Така, купувайте бензинки да се разруши по-бързо озоновия слой и да се затрие тази планета, или пък електрички, ефекта от батериите ще е същия след 10 години. вече се виждат как на нашата географска ширина не може да изкарат 3-4 зими, а ние сме топла държава! АМериканците спретнаха един дизелгейт и всички се хванаха на въдицата, затова се отказаха от Парижкото споразумение след това! *** които ги последваха да му мислят!
Може и да защищаваме дизеловия автомобил, защото много хора имат такива и не им се разделя с тях главно поради материални причини. Но трябва да се признае, че въпреки някои чисто технически предимства на дизела, бензиновият автомобил е по-евтин, по-тих и комфортен. Трендът в автомобилната индустрия е под политически контрол. Така, както стимулираха дизела преди години, сега правят обратното в полза на хибридите и електромобилите.
Проблема е във пословичната вина на германците. Всеки вече ги удря и те приемат безропотно. Това си беше чисто наказателна акция на реднеците.
Нов Внос , Втора Употреба ?Дизеляци в България , Наводниха се . Без Пари . Ще ги караме - Мерцедес Дизел 2014 година за 4000 лева . УРА .
Последните изследвания показват, че новите би и три турбо бензинови мотори отделят дребни частици и азотни съединения по-лоши от тези на дизела! Има някаква конюктурна игра със забраняването на дизелите, не е технически рационално случващото се.
до 16: Вярно, но не е двг. То ако става дума има и хидромотори, но това друга тема.Да не говорим, че има едни дизели с 80-100 об/мин, дето повечето хора не предполагат че съществуват, защото не са по пътищата, и за един час горят повече от годишния разход на средния автомобил.
Аз затова гледам да се възползвм, докато ги има все още тея големи дизели. Засега карам само 2.7 литра, но скоро планирам да ъпгрейдна колата до 3 литра дизел. До преди няколко години карах бензинки, но от както смених с дизел, не ми се връща обратно.
До АнонименИ двигателят с най-голям въртящ момент еее--------------------------------Не позна, електричката е с най-големият въртящ момент
Уважаеми коментиращи и читатели, дизела е и ще продължава да бъде (докато още има двг) по-добрата алтернатива от бензина! Тежкотоварно превозно средство на бензин, или газ и по-екологично, е абсолютна шега, направо е виц! Друг е въпроса, от който тръгна лошата му слава, т. нар. "дизелгейт" от муриканците, дето минималния обем на двигателите им е над 3 литра и замърсяват многократно повече!!! Но нали са маймуни и се хванаха набързо на "голямата" измама, която не беше нищо повече от маркетинг!
До 10Точно така.Осввн това има няколко вида такива реактори.Официално 3,и още няколко експериментални.Не е само до икономическа изгода а и до технологични възможности.Щом сте се интересувал-знаете.И Леонардо да Винчи е правил чертежи на хеликоптер и пералня машина ама докато ги направят са минали векове.Неограниченият източник на енергия ще даде възможност на човечеството да колонизира Космосът чрез орбитални станции и тераформиране на различни планети.И тези неща пак ще са в ръцете на големите
Насочена пропаганда с цел извличане на максимална печалба. На "тия" там ама хич не им пука за замърсяването бе хора, само от кинтите се вълнуват.
На български език "nuclear fusion" e ядрен синтез. Ядреният синтез създава колосално повече енергия но проблемът е да се направи управляем за да може да си използва не за бомби, а в реактори. Доколкото знам французите и руснаците са много близко до създаването на такъв реактор но подозирам, че много хора в света нямат икономическа изгода от пускането на тази нова технология.
До HandelТо по твоята логика може да искаш да си караш танкът по улицата и да гърмиш по хора които не са ти симпатични ама е забранено.Преди 100 години е имало камиони на въглища с парен котел.Сега са забранени.
До Анонимен 3За тия превозни средства няма друга алтернатива.Преди 40-50 години пробваха с атомни реактори.За съжаление нищо не се пошучи-нр заради друго а защото човечеството не е стигнало до този момент на развитие за да се подържа нужната сигурност.Ако в бъдеще успеят с реакторите използващи сливане(фюжън реактори) вместо разделяне на активни вещества тогава ще има чиста енергия.За сега успяват само в лаборатория.В един момент фосилните горива ще намалеят и ще е нерентабилно да се ползват.
Такива класации за САЩ не важат. Там, между другото, изобщо не карат такива автомобили, каквито се карат в Европа. Една от най-продаваните коли там от дълги години е Форд Ф-150, която се води в превод камион. Хората с някаква по-нормална заплата отдавна карат там SUV-та, Ф-150 и разните му там Доджове.Тук само може да допълним и огромния брой големи камиони, които ние наричаме ТИР-ве.
До Анонимен 1: Колко ще ми е мощна колата си е моя работа. ако искам дае 500 кс нека да е 500 кс; ако нямам пари да я карам мога да я вдигна на трупчета. Не е работа на някакъв дребен европейски чиновник да решава аз какво имам право да правя или не.
Соленото сбогуване с дизела: Сметката може да стигне ?4,5 милиарда