Очевидно не си наясно защо става така по Цариградското и защо от лява лента се престрояват вдясно за излизане от шосето. Основната причина не я знаеш, но има една допълнителна - задръстванията и който не го разбира боледува от простотия.
До +++Задръстванията по Цариградско са от простотията на шофьорите. Забележи. В последния момент от крайна лява се престроява в крайна дясна. При 4-ти километър, при отбивките за Дружба и Младост.
До Анонимен 211Пич, виж какво бълват при потегляне. Фандъкова ти била проблема! Сляп ли си? И на най-малкото възвишение не може повече от 30км.в час. От Живково време българина е свикнал да кара с неизправни автомобили. В УМА на Софстрой огромните краз-овете с крановете караха из София без грам спирачка, на скорост. На моя жук му спираше само задно дясно колело. Нямаше контактен ключ. На магистралата в тунелите имахме случай на откачено колело на Краз!!!! Имаш ли идея за какво става въпрос?
Всички се чудим как преобладаващата част от маршрутките, камионетките и бусовете зареждащи лафки и малки магазинчета въобще изобщо минават къв да е преглед. Няма шофьор който да не е карал зад такива в кълба от черен дим ...вече е време да се поменят...ама надали
До Анонимен 206Като мен пришълеца, наглеца, навлека и т.н.от провинцията. Колата на паркинг, не на улицата общинска собственост и в София с градския, на колело или пеша. 10-15км.разстояние в София ми е пеша. И на 10години нова кола на бензин по последен евро стандарт. След като аз мога? Следващата ми сигурно ще е на ел.енергия. А не издухано ауди или БМВ на 15-20 години с половината неработещи системи и пушещо като кюмбе.
Във Финландия 22% от колите са на над 20 години, но там нямат проблем с възрастта на колите. Този проблем изкуствено се създава в България от фандъкова и бандата й.
Дали наближава края на бричките "последна грижа"на дистрибуторските фирми, дето правят колони и димни завеси по пътищата. За много от тях ми е чудно как са минали технически преглед. "Бизнеса"????
Номер 188 написа: Коли по-стари от 10 годишни трябва да се забранят по улиците.==Ще коментирам малко тази дивотия чрез статистиката на Евростат за 2016 година и процентът на колите на възраст над 10 години по държавиЛитва - 82% от колите са над 10 годишниЛатвия - 74%Полша - 73%Румъния - 67%Малта - 65%Финландия и Португалия - 64%Испания и Чехия - 61%Италия - 54%Холандия - 41%Германия и Швеция - 40%и т.н.Накратко този екземпляр иска да забрани повече от половината коли в ЕС...
Родена съм и съм живяла цял живот в Центъра. Сега тия гости в моя град могат ли да обяснят как се предполага да излизам и влизам в същия този Център ако нямам средства да си купя Бентли?
Няма такава държава, която само да ВЗИМА от гражданите. Зимата емигрирам. Няма да ми липсва нищо в тая дупка, освен майка ми и баща ми.
В България се прави против хората ! Да им е трудно, гадно и непрекъснато да са в стрес. Но това е друга тема. Тези ограничения на скоростта се прави единствено за КАТ. Питам се защо въобще има ограничения най-вече извън населените места при положение, че никой не ги спазва. Освен това са нацвъкани без да има защо на много места ограничителни знаци на скоростта ???
Господа софиянци! Заповядайте да живеете в Кърджали!Няма я Фандъкова да ви тормози.Няма синя зона.Ще можете да си джиткате с барутниците по цял ден из центъра! И Гърция е близо.За 20 лева газчица ,отиване и връщане на плаж в Гърция.Кеф ви Фанари,кеф ви Макри.Имаме и аквапарк! Вие още нямате!И входа е само 12 лева ..с шезлонг,чадър и пързалките.Заповядайте да живеете в Кърджали!Няма ги и ГЕРБ на власт.
Шофирам от 80-те години на миналия век и ми е тъжно като гледам, как перфектно организирано движение и паркиране по места се променя от хора, които не разбират нищо от това, което променят, но умеят със сладки приказки и усмивки да лъжат хората, че това е от грижа за тях.
Сега по Цариградско шосе разрешената скорост е до 80 км/час, близо два пъти под безопасната скорост за шосето и съвсем логично там непрекъснато има задръствания, което води до още по-ниска скорост и още по-големи задръствания и като краен резултат там има повече катастрофи и значително по-голямо замърсяване заради колите. Замърсяването и катастрофиет ще намалеят поне два пъти, ако се разреши пердишната максимална скорост от 110 км/час. Същото трябва да се направи и с всеки по-голям булевард,а не
Наднормено замърсяване от колите в България няма, вкл. и в София, но пак бихме могли да намалим замърсяването от колите, като осигурим движение на колите в София с подходяща скорост, а не да висят в задръстване или да се движат бавно. Примерно По Цариградско шосе в София, когато го направиха в сегашния му вид, максималната разрешена скорост беше 110 км/час, което означава, че при тогавашните коли без серво на спирачки и волан, безопасната скорост е била най-малко с 20-30 км по-висока. Сега там с
Наднормено замърсяване в София от колите няма и това се знае. Разбира винаги е добре да се намали замърсяването от колите, но дали това е целта на кмета и шайката й? Основната част от замърсяването от двигателите на колите е заради все по-влошаващата се организация на движението и паркирането и задръстванията заради тази лоша организация. Най-простото решение за намаляване на замърсяването от колите е хора експерти да организират движението и паркирането в София, а не Фандъкова и шайката й.
А от Общината и подопечените и дружества ще продължат ли да използват камиони от марките ГАЗ, Камаз, Урал и др., както и непреходната Лада Нива? А на БНТ мобилните станции ще ги допускат ли (те са с дизелови агрегати и смърдят от 1 километър)? А на изпълнителите на обществени поръчки ще им изискат ли определен клас автопарк? Да не стане накрая само бадева да ручаме жабетата...
Еко колите - със стикер! За другите центърът на София ще е забранен!