5

Различно мнение

преди 5 години

Сатанистката компания с лого символизиращо изкушението от дявола, от година на година, подобно на икономиките им, все повече се доближаваше до китайската компания, а явно вече има и изоставане.Докато си играят на русофоби, Китай ще стане твърде голям, за да бъде спрян.

4

Анонимен

преди 5 години

Според публикацията на IDC и сравнението второ тримесечие на 2017 с второ тримесечие на 2018, Самсунг губи пазарен дял от 22,9% сега е 20,9%. Huawei има значителен ръст от 11% на 15,8%. Apple съвсем леко увеличава пазарния си дял - от 11,8% на 12,1%. Xiaomi има голямо увеличение - от 6,2% на 9,3%. OPPO ot 8% на 8,6% и голямо намаление на дела на така наречените "други производители" - от 40,1% на 33,2%. Явно се върви към монополизация на пазара.

3

Българина

преди 5 години

Не знам защо всеки си мисли че американските марки са най добри? Тесла епъл, лии вас, колите им, оръжието им..... Стара слава, залязваща юдейска империя. Само с печатане на пари, емигранти и либерализъм не става. Акъл им липсва, ама от гмо соя и царевица се оглупява

2

Анонимен

преди 5 години

Преди седем осем години тази огромна китайска фирма се премести от милата ни родина в Румъния , ,, благодарение " на СОБСТВЕНИКА на ГЕРБ !!

1

Анонимен

преди 5 години

То пазарният дял има две страни - брой на продажбите, за което е статията и размер на печалбата, в което Apple е без конкуренция.