16

Анонимен

преди 5 години

до АнонименПри социализма България беше сред 30те най-развити икономики в света и на 27 място по стандарт на живот, а днес при евроатлантизма е бедна като африканска страна и първа по смъртност в света.

15

da be

преди 5 години

До ТРЯБВАЩо приказваш глупости, като хората имаха масово нафтови печки. Нафтата идваше на по 2ст. от Съюза и беше по-евтино и удобно от дърва. Където нямаше ТЕЦове всички бяха на нафта. Болници, жилища и т.н.

14

Име

преди 5 години

екологията е малко по-широко понятие за да и бъде повлияно в положителна посока само от спирането на автомобилите придвижвани с дизелови двигатели. все пак изгарянето на нафта не е само co2. тези дни тук имаше статия на *** веле, което ни убеди, че червено-зелените работят в полза на концерните. нещо, в което никога не сме се съмнявали...

13

Анонимен

преди 5 години

Автомобил = свободавелосипед = социализъм Избирайте

12

Анонимен

преди 5 години

Подобрява и още как. Даже ше премахни финните прахови частици у сифия

11

Анонимен

преди 5 години

Забраната на дизела ще стимулира немските проузводители на коли, ще запазят работните места защото продажбите все повече намаляват заради кризата, а така хората ще продадат старите си коли в България и Румъния и в източна Европа и парите ще подпомогнат бюджета да купят нова кола и това ще увеличи продажбите и печалбите на автомобилните производители.

10

Анонимен

преди 5 години

Ако източна Европа възстанови икономиката си която беше съсипана през 90те години Германия ще рухне, няма да може да изнася и без това в целяи свят е криза и хората все по-малко купуват немски стоки, немските фирми са на границата да започнат масови уволнения което ще доведе до ефектна на доминото.

9

Ало

преди 5 години

Не пишете глупости толкова сте невежи, като ви пръднат веднага ви замирисва на дизел, като папагалите сте кълвете на бубонка.

8

Анонимен

преди 5 години

Laji disela e po 4ist ot bensinite na mareschki milionera

7

Анонимен

преди 5 години

Бензинът е много по-опасен. Емисиите му са много по-вредни.

6

Анонимен

преди 5 години

Хе ами камионите дизел как ще е) коли тип трактор беларус да се забранят

5

Факт!

преди 5 години

Мяхайте ги тия т.пи немчуги бе Алзасс и Лорен са френски!Кво ме занимавате с тея!

4

ТРЯБВА

преди 5 години

Трябва в България да се забранят всички Дизели - няма евро 1 , няма евро 10 . По времето на соца бяха забранени заради екологията и парниковия ефект - даже забраниха автобуси и камиони с дизелови мотори - само корабите в морето бяха дизел - соца направи Тролейбуси в големите градове и разви ЖП Транспорта с вагони по 60 тона товароносимост , сега всичко куцо и сакато има по 10 тира и кара на дизел и бълва отрови .Дизела се доближава до горенето на гуми като опасност за хората .

3

Анонимен

преди 5 години

Я стига с тези манипулации, няма да ви купуваме електричките за двойни пари! Моят дизеляк е Евро6, така че е много по-екологичен от повечето бензинови таралясняци!

2

месара

преди 5 години

Зависи от размера на ромб ската популация в съответния град

1

Анонимен

преди 5 години

в европа може би но в *** тази *** едва ли с тая масова беднотия и безработица