени добри възможности за изпреварване. Е, как няма да има повече катастрофи в България при такива пътища....

59

Присмехулник

преди 5 години

аз мога и без правила на пътя, защото съм най-добрият шофьор! ето това, без кавички е знамето и платното, което води водачите на мпс не само от от балканите. а безнаказаността на убийците/джихадистите по пътищата е попътният им вятър. или някой си спомня за осъден син на член на мафията/масоните на съдебната система, който е преминал през хората на спирка, като булдозер през къртичина?

58

Факт

преди 5 години

Правила се спазват само и единствено ако се контролира спазването им, факт!Няма контрол - кара с 200 при разрешени 90 км/час. Има контрол, същия шофьор кара с до 90 км/час. Това важи за всички шофьори от всички държави.

57

Ром"с

преди 5 години

До " До бай Ром"Уау!Един да се съгласи в този форум с мен,но... не и на 100 %!)

56

Обективен

преди 5 години

Имам някакъв малък опит как се шофира в ЕС (без България) и доста голям опит как се шофира в България и мога да кажа, че в България шофьорите са не по-лоши шофьори в сравнение с останалата част на ЕС, даже може би са малко по-добри от средното ниво. Пътищата обаче в България са ужасни, за разлика от средното ниво за ЕС и другата разлика е, че там рядко нарушават правилата, което означава стриктен контрол за спазването им, а в България на практика няма контрол и правилата масово се нарушават

55

Анонимен

преди 5 години

Всички знаем, че в България масово се пие пъши и се кара ,че има десетки хиляди шведи и не само с купени книжки,че пътищата са трагични+маркировка,че все още има мутро-друфтаджии,но въпреки всичко това основната причина за е тоталната корупция и неспособността на държавата да приложи законите и тоеа е във всички сфери.

54

Анонимен

преди 5 години

Смъртността на пътя е мерило за състоянието на контрола по пътищата и за състоянието на самите пътища.

53

Анонимен

преди 5 години

До Фалшива новинаМожеш ли да си отговориш на простия въпрос защо чужденците са едни от най-опасните шофьори по пътищата на България с най-много нарушения, а българите са едни от най-примерните шофьори извън България.Мога да ти отговоря, че няма такова нещо!