В САЩ няма голям град с раземрите на София, в който да има ограничения за паркирането. Нямат и задръствания. Не е нормално да се плаща за паркиране по улциите в София.
(продължение)Преди 1989 година го минавах за 2 минути, после за 10 минути, за 20, минути, за 1 час, за час и половина и когато през 2008 година стигна до над 2 часа, престанах да минавам от там. Проблемът там не е от броя на колите, а от изключително лошата организация на движението и паркирането, както навсякъде в София. Сега при ГЕРБ нещата се влошиха заничтелно, но и преди това при Чнчулев и особено при Мафиянски бързо се влошаваха.
Нормално е в големите градове да е скъпо паркирането, но е и нормално, когато е скъпо и да има съответната инфраструктура. Пък то какво - хем скъпо, хем джунгла.
Последното което желае властта е да ви ограничава. Тя не желае да ви глобява, не желае да ви забранява - щото така не я избирате. Властта иска да харчи вашите пари от милиардния софийски бюджет. Това се нарича див популизъм и за това се стигна до зариване на града с бракувани коли от цяла Европа.Та ако за нещо трябва да обвинявате властта това е че не жела да налага ред и да управлява а само да харчи парите както на нея и харесва.
Прав е Христо Радков от това Българско обединение на шофьорите. Наистина организацията на движението е катастрофална. Аз ще добавя, че организацията на паркирането също е катастрофална и допринася много за задръстванията.Още преди години видях как в ж.к.Младост започнаха малко по-малко да променят организацията на движението и всеки път времето за преминаване на двата километра по Ал.Малинов между Цариградско шосе и Ал.Балан/Ат.Москов, се увеличаваше. Преди 1989 година го минавах за 2 минути, с
И вместо реално да решаваме проблемите, ние ги замазваме - действаме по сталински - 'Има човек - има проблем, няма човек - няма проблем'!Да ви имам и решенията!
Явно е време фандъка и всички покрай нея като тоя да си ходят.Направиха каквото можаха вижда се ,че последните години не се справят и нещата стават по зле , нека да дойде някой който има реални решения а не да се решава всичко само с такси и глоби.
Паркирането навсякъде из Европа е скъпо и това е факт.Но в София самото движение / паркиране е зле организирано. Като цяло, за нищо не е помислено да се направи адекватно. Единствената реакция на общината и държавата за проблемите са поредните глоби и ограничения. Толкова им е капацитета.И на фона на всичките глоби, данъци и т.н., градът е като бомбардиран, що се отнася до улици, тротоари и междублокови пространства.
До Анонимен 40... и пишем "Нещем" слято, вместо поне "Не щем", а трябва да е "Не желаем"! После се мислим за образовани и раздаваме съвети.
Глупостта и бедността вървят ръка за ръка.Като карат бракувани коли бедните по богати ли стават или само започват да приличат на богати.
"Експерти настояват за увеличаване на платените зони за паркиране"Ами то експертите са основни данъкоплатци. Затова каквото искат експертите - това ще става.
Според данните от последното преброяване през 2011 година, хората в София имат 262000 коли - 47% от домакинствата имат кола. Повечето хора рядко ползват колите си през работните дни на седмицата, а в почивните дни, обикновено я позлват за пазар или за излизане извън София. 81,8% от хората в София отиват на работа с градски транспорт, а около 11% отиват на работа пеша. Въпреки това има задръствания. Причината е очевидна - изключително лоша организация на движнието и паркирането.
Супер, нека стане скъпо. Нека за разширят синята и зелената зона. Нека за повече от 1 кола на домакинство в София се плаща много, много повече. Аз съм "за". И аз карам и аз плащам и аз паркирам. Просто като е евтино за всички, стоят един куп неизполвани автомобили по улиците и прекарват 95% от времето спрели на едно място.
ОчевАдно е, че тези нямат познания и опит, за да казват какво трябвало да се направи в София. Защо не се опитат да видят как във Виена например са решили въпросите с движението и паркирането и защо във Виена въпреки значително по-големият брой автомобили и значително по-интензивното движение, почти няма задръствания? Проблемът е, че даже и да видят как е във Виена, тези няма да го разберат. За тях всичко опира до нови такси и глоби, това е разбираемо за тях.
Първо, тези на са експерти, а журналисти и дървени философи.Второ, кой им е платил да публикуват такива твърдения?Трето, кога най-накрая експертите по организация на движението и паркирането ще запчонат да решават какво да се прави в София?
Кметовете и централната власт задръстиха градовете. Те са виновни за задръстването със сгради и тесни средновековни улички. Санкциите трябва да са към кметовете и министрите, докато не разрешат проблема със задръстването. От широки улици, паркинги и зелени площи "сътвориха" средновековни градски улички и средновековни наблъскани и съединени сгради. Решението е да построят безплатни подземни паркинги или да отчуждят "сътворението" си и да върнат парите на строителната мафия, които са взели.
Такса "Задръстване" – трафик регулатор или пореден експеримент?