24

Истина

преди 5 години

Така, купувайте бензинки да се разруши по-бързо озоновия слой и да се затрие тази планета, или пък електрички, ефекта от батериите ще е същия след 10 години. вече се виждат как на нашата географска ширина не може да изкарат 3-4 зими, а ние сме топла държава! АМериканците спретнаха един дизелгейт и всички се хванаха на въдицата, затова се отказаха от Парижкото споразумение след това! *** които ги последваха да му мислят!

23

СатаНАТО

преди 5 години

Най-яката технология при ДВГ-тата е VTEC на Хонда.

22

Анонимен

преди 5 години

Може и да защищаваме дизеловия автомобил, защото много хора имат такива и не им се разделя с тях главно поради материални причини. Но трябва да се признае, че въпреки някои чисто технически предимства на дизела, бензиновият автомобил е по-евтин, по-тих и комфортен. Трендът в автомобилната индустрия е под политически контрол. Така, както стимулираха дизела преди години, сега правят обратното в полза на хибридите и електромобилите.

21

Анонимен

преди 5 години

Проблема е във пословичната вина на германците. Всеки вече ги удря и те приемат безропотно. Това си беше чисто наказателна акция на реднеците.

20

ВЪПРОС

преди 5 години

Нов Внос , Втора Употреба ?Дизеляци в България , Наводниха се . Без Пари . Ще ги караме - Мерцедес Дизел 2014 година за 4000 лева . УРА .

19

Анонимен

преди 5 години

Последните изследвания показват, че новите би и три турбо бензинови мотори отделят дребни частици и азотни съединения по-лоши от тези на дизела! Има някаква конюктурна игра със забраняването на дизелите, не е технически рационално случващото се.

18

Анонимен

преди 5 години

до 16: Вярно, но не е двг. То ако става дума има и хидромотори, но това друга тема.Да не говорим, че има едни дизели с 80-100 об/мин, дето повечето хора не предполагат че съществуват, защото не са по пътищата, и за един час горят повече от годишния разход на средния автомобил.

17

Анонимен

преди 5 години

Аз затова гледам да се възползвм, докато ги има все още тея големи дизели. Засега карам само 2.7 литра, но скоро планирам да ъпгрейдна колата до 3 литра дизел. До преди няколко години карах бензинки, но от както смених с дизел, не ми се връща обратно.

16

Анонимен

преди 5 години

До АнонименИ двигателят с най-голям въртящ момент еее--------------------------------Не позна, електричката е с най-големият въртящ момент

15

Българин

преди 5 години

Уважаеми коментиращи и читатели, дизела е и ще продължава да бъде (докато още има двг) по-добрата алтернатива от бензина! Тежкотоварно превозно средство на бензин, или газ и по-екологично, е абсолютна шега, направо е виц! Друг е въпроса, от който тръгна лошата му слава, т. нар. "дизелгейт" от муриканците, дето минималния обем на двигателите им е над 3 литра и замърсяват многократно повече!!! Но нали са маймуни и се хванаха набързо на "голямата" измама, която не беше нищо повече от маркетинг!

14

Анонимен

преди 5 години

До 10Точно така.Осввн това има няколко вида такива реактори.Официално 3,и още няколко експериментални.Не е само до икономическа изгода а и до технологични възможности.Щом сте се интересувал-знаете.И Леонардо да Винчи е правил чертежи на хеликоптер и пералня машина ама докато ги направят са минали векове.Неограниченият източник на енергия ще даде възможност на човечеството да колонизира Космосът чрез орбитални станции и тераформиране на различни планети.И тези неща пак ще са в ръцете на големите

13

pipo

преди 5 години

Насочена пропаганда с цел извличане на максимална печалба. На "тия" там ама хич не им пука за замърсяването бе хора, само от кинтите се вълнуват.

12

Е, и ?

преди 5 години

До АнонименНе само кпд е важен.

11

Анонимен

преди 5 години

И двигателят с най-голям въртящ момент еее:Дизелът

10

До 7:

преди 5 години

На български език "nuclear fusion" e ядрен синтез. Ядреният синтез създава колосално повече енергия но проблемът е да се направи управляем за да може да си използва не за бомби, а в реактори. Доколкото знам французите и руснаците са много близко до създаването на такъв реактор но подозирам, че много хора в света нямат икономическа изгода от пускането на тази нова технология.

9

Анонимен

преди 5 години

И двигателят с най-висок кпд ееее:Дизелът

8

Анонимен

преди 5 години

До HandelТо по твоята логика може да искаш да си караш танкът по улицата и да гърмиш по хора които не са ти симпатични ама е забранено.Преди 100 години е имало камиони на въглища с парен котел.Сега са забранени.

7

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 3За тия превозни средства няма друга алтернатива.Преди 40-50 години пробваха с атомни реактори.За съжаление нищо не се пошучи-нр заради друго а защото човечеството не е стигнало до този момент на развитие за да се подържа нужната сигурност.Ако в бъдеще успеят с реакторите използващи сливане(фюжън реактори) вместо разделяне на активни вещества тогава ще има чиста енергия.За сега успяват само в лаборатория.В един момент фосилните горива ще намалеят и ще е нерентабилно да се ползват.

6

До 3:

преди 5 години

Такива класации за САЩ не важат. Там, между другото, изобщо не карат такива автомобили, каквито се карат в Европа. Една от най-продаваните коли там от дълги години е Форд Ф-150, която се води в превод камион. Хората с някаква по-нормална заплата отдавна карат там SUV-та, Ф-150 и разните му там Доджове.Тук само може да допълним и огромния брой големи камиони, които ние наричаме ТИР-ве.

5

Handel

преди 5 години

До Анонимен 1: Колко ще ми е мощна колата си е моя работа. ако искам дае 500 кс нека да е 500 кс; ако нямам пари да я карам мога да я вдигна на трупчета. Не е работа на някакъв дребен европейски чиновник да решава аз какво имам право да правя или не.