Вдигането на ГО неминуемо ще доведе до по нисък разход на автомобила ...хем ще карате по взимателно и ще гори по малко щото сте дали 400лв за ГО ,и второ няма за зареждате бензин доста време докато спестите от мизерната си заплата за ГО и колата ви ше кибичи пред блока и най вече няма да правите задръствания..
До АнонименЗначи 40% може да се спестят при движение зад товарен камион на 2 метра.Което си е безумие,де.И има само теоретична стойност.Имаше едно автомобилно предаване преди време,където правиха експерименти с различни разстояния и наистина в пределите на разумното се получава до 10% както казваш.
"Твърдението, че при рязък старт разходът не се увеличава, тъй като колата по-бързо достига определена скорост, с която продължава да се движи равномерно, не е вярно."ЪЪЪЪ, има ли човек с IQ над това, на домашна котка, който да твърди подобно нещо. Ако някой не вярва, да пробва да српринтира до магазина и обратно, вместо да ходи и да ми каже, как беше.
До МнеЕлектромобилите въобще не са нова технология-има ги от 100+ години!А от 1996 има серийни с приемлив пробег и цена.Други фактори играят и май основния е липсата на здрав разум и загриженост за бъдещето.В града и 20kW са достатъчни за кола,ама всички искат 200....
До ХмДам, абсурдно е, ама човека си кара и до ден днешен така. Зад товарнте автомобили, не можеш да спестиш 40%, тествахме. Но едно 10%, спокойно си ги вадиш.
Бензино не е скъп!Пари нема Ганююю!С заплата 800-900лъвъ къв бензин къв дизял айде на куллото и върти пидалити!
До АнонименКакво очакваш. Всяка втора кола е с цена под 5000 лева. Подобни ремонти и проверки и подръжки, ще са ти по 1000-2000 лева на година, отделно от другите неща. Ако хората можеха спокойно да дадът 2000 лева на година за това, нямаше да карат коли от времето, когато Станишев беше премиер.
До АнонименАбсурдно(и опасно) е да се кара на магистрала,пък и където и да е със скорост драстично по-малка от тая на основния поток.А зад товарни автомобили може да се спести и 40% от горивото,ама рискът е огромен.Освен ако колата има система за автоматично поддържане на дистанцията.Навремето се работеше по тоя въпрос(уплътняване на трафика),но бе изоставен,заради опасностите.
До МдаЯвно защото съди по българския автопарк и така. Буквално всички са се юрнали да правят, каквото си предложил. Работата е, че е сравнително нова технология и ще минат още 3-4 години, докато имаме достатъчно евтини решения... И зарядни станции.
До Анонимен 37Това за спирачната течност дето ти го бръщолевят некой ''специалисти'' по ТВ-то,не им вервай много.
То поддръжката на повечето коли в България е - масло на двигател, гуми, някой чарк по ходовата част, най-много антифриз, ремъци и филтри. За спирачна течност, хидравлично масло, масло на диференциал, проверка на сходимост и амортисьори се сещат само ако се счупи нещо.
до така де Супер!Още утре отивам да си взема една жигулка и ще си я изключавам на воля по нанадолнището и ще имам всичко ....само къде кола няма а един таралясник.
Щом електромобилите не се харчат добре,явно бензинът не е толкова скъп.Всички предпочитат яко газ,ако ще и колата да е на n-години.Ел-колите са скъпи,ама само заради батерията,спокойно може да се произведат и евтини варианти с по стотина км пробег или бюджетни хибриди с малки ДВГ-та.Явно обаче няма търсене на точно такива коли.
До Киро КарданаЕМ нали затова карам нов и през определен период от време на сервиза, да го гледат, какво го има и да оправят всичко. ПРез това време един кола под наем и пей сърце ;)
Бензинът е скъп! Но има как реално да пестим гориво. Как?