64

До 64

преди 5 години

В САЩ няма голям град с раземрите на София, в който да има ограничения за паркирането. Нямат и задръствания. Не е нормално да се плаща за паркиране по улциите в София.

63

От 62

преди 5 години

(продължение)Преди 1989 година го минавах за 2 минути, после за 10 минути, за 20, минути, за 1 час, за час и половина и когато през 2008 година стигна до над 2 часа, престанах да минавам от там. Проблемът там не е от броя на колите, а от изключително лошата организация на движението и паркирането, както навсякъде в София. Сега при ГЕРБ нещата се влошиха заничтелно, но и преди това при Чнчулев и особено при Мафиянски бързо се влошаваха.

62

Анонимен

преди 5 години

Нормално е в големите градове да е скъпо паркирането, но е и нормално, когато е скъпо и да има съответната инфраструктура. Пък то какво - хем скъпо, хем джунгла.

61

Край

преди 5 години

Последното което желае властта е да ви ограничава. Тя не желае да ви глобява, не желае да ви забранява - щото така не я избирате. Властта иска да харчи вашите пари от милиардния софийски бюджет. Това се нарича див популизъм и за това се стигна до зариване на града с бракувани коли от цяла Европа.Та ако за нещо трябва да обвинявате властта това е че не жела да налага ред и да управлява а само да харчи парите както на нея и харесва.

60

Анонимен

преди 5 години

Прав е Христо Радков от това Българско обединение на шофьорите. Наистина организацията на движението е катастрофална. Аз ще добавя, че организацията на паркирането също е катастрофална и допринася много за задръстванията.Още преди години видях как в ж.к.Младост започнаха малко по-малко да променят организацията на движението и всеки път времето за преминаване на двата километра по Ал.Малинов между Цариградско шосе и Ал.Балан/Ат.Москов, се увеличаваше. Преди 1989 година го минавах за 2 минути, с

59

Анонимен

преди 5 години

И вместо реално да решаваме проблемите, ние ги замазваме - действаме по сталински - 'Има човек - има проблем, няма човек - няма проблем'!Да ви имам и решенията!

58

Анонимен

преди 5 години

ГЕРБ са партия бирници и не правят нищо освен да качват данъци или вкарват нови данъци.

57

....

преди 5 години

Явно е време фандъка и всички покрай нея като тоя да си ходят.Направиха каквото можаха вижда се ,че последните години не се справят и нещата стават по зле , нека да дойде някой който има реални решения а не да се решава всичко само с такси и глоби.

56

Анонимен

преди 5 години

Паркирането навсякъде из Европа е скъпо и това е факт.Но в София самото движение / паркиране е зле организирано. Като цяло, за нищо не е помислено да се направи адекватно. Единствената реакция на общината и държавата за проблемите са поредните глоби и ограничения. Толкова им е капацитета.И на фона на всичките глоби, данъци и т.н., градът е като бомбардиран, що се отнася до улици, тротоари и междублокови пространства.

55

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 40... и пишем "Нещем" слято, вместо поне "Не щем", а трябва да е "Не желаем"! После се мислим за образовани и раздаваме съвети.

54

Край

преди 5 години

Глупостта и бедността вървят ръка за ръка.Като карат бракувани коли бедните по богати ли стават или само започват да приличат на богати.

53

jj

преди 5 години

"Експерти настояват за увеличаване на платените зони за паркиране"Ами то експертите са основни данъкоплатци. Затова каквото искат експертите - това ще става.

52

Анонимен

преди 5 години

До 40Погледни си първо правописа, после коментирай !? бУлшинството !?

51

Анонимен

преди 5 години

Според данните от последното преброяване през 2011 година, хората в София имат 262000 коли - 47% от домакинствата имат кола. Повечето хора рядко ползват колите си през работните дни на седмицата, а в почивните дни, обикновено я позлват за пазар или за излизане извън София. 81,8% от хората в София отиват на работа с градски транспорт, а около 11% отиват на работа пеша. Въпреки това има задръствания. Причината е очевидна - изключително лоша организация на движнието и паркирането.

50

Анонимен

преди 5 години

А такса k**тен срещу подобни говорещи в ефир недоразумания кога?

49

Анонимен

преди 5 години

Супер, нека стане скъпо. Нека за разширят синята и зелената зона. Нека за повече от 1 кола на домакинство в София се плаща много, много повече. Аз съм "за". И аз карам и аз плащам и аз паркирам. Просто като е евтино за всички, стоят един куп неизполвани автомобили по улиците и прекарват 95% от времето спрели на едно място.

48

Анонимен

преди 5 години

ОчевАдно е, че тези нямат познания и опит, за да казват какво трябвало да се направи в София. Защо не се опитат да видят как във Виена например са решили въпросите с движението и паркирането и защо във Виена въпреки значително по-големият брой автомобили и значително по-интензивното движение, почти няма задръствания? Проблемът е, че даже и да видят как е във Виена, тези няма да го разберат. За тях всичко опира до нови такси и глоби, това е разбираемо за тях.

47

......

преди 5 години

Какъв е тоя некадърник бе .Тоя не знае какво се случва.

46

???

преди 5 години

Първо, тези на са експерти, а журналисти и дървени философи.Второ, кой им е платил да публикуват такива твърдения?Трето, кога най-накрая експертите по организация на движението и паркирането ще запчонат да решават какво да се прави в София?

45

Анонимен

преди 5 години

Кметовете и централната власт задръстиха градовете. Те са виновни за задръстването със сгради и тесни средновековни улички. Санкциите трябва да са към кметовете и министрите, докато не разрешат проблема със задръстването. От широки улици, паркинги и зелени площи "сътвориха" средновековни градски улички и средновековни наблъскани и съединени сгради. Решението е да построят безплатни подземни паркинги или да отчуждят "сътворението" си и да върнат парите на строителната мафия, които са взели.