Абе не знам, може и аз да не разбирам... ама ми се върти пред очите едни летни репортажи за жегата и разширението на ЖП линийте и как БДЖ се оплакваше, че не могат да карат бързо тъй като имало опасност от дерайлиране. Ама знам ли може вече да са сменили трасето и тия влакове да хвърчат с 200 км.
Публична тайна е, че по до момента изградената инфраструктура не може да се поддържа скорост от 160 км/ч, отделно в момента не съм сигурен при разредените влакове не съм сигурен, че останаха експреси, които да пътуват до морето без да спират на всяка керемидка...Така че няма как да опровергаем китаеца, за сега...
След 10 години Бойко Борисов на власт, хората по-бързо се изнасят по маршрута:Бургас -> София -> Терминал 2
Той беше обещал и завод за *** около София, които да се използва от всички големи градове, ама още го чакаме. ***.
А ПЪТИЩАТА??? ДУПКА ДО ДУПКА - БОРИСОВ ДА ВЗЕМЕ ДА СИ ИЗБЕРЕ ЕДИН ПОНЕ РАЙОН И ДА ВИДИ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС ЗАЩОТО ВЛАКОВЕТЕ НЕ УПРАВЯТ ПОЛОЖЕНИЕТО НА БЪЛГАРИНА ИЗПОЧУПИХА СИ КОЛИТЕ ОТ ДУПКИ - ВЛАКОВЕТЕ ?? ТОЙ ПАК МИСЛИ ЗА СОФИЯНЦИ ДА МОГАТ ДА ХОДЯТ НА МОРЕ НО КАКТО СЕ КАЗВА СОФИЯ НЕ Е БЪЛГАРИЯ
По бързите жп линии ще пътуват 6 мотриси, останалите 79 можещи да развиват 200 км в час ще бъдат пратени да се клатушкат между Русе - Подкова със скорост 40 -65км/ч и Троян - Свищов 50-75км/ч
Тюх да му се невиди, ако това го беше направил кабинета Борисов 2, разстоянието София Бургас влака щеше да го взема за 2 часа. А представяте ли си ако работата беше свършена от Борисов 1, тогава щяхме да имаме най-бързия влак в света.
Никой не може да ви даде това ,което аз мога да ви обещая...Що лъжете бе ,ще вземете хората от рейсовете и ще ги дадете на БДЖ,че нали досега лобито на автомобилните превозвачи ви плащаше да съсипете БДЖ то и кво сега ще се откажете от тия парички.Що ли ви не вервам.
Тиквата направо да вземе от най-бързите влакове, които развиват по 500 км в час. Така ще твърди, че ще се стига по-бързо от самолет. Разбира се, ако релсите ти не позволяват повече от 60, скоростта на локомотива е без значение, но тази част ще се изпуска от тиквите, докато ни обясняват колко са построили.
Явно каква реформа направи Владимиров. След като с години води цялото БДЖ към разпад, в момента дружеството разполага с неремонтирани вагони, неремонтирани локомотиви, неподдържани мотриси, футболисти на трудов договор в железниците, фиктивна поддръжка от точните фирми.
До края на мандата "Борисов" 3 – за 3 часа с влака София - Бургас