25

Поручик Ржевски

преди 6 години

Има смисъл защото аз след 1 година каране осъзнах , че съм оцелял на късмет. А най страшното е че си мислиш че можеш.... докато не стане изненада

24

Анонимен

преди 6 години

С тези *** законотворци,статистиката няма как да се подобри.Даже напротив.Корупцията при издаване на книжки на лица със завършен трети клас е чудовищна.Не могат да си напишат името,камо ли да прочетат правилата на движение и т.н.

23

Анонимен

преди 6 години

почнете да карате инструктурите да си спазват часовете по план. Когато карах моя курс, нямах извънградко и магистрала, за такива ми се брояха 2 часа на околовръстното в София.... целия курс го изкарах на 2 улици около пазара на Иван Вазов, защото и изпита щял да е там ... така и беше

22

Андрешко

преди 6 години

Най-лесния начин да се научиш да кормуваш екстремно е да започнеш работа, където се ползва служебен автомобил. Започваш да караш на принципа "чужда булка кокали няма". Е, ще набуташ работодателя с няколко хилядарки за ремонти, но иначе трябва този масраф да си го плащаш сам. Извън шегата, мнозина постъпват именно така.

21

До 13

преди 6 години

Прав си за полигон, подкрепям те. Ама как да се включи полигон, като и пологионите,тези които са останали някъде са с разбита настилка тип магистрала на Марс?

20

Blake

преди 6 години

Само си представям колко още ще се повиат катастрофите, когато келеменцата си вдигнат самочувствието, щото са изкарали курс по екстремно шофиране, ще има къде-къде по-"майсторски" изпълнения... :(

19

Анонимен

преди 6 години

Толкова безумия и пропуски по пътищата,курсове се мислят! Започнете да монтирате по пътищата светлоотразителни елементи и нанасяйте ярки бои по бетонни подпорни стени и т.н в опасните участъци, изчистете ненужните знаци, поставете нови, където е нужно, по мостовете сложете-мостът може да е заледен, махнете билбордовете в близост до платната,монтирайте светлоотразителни колчета в банкета,окосете местата без видимост( знам поне 100 опасни такива)! Да продължавам ли или още ще си говорим за курсове

18

Анонимен

преди 6 години

"екстремно шофиране" какво поягоди - цензура е това.Какво означава това? Мачкаме хора и играем блъскащи се колички!ЦИРК!

17

Асен

преди 6 години

Огромна част от катастрофите е заради лоши пътища.Непочистени през зимата. Огромни дупки..Ама правителството вместо да поеме отговорност за това си мие ръцете с младите водачи, старите автомобили..абе всеки друг да виновен само да не излезе,че те трябва да вършат повече работа или пази боже повече пари да дават

16

saki

преди 6 години

Много неща не са наред. Много бързо се сменят сигналите на светофара, което е необмислено, особено кратка е жълтата светлина. Знаците са поставени много нагъсто и са объркващи, отделно между тях светят всякакви глупави реклами.Маркировката е изтрита и неясна. Ограниченията на скоростта ,са необмислени и създават предпоставка за катастрофи. Много фактори са.

15

Асен

преди 6 години

Хора престанете с тези глупости, няма как да няма загинали по пътищата, шофирането крие риск. Като цяло нещата са доста по-добре, статистиките се гледат не на всеки 2 минути ами през 10 15 години. В страницата на МВР има данни до 1990г. тогава загиналите са 1500. Последните 10г. жертвите са около 600-700, което е на половина. Това основно се дължи на по-модерните и сигурни коли, но и на пътищата, колкото и да мрънкаме, лека полека пътищата стават по-добри.

14

Анонимен

преди 6 години

Хората направиха колите да вървят сами, ченгесарските глyпeндepи още са на ниво 44 година. Търлъците им колибарски.

13

Али баба

преди 6 години

Пак глупости имам чувството че в България от година на година *** идеи взимат връх това е защото всеки се занимава скаквото не трябва такова обучение може да се включи в самия курс първо трябва д се върне задължитвлно полигон!!! Там се придобиват наи важните навици там се тръгва там се спира екстрено там се учи да върти волана бес да си вързва ръцете за другото иска време ротина не седобива така бързо на полигона се научава да владее автомобила за да може на пътя да е концентриран

12

UfO

преди 6 години

Какви са тия глупости? Как ще ти осигурят сняг и лед в периода юни - август??? Този курс само създава предпоставки за далавери.

11

(-_-)

преди 6 години

Тия от мвр са екстремно *** и не могат да разчетат собствената си статистика. Иначе трябва да се подобри съществуващитя курс, а не да се прави втори такъв..

10

Анонимен

преди 6 години

Хората направиха колите да вървят сами, ченгесарските глyпeндepи още са на ниво 44 година. Търлъците им колибарски.

9

zeus

преди 6 години

Принципно идеята е добра, но не е редно да вземат книжки със задна дата. Друг е въпроса, че пак ще се продават фалшиви книжки...

8

Кочо

преди 6 години

Евала статистика, Данните у нас сочат, че като участници в движението на възраст от 18 до 24 години са загинали 60 души. Данни на МВР за 2017г.: загинали 682. Значи определени тези между 18 и 24 години на проблема по пътищата, та те не са дори и 10%.

7

123

преди 6 години

Дисциплините са:1. Слалом между дупки.2. Изрязване на светофара.3. Показване на среден пръст наляво и надясно.4. Каране пиян и/или надрусан.5. Речни улици или как се кара в града в половин метър вода. 6. Каране на лед и сняг (непочистени). 7. Състезание с други джигити с книжки в трафика.8. Състезание с джигити без книжки (най-често ***).

6

Анонимен

преди 6 години

Затова се кара шофьорски курс, за да те научи да шофираш ,а не след това да караш друг курс! Трябва да се върне полигона ,да върти 1 месец , да паркира ,а не да не знае колата наляво ли отива надясно ли....Екстремно шофиране се получава , защото се движат индивиди без каквато и да е подготовка от шофьорските курсове!!!