99

Анонимен

преди 5 години

Не, аз не плюя Тесличката. Просто погледнете реалните резултати, все едно искате да си я купувате - какви опции има, за колко се зарежда, къде можете да я зареждате, дали може на всеки светофар да я настъпваш все едно си на състезание, как ще се държи при пробег София-Бургас с 140км/ч круз скорост... такива неща.Аз лично за себе си останах силно разочарован - дори да ги имах тия пари, дето й искат... просто щях да си купя 3 коли на бенз по-висок клас от Тесла и да ми остане да се почерпя.

98

Анонимен

преди 5 години

До 101При цени от по 150 000 до 250 000 ЛЕВА и нагоре, ЗА модел S, пука му на собственика, че ще спести 100 лева от винетка, 300 лева от пътен данък и даже и 1000 лева за паркиране...А тая тройчица в момента не пада под $45 000. Докато се домъкне в България, ще струва поне 100 000 лева.

97

Анонимен

преди 5 години

Повечето собственици на автомобилите се оплакват, че имат проблем с отварянето на вратите, прозорците____е не бе то щото стандартните автомобили нямат проблем с отварянето на вратите и прозорците зимата, като не си се подготвил зимата ще имаш проблем, ако сипеш и в стъкломиещото вода ще имаш още по сериозни проблеми независимо с каква кола си :)

96

Анонимен

преди 5 години

До 102Не знам пич... В Норвегия има няколко станции и зарежда 50% от батерията, за около 20%, но трябва да си със срав отделно нисък заряд (15-20%). Иначе от 1% до 100, от ем около 75 минути. Но това е н Supercharge станциите. А ти говориш ако зарежда от тока вкъщи.Не знам за Model 3, явно са Прецакали нещо, Нo Sката загрее липредварително, няма ядове. Тръгне ли о апе студента, за ще изразходи 30% за 10 минути.

95

Анонимен

преди 5 години

На това старите хора знаете ли как му казваха. Бързата работа Срам за майстора. Да направят автомобил но без да го тестват в някой склад в който температурата е минус 15 градуса в който склад държат примерно месо. Този тест щеше да им подскаже че нищо не са направили а са излъгали хиляди хора с измисленото си нетворение. Тези автомобили може да се ползват само в африканскирте държави и персииският залив късето зимата най ниската температура е плюс 15 градуса.

94

Анонимен

преди 5 години

помня времето когато навлязоха първте мобилни телефони, тежаха по 1 кг, батерията рядко им издържаше повече от ден и то при умерена употреба, телефонията беше отвратителна, навсичкото отговре тука има тука няма обхват, и тогава сумати народ обясняваха как това неможе да е алтернатива на стандартните телефони, това не беше толкова отдавна, преди 25-30 години:) всяка новост си има своите проблеми, електрическите автомобили са бъдещето, сега какви батерии ще се наложат - литиеви, горивни клетки...

93

V

преди 5 години

На теслата дръжката .Как замръзна мъжката :) Електромобилите китайците като почнат да ги правят два за лев ще си купя :)))

92

Анонимен

преди 5 години

"А какво пречи зарядните станции да са на всеки 20км като бензиностанциите? Като ти останат 50км рейндж, спираш, зареждаш за 10 минути и ородължаваш."Баш там е проблема. Виж за 10 минути колко заряд ще вдигнеш? С двоен чарджър и най-високия клас зареждачка, с Тислъ 3 за 10 минути ще заредиш за 3-4км... Пълен чардж ще имаш след 6-7 часа. А недай си боже, да си екипиран със стандартния чарджър(т.е единичен на ниско напрежение - 220В) - 18 часа за пълен заряд(~300km пробег)...

91

ТРЯБВА

преди 5 години

Електрическите коли навлизат с бързи темпове в ежедневието ни .Те са скъпо удоволствие , което се финансира от Държавата .По Света има различни облекчения за собствениците на такива автомобили . В Германия , Испания , Франция се дават еднократно до 10 000 евра за смяна на дизел с ел.кола .В България тези автомобили използват безплатно паркиране , безплатна винетка , няма данък МПС , безплатен преглед .Това е добре за екологията , НО - та нали те се зареждат от мрежата която се захранва от ТЕЦ ?

90

Анонимен

преди 5 години

А какво пречи зарядните станции да са на всеки 20км като бензиностанциите? Като ти останат 50км рейндж, спираш, зареждаш за 10 минути и ородължаваш.Путин и Лукойл пречат, защото имат монопол на зарядните станции, иначе предприемчивите хора по света отдавна искат да отворят вериги зарядни станции на всеки 20км като бензиностанциите и на Теслата като и останат 50км рейндж, спираш, зареждаш за 10 минути и продължаваш.

89

Анонимен

преди 5 години

Що не отвориш верига от зарядни станции на всеки 20км за Тесли като им падне рейнджа под 50 км да зареждат за 10 минути и да продължават, може и кафе да им продаваш да изпият по едно кафе собсвениците на Тесла докато зареждат за 10 минути.

88

Анонимен

преди 5 години

сега остава да изобретят и течно електричество и да си го носят в туби! иначе от ТЕСЛА, за шофьора ще остане само дръжката, зимно време! а относно и замръзването, на колко автомобила замръзват вратите, стъклата и капачето на резервоара? защото на мене досега не ми се е случвало!

87

Анонимен

преди 5 години

А какво пречи зарядните станции да са на всеки 20км като бензиностанциите? Като ти останат 50км рейндж, спираш, зареждаш за 10 минути и ородължаваш.

86

Анонимен

преди 5 години

Днес това не е проблем дори и за най-евтините автомобили, но технологиите не визионера Мъск не могат да се справят с елементарен проблем който другите са решили преди 50 години.

85

Тесла фен

преди 5 години

Това е добре, че дава дефекти и не може да се отваря вратата. Така Илон ще я подобри и аз ще си купя Тесла.

84

Анонимен

преди 5 години

Повечето собственици на автомобилите се оплакват, че имат проблем с отварянето на вратите, прозорците_____Това е проблем на всички автомобили, особено ако собственика им е неподготвен за зимни условия

83

Анонимен

преди 5 години

Ако ти свърши тока по средата на пътя си яко прецакан. За това теслите ги продават вече с преносимо генераторче и туба с бензин за аварийни ситуации. Зареждаш на пъте 2-3 часа за да се добереш до първата зарядна станция. А пътната помощ ще влачи ремарке с голям генератор за бързо зареждане. А виж колко лесно беше преди - спираш някой, източвате с маркуч литър бензин от неговия резервоар и си го слагаш в твоя резервоар. За няма 10 минути.

82

Анонимен

преди 5 години

Нормални детски болести.Иначе е повече от видно, че бързо се развиват нещата. Не може изведнъж с магическа пръчка. Дали тесла, дали месла или електрически модел на класическите автомобилни производители - електричеството е бъдещето на колите.

81

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 90Не може да стартира возилото а струва колкото Мерцедес.Дали последната Е класа няма да мoже да запали при -5?В тубата има клипове на 20годишна w211.Дизел.При-38 градуса пали.След като от Тесла оценяват продуктът си по-скъпо от Мерцедес може би човек се надява да е по-добре от Мерцедес.Поне по-добре от 20 годишен Мерцедес каран с руска нафта.

80

БГ

преди 5 години

Проблема трябва да се случи че да се оправи при всичко ново е така .В интернет има клипове как модел С се движи при -22 градуса без проблем в снега