У нас *** си купува евтин дизел, пък после парите му стигат да се лекува от това, че трови с колата си. После се сърди, че въздухът бил мръсен.
У нас се карат ужасно издухали дизели, кошмарно е. Вгледайте се по булевардите. чудовищно е. И.... държавата, държвата се прави на сляпа и глуха. Дивотия.
Няма нищо по-гнусно и жалко от шофер в градска среда. Разбрахте ли, женчовци?! Помислете си по тази тема следващия път, когато ви се наложи да повисите 15 минути на някой светофар. Докато си чоплите в носа и си слушате чалгичката, с което принципно сте заети през половината от живота си. Жалки ***.
Докато всички шофират, ще продължаваме да затъваме. Все повече хора в градовете, все повече автомобили, и все повече лигльовци, които си мислят, че това всеки да се придвижва с личен автомобил е едва ли не човешко право. Ходете в пустинята да си карате джиповете, гадни самозабравили се прасета селски.
В съвременния свят колата трябва да е скъпо удоволствие. Дизеловата кола безбожно скъпо удоволствие! Замърсява, изисква скъпа инфраструктура и заема ценно място. България трябва да забрани дизела! Иначе рискуваме да измрем от отровите на немските таралясници. Колата не е социална придобивка и който иска да има да си плаща.
До ИВОЕ за 20 години не се ли усети "къде е Киро на кирия", че продължаваш да даваш пари за стари гробове? БГ простотията край няма........................
за мен лично е пълна глупост да да 30 хиляди евро за да ги търкалям из дупките на Боце, ще ме прощавате, карам си тойота точно купих я преди 4 години беше на 8 години за 7500, сега е на 12 и не ми е давала абсолютно никакви проблеми, минал съм и към 70 хиляди километра, освен газ и масло друго не съм правил по нея
"Нещта при нас полека се обръщат. Все повече хора си позволяват нови автомобили."Тая година 50 човека, догодина ще са 53-***... Наистина - все повече хора!!!
Е..е, като сменяхте руските кютуци със западни коли, се фукахте. Сега ревете, че Запада ви пробутва мръсни дизели. Ама какво ви пречи да си купите Лади от Путин.....за тях не важат никакви санкции !
Нова кола в България не купувам. Старата германка е стоманена и частите за нея са ми без пари.
До ха-ха-хаЗа какво ти е да я наблюдаваш и оглеждаш след като имаш каско? Единственото скъпо е маслата и филтрите, които ти се връщат от разхода. Старата кола харчи повече гориво и е по неефективна, да не говорим за сигурността. Аз лично предпочитам ако се блъсна да оживея. Знам ли я тая стара бракма кой Бай Иван я е "ремонтирал". Хората са го казали : " Евтиното излиза скъпо! "
И КОЛКО КОЛИ ИМА В АФРИКА НА НАД 25 ГОДИНИ АБЕ ХЕМ ОТ СТАТИЯТА НАУЧАAВШ ХЕМ СИ БИЛ В АФРИКА ЕЙ КАТО ЛЪЖЕТЕ СПРЕТЕ СЕ БЕ
Не не знам какви коли карат в Африка, въпреки че съм бил за по месец в три различни африкански държави. Бил съм и в Йоханесбург за един ден. Разбира се в това, което си написал няма нищо вярно. Карат си колите и то доста повече отколкото ги караме в България.
"Мръсни" дизели за Източна Европа, бензинови бракми - за Африка