махайте къщите по Бояна където всеки има камина и замърсява повече от колите стига сте ламтели за по скъпи еко такси !!!Спрете строителството в София за да има въздух !!!Кви са тия небостъргачи до НДК където там беше добра зелена поляна !!!Този на артекс в Лозенец кво ще бълва чест планински въздух ли ?
какво значи "твърди частици " , аз ги наричам "прахови частици " та те са точно ТВЪРДИ частици "прахови" създадени от движението на МПС, каруци , пешеходци (влачещи си краката ) и най-вече от самолетното гориво ! Първата стъпка към ЧИСТОТАТА е миенето на улиците и обществената хигиена , другото си е ураган в пустиня .
Алоо, стига сте мачкали народа . Що не мачкате бизнеса да плащат осигуровка върху реалната заплата.Накарайте всички без изключение да плащат здравни осигуровки.Тук е заровено кучето.
Мисля , че управниците наистина не ги е грижа за екологията. Няма облекчения в данъците на автомобиле работещи на LPG или CNG, не се следи дали даден автомобил е с изправен филтър за твърди частици (ако не е ,да има облекчение в цената на такъв филтър-както е в Швейцария). Корегиране на цената на дизеловото гориво за лмпс за сметка на по-ниската цена на бензина и газта, но пък ще им се видят малки постъпленията , така че..............
Ми те хората си купуват коли на старо защото новите са им много скъпи.Чудна Е класа струва 10к -вътре е като нова да не говорим колко е луксозна.Всички знаем. За толкова пари какво ново има? Май и за най-евтината Лада или Грейт Уол не стигат.Дачиите поскъпнаха преди продаваха едни без оборотомер и радио а на пода гофрираната ламарина за 12 хил.Май вече я спряха.Просто трябва да забранят продажбата на автомобили над 15 години.
Не разбирам каква е голямата полза от забраняване на дизеловите коли след като всичката селскостопанска и промишлена техника работи само на дизел...
Удрят дедовия.Само си приказват празни приказки.Дефакто гледат да съдерат поредната кожа от крайният потребител, данъкоплатеца...ама то не остана.Ефективно би било промяна на закона, да задължават вносителите да минават технически преглед и да регистрират колата, чак тогава да се пуска за продажба по автокъщите.Така самите вносители ще почнат да подбират какво внасят...а не като сега на конвейр от автоморгите на Западна Европа.
Тодоро ела виж къде смърди бе отрови ми се душата две седмици печки не паля нощес ще държа тоалетната отворена да мирише на рози и свежест
Албания въведе забрана за внос на коли над 10г, а ние ще правим работна група да мислим какво да направим...
Преди 11 години си купих чисто ново МПС , сега е на 140хил км, та от коя година започва да се брои, че автомобилът ми е стар(таратайка), И ако си купя втора ръка 4 -годишна кола - Нова или за стара я броим?
ама големи лъжи.като нямат пари в хазната и няма икономика в държавите искат да вземат и последния лев от народа.хората ако имат пари ще купуват нови коли къщи апартаменти.кажете и за отоплението по балкана.освен твърдо гориво каква алтернатива имат те.
Карам стар Мерцедес на 19 г бензинов и работи като часовник. Закопал е много нови хюндита, мазди, шкоди и тнт. От старо до старо има разлика. И при жените е така;-)
Че той никой не внася твърде стари автомобили, голямата част са около 10 годишни,Друг въпрос е че са фирмени коли или бивши таксита с по 7-800 хил км. , на които услужливо са им завъртяли показанията , че да не се плаши публиката.
Всички проблеми в България идват от ниските заплати,както и този със старите автомобили.Никакви наредби и разпоредби не могат да накарат хората да си купуват нови коли с тези мизерни заплати
За начало достатъчно е да се премахне екотаксата за бензинови автомобили, примерно не по стари от 10 год., сигурен съм, че доста хора, за да не дават 300-400 лв. в повече, ще изберат бензина.
Няма никакви основания за ограничаване на вноса на стари коли в България, които на практика подмладяват автопарка. Екологията в случая няма нищо общо, освен, че с нея оправдават по-високите данъци и такси за по-бедните, за сметка на по-ниските данъци и такси за по-богатите в България.
Удрят вноса на твърде стари и замърсяващи коли у нас