16

Анонимен

преди 5 години

До Мирис на...И кой трябва да го направи, че да не ви мирише на корупция? Я кажи? Защото който и да го вземе все ще сте недоволни.

15

Анонимен

преди 5 години

Хората направиха колите да вървят сами, на тези тупани им трябват десет години да се наканят да сменят едно нещо с друга отживелица. Явно са уредили някое младо кияче на държавна хранилка,в крак с технологиире, което ще променя нещата.

14

Анонимен

преди 5 години

88 милиона, за да се смени едно нещо с друго подобно нещо! Отеделно неясно колко милиони за техниката и материалите, които едва ли влизат в тези 88 милиона. Нищо не се казва как тези 88 милиона и кусур ще се отразят на цената на пътуване или просто така ще променят нещата, че да е трудно да сравниш цените. Засега занем, че от 6 стотинки, билета сега е 1,60 лева, т.е. поскъпване 27 пъти. Като стане билета 6 лева след въвеждането на тези нови системи, поскъпването ще е 100 пъти.

13

Мирис на...

преди 5 години

КорупцияКоя ли Султанка, Гинка или Калинка ще се облажи ?!

12

Гошо

преди 5 години

Нищо от ТИЯ МЕНТАЦИ не купувам!!!Ще имам да им давам!

11

Анонимен

преди 5 години

Сега с перфораторите, в София билетът е един от най-скъпите в Европа, защото не позволява пътуване по време с няколко превозни средства, т.е. примерно до 1 час след първото му използване. Ако се въведе нова система има две възможности - сегашното положение - 1 билет за 1 пътуване при цена не много по-висока от сегашната, примерно 2 лева за 1 билет или вторият вариант 1 билет за няколко пътувания за определено време при цена 2-3-4 пъти по-висока от сегашната, т.е. примерно 5 лева за 1 билет.

10

Анонимен

преди 5 години

Най-добре е системите за таксуване да се сменят всеки месец, така че със закупените предварително билети и карти, да не можеш да пътуваш при следващата нова система и така ще трябва да си купуваш нови билети или карти. Приходите за градският транспорт и мафията ще се увеличат много, а явно това е целта.

9

До 6

преди 5 години

Ако поне малко се замислиш, може би ще успееш да схванеш, че Иван Костов има огромна вина за всичко, което се случи в България откакто той се появи в политиката през 1989 година. Последиците на действията на Иван Костов ще се проявяват още десетки години. Разбира се не е само Иван Костов, но той има огромна вина за загиването на България.

8

vlady

преди 5 години

Крайно време е допотопните перфоратори да останат в историята - трябва нормално таксуване, поощряващо прекачванията с цел икономия на време и без възможности за злоупотреби и тарикатлъци като тестета от билети, съвсем леко перфориране, разправии за дупките и т.н.

7

До 4

преди 5 години

Твоят прогрес реално е регрес, който наистина води обратно до пещерите.

6

до 3 и 4

преди 5 години

Е кой ви е веновен, Иван Костов ли?

5

Анонимен

преди 5 години

88 милиона за 10 години - по 8,8 милиона на година. Сладка работа за нещо, което струва около 88 хиляди лева.

4

Анонимен

преди 5 години

До 3Така е прав си! Никакъв прогрес! Обратно в пещерите!

3

Анонимен

преди 5 години

Нови системи, милиони, още милиони, още милиони, ... после не се чудете защо билета е 1,60 лева и още ще се вдига. До 10 години билета ще е поне 6 лева (3 евро).

2

Анонимен

преди 5 години

До моето тамагочи казал съм ти гледаи бизнеса а не другите

1

Анонимен

преди 5 години

Оставка! Пенсионерите как ще си купуват билети перз телефона, не искаме скъпи модерни глупости. БСП победа!