210

До 216

преди 5 години

Очевидно не си наясно защо става така по Цариградското и защо от лява лента се престрояват вдясно за излизане от шосето. Основната причина не я знаеш, но има една допълнителна - задръстванията и който не го разбира боледува от простотия.

209

Анонимен

преди 5 години

До +++Задръстванията по Цариградско са от простотията на шофьорите. Забележи. В последния момент от крайна лява се престроява в крайна дясна. При 4-ти километър, при отбивките за Дружба и Младост.

208

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 211Пич, виж какво бълват при потегляне. Фандъкова ти била проблема! Сляп ли си? И на най-малкото възвишение не може повече от 30км.в час. От Живково време българина е свикнал да кара с неизправни автомобили. В УМА на Софстрой огромните краз-овете с крановете караха из София без грам спирачка, на скорост. На моя жук му спираше само задно дясно колело. Нямаше контактен ключ. На магистралата в тунелите имахме случай на откачено колело на Краз!!!! Имаш ли идея за какво става въпрос?

207

ceko

преди 5 години

Бе не разбрахте ли, не е проблема в колите а да се вземат едни пари!

206

Дзъ

преди 5 години

Всички се чудим как преобладаващата част от маршрутките, камионетките и бусовете зареждащи лафки и малки магазинчета въобще изобщо минават къв да е преглед. Няма шофьор който да не е карал зад такива в кълба от черен дим ...вече е време да се поменят...ама надали

205

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 206Като мен пришълеца, наглеца, навлека и т.н.от провинцията. Колата на паркинг, не на улицата общинска собственост и в София с градския, на колело или пеша. 10-15км.разстояние в София ми е пеша. И на 10години нова кола на бензин по последен евро стандарт. След като аз мога? Следващата ми сигурно ще е на ел.енергия. А не издухано ауди или БМВ на 15-20 години с половината неработещи системи и пушещо като кюмбе.

204

Анонимен

преди 5 години

Във Финландия 22% от колите са на над 20 години, но там нямат проблем с възрастта на колите. Този проблем изкуствено се създава в България от фандъкова и бандата й.

203

Анонимен

преди 5 години

Дали наближава края на бричките "последна грижа"на дистрибуторските фирми, дето правят колони и димни завеси по пътищата. За много от тях ми е чудно как са минали технически преглед. "Бизнеса"????

202

Анонимен

преди 5 години

Номер 188 написа: Коли по-стари от 10 годишни трябва да се забранят по улиците.==Ще коментирам малко тази дивотия чрез статистиката на Евростат за 2016 година и процентът на колите на възраст над 10 години по държавиЛитва - 82% от колите са над 10 годишниЛатвия - 74%Полша - 73%Румъния - 67%Малта - 65%Финландия и Португалия - 64%Испания и Чехия - 61%Италия - 54%Холандия - 41%Германия и Швеция - 40%и т.н.Накратко този екземпляр иска да забрани повече от половината коли в ЕС...

201

Анонимен

преди 5 години

Споко! Идеята е да се печатат стикери за да върви депутатската далавера.

200

До 203

преди 5 години

До 203 ХасанХасане, по-добре да махнем Фъндъкова, не мислиш ли?

199

Анонимен

преди 5 години

Родена съм и съм живяла цял живот в Центъра. Сега тия гости в моя град могат ли да обяснят как се предполага да излизам и влизам в същия този Център ако нямам средства да си купя Бентли?

198

Анонимен

преди 5 години

Няма такава държава, която само да ВЗИМА от гражданите. Зимата емигрирам. Няма да ми липсва нищо в тая дупка, освен майка ми и баща ми.

197

To6

преди 5 години

В България се прави против хората ! Да им е трудно, гадно и непрекъснато да са в стрес. Но това е друга тема. Тези ограничения на скоростта се прави единствено за КАТ. Питам се защо въобще има ограничения най-вече извън населените места при положение, че никой не ги спазва. Освен това са нацвъкани без да има защо на много места ограничителни знаци на скоростта ???

196

Хасан

преди 5 години

Господа софиянци! Заповядайте да живеете в Кърджали!Няма я Фандъкова да ви тормози.Няма синя зона.Ще можете да си джиткате с барутниците по цял ден из центъра! И Гърция е близо.За 20 лева газчица ,отиване и връщане на плаж в Гърция.Кеф ви Фанари,кеф ви Макри.Имаме и аквапарк! Вие още нямате!И входа е само 12 лева ..с шезлонг,чадър и пързалките.Заповядайте да живеете в Кърджали!Няма ги и ГЕРБ на власт.

195

+++

преди 5 години

Шофирам от 80-те години на миналия век и ми е тъжно като гледам, как перфектно организирано движение и паркиране по места се променя от хора, които не разбират нищо от това, което променят, но умеят със сладки приказки и усмивки да лъжат хората, че това е от грижа за тях.

194

+++

преди 5 години

Сега по Цариградско шосе разрешената скорост е до 80 км/час, близо два пъти под безопасната скорост за шосето и съвсем логично там непрекъснато има задръствания, което води до още по-ниска скорост и още по-големи задръствания и като краен резултат там има повече катастрофи и значително по-голямо замърсяване заради колите. Замърсяването и катастрофиет ще намалеят поне два пъти, ако се разреши пердишната максимална скорост от 110 км/час. Същото трябва да се направи и с всеки по-голям булевард,а не

193

+++

преди 5 години

Наднормено замърсяване от колите в България няма, вкл. и в София, но пак бихме могли да намалим замърсяването от колите, като осигурим движение на колите в София с подходяща скорост, а не да висят в задръстване или да се движат бавно. Примерно По Цариградско шосе в София, когато го направиха в сегашния му вид, максималната разрешена скорост беше 110 км/час, което означава, че при тогавашните коли без серво на спирачки и волан, безопасната скорост е била най-малко с 20-30 км по-висока. Сега там с

192

+++

преди 5 години

Наднормено замърсяване в София от колите няма и това се знае. Разбира винаги е добре да се намали замърсяването от колите, но дали това е целта на кмета и шайката й? Основната част от замърсяването от двигателите на колите е заради все по-влошаващата се организация на движението и паркирането и задръстванията заради тази лоша организация. Най-простото решение за намаляване на замърсяването от колите е хора експерти да организират движението и паркирането в София, а не Фандъкова и шайката й.

191

Аз само да попитам

преди 5 години

А от Общината и подопечените и дружества ще продължат ли да използват камиони от марките ГАЗ, Камаз, Урал и др., както и непреходната Лада Нива? А на БНТ мобилните станции ще ги допускат ли (те са с дизелови агрегати и смърдят от 1 километър)? А на изпълнителите на обществени поръчки ще им изискат ли определен клас автопарк? Да не стане накрая само бадева да ручаме жабетата...