38

Анонимен

преди 5 години

Поредната манипулативна статия нямаща нищо общо с действителността.

37

Край

преди 5 години

София провежда експеримент - при град от 1.5 млн. човека всеки да има по 1 скоро и по 2 коли и дали ще остане тротоар/площадка/градинка незатрупана с коли. А също и колко ще е средната скорост тогава.Нормалните хора този експеримент не го правят щото си дават сметка че е пълна глупост, но българчето не е нормален човек - иска да се убеди сам какво е да заринеш града със стари бангии.

36

Анонимен

преди 5 години

Във Варна масово продават дизели Забелязвам обаче , че вече слагат табели на предното стъкло на които пише БЕНЗИН , както навремето слагаха за дизела , явно търсенето е в друга посока

35

Анонимен

преди 5 години

Хайде да посмятаме. Според статистиката в Италия броят на леките коли е 706 автомобила на 1000 души, което според населението са 42 млн. леки автомобила. От тях около 28 млн. дизелови. 30 % от италианските дизелови автомобили означава около 8 млн. дизелови автомобили да потеглят към България. Ама такива статии има и за Германия, Австрия, Швейцария, Франция. Общо взето ако вярвате на подобни статии към България ще се насочат сигурно около 20 млн дизелови коли. По 3 на човек, включително бебетата.

34

Анонимен

преди 5 години

Който веднъж се качи на електрическа кола (Тесла) повече не поглежда кола с ДВГ.Разликата просто е от огромна!Електричката е безшумна, върви гладко, ускорява супер бързо, по светофарите и при изпреварвания до към 150км/ч. отвяваш абсолютно всичко! Дори и Поршетата не могат да ти се опрат.И в същото време колата ти харчи 4-5 лева на сто и си зареждаш през нощта в гаража.ЧИСТА РАБОТА! Цивилизована работа.

33

Анонимен

преди 5 години

Съвсем нови еко норми и съвсем други неща изобщо ще влязат през 2020г Дизел ли ? Не мерси !

32

Анонимен

преди 5 години

До анонимен, ай сега напиши каква е твоята и да я сравним с дачия. По тая логика всички ще караме дачия или киа, шевролет, рено клио и т.н. направени без екстри, с евтини пластамаси, скърцащи, 70кс двигатели. Кат си казал а кажи и б.

31

пепи

преди 5 години

Живея в Испания и тука масово се карат дизели.Само в идеалния център на Мадрид е забранено,ама кой и ходи там с кола.Има си влак.В Барселона също има една малка част в центъра.Оттам насетне всичко друго кара дизел.От 90 те години.

30

Анонимен

преди 5 години

Дори и да има възможност човек, как да си вземе нова кола??? Погледнете пътищата с какви камънаци са посипани цяла зима и пролет вместо препарати против замръзване. Предницата на колата става на салата само за месец. Не, мерси!

29

пепи

преди 5 години

Италия е 60 милиона, България е 7 милиона.А сега да сметнеме,как така тия 7 милиона са купили от всичките коли втора ръка на Италия и че малко от Германия.

28

Анонимен

преди 5 години

Наводняването с евтини дизели ще започне още тази пролет , който издъжри на изкушението В Германия вече се говори да се махнат дизеловите колонки от бензиностанциите ама тука ще прегърнем горещо новия внос ( егати израза нов внос , сякаш има стар внос )

27

Анонимен

преди 5 години

Напоследък цяла поредица от такива статии "от Германия стари дизели към България", "от Италия стари дизели към България". Само че това си е чиста кампания, вероятно платена от тези, които искат да се вземат мерки срещу старите коли в България с идеята как ще се втурнем да купуваме нови автомобили. А ако погледнете сайтовете за продажби на употребявани автомобили ще видите, че цените на дизелите в Германия и Италия не са мръднали и си се продават там на почти същите цени. Аман от поръчкови статии

26

Търговец

преди 5 години

В България вече масово се търсят бензинови коли втора употреба. Причините са основно две: 1 По ниски разходи за поддръжка 2. Всички бензинови могат да работят на газ, а при тези цени на газта да караш дизел направо е икономически неоправдано.

25

Гост

преди 5 години

И в България има еко норми при техническите прегледи. Друг е въпроса ,че нищо не работи.

24

Помнете ми думата!

преди 5 години

Сега търговците в Бг. се готвят да ви прецакат двойно! Те разбира се играят и комбина със политиците. Ще наводнят пазара със дизеляци на по ниски цени, и ще подлъжат българите да си купят. А политиците ще кажат че не се предвиждат ограничения.И само след 1-2 години ще се обърнат на 180 градуса и въведат пълна забрана за дизелите! И хората ще бъдат принудени да си сменят колите още веднъж.

23

Анонимен

преди 5 години

Навремето купувахме техника 2 ра употреба , с времето се наместиха нещата и с колите ще стане така

22

Житан

преди 5 години

Няма стара и нова кола, има поддържана и занемарена технически кола...Мой съсед кара Лада-2105 на 28г. а аз кола на 9г...моята дрънчи и пуши,а неговата е като току що свалена от витрината....Така че всичко опира до поддръжката , но не такава като моята

21

Анонимен

преди 5 години

Някакъв долу обяснява какво като дизелите замърсявали, нима тия дето горят гуми и вдигат прах не замърсявали повече? По тази пробита логика дай да си хвърляме и ние *** през прозореца понеже и без това е мръсно. Ами замърсяват дизелите, затова нормалните държави ни ги пробутват без пари, ама тук *** иска да кара гордо стари таралясници за без пари, а после да кашля като локомотив и да дава пари по доктори.

20

Анонимен

преди 5 години

Тепърва нашите тиквеници ще осъзнаят каква катастрофална грешка направиха като спряха проектите Белене и Южен поток!След 5-10 години като започнат да навлизат масово електрическите коли може да очаквате режим на тока! Или най малкото цените ще скочат със 100-200%.Отделно че и самата ни инфраструктура не е пипана от Тошово време. Тия далекопроводи които имаме сега няма да издържат на напрежението!Хората на запад си подмениха мрежите и сега правят зарядни на навсякъде. Мин. 10KW на колонка.

19

Анонимен

преди 5 години

Не се връзвайте на джамбазите Лятото един приятел който живее в чужбина ме уреди да си взема кола (съдейства ми ) Ами 4000 евро , същата в Бг 18 000 лв ....ааааа мерси