31

Джо

преди 6 години

На Терминал 2 заминаващите са колкото пристигащите.

30

Анонимен

преди 6 години

Терминал 2.Работи денонощно.

29

Анонимен

преди 6 години

3 седмици е приличен срок. Може да направи 2 курса и да се върне. Тези хора са също ХОРА спят по камиони, готвят на улицата. Хотел само във Франция ако са повече от определени часове. Ужасно тежка професия. Просто на нашите работодагели не им се плаща, защото тази директива е пари. Иначе тръбата какви големи заплати предлагат. Шофьорите не говорят чужд език, иначе отдавна да са се развили с българските чорбаджия.

28

Гюнтер

преди 6 години

Германия и Франция не искат да делят баницата с другите. Ами затворете си границите и не пускайте никой. Нашите депутати и те ще измислят гениален закон: всички служители на ЛИДЛ да ходят през ден до Германия да се подписват, че все още имат желание да работят.

27

Тираджия

преди 6 години

Еврогейския съюз ни подлага на поредното унижение и лицемерие. Има равни и по-равни. Дори сега договорите за транспорт минават първо през големите западни спедиции и после ги дават източноевропейски фирми под изпълнители срещу ангарииска комисионна. Или иначе казано си правят пари от въздуха на наш гръб. Не гласен картел.. ако искаш. Вярно е че има разлика в условията на труд и заплати между западните и нашите фирми, нотази мярка не решава това.

26

0т Cидней Авcтpaлия

преди 6 години

Ами да заповядат френските и германски шофери да въртят в БГ тогава, никой не ги спира. Какво стана с свободното движение на капитали стоки и услуги а? Това са базови директиви и ако ги ограничите тогава най добре ЕС на 27 скорости да има.Поздрави от австралия

25

Киро

преди 6 години

Ето това е пример за безсмислено законодателство. Бюрокрацията ще разпадне ЕС. Но всеки закон може да се заобиколи. Скоро ще направят закон с който да задължават всеки в ЕС да има 5 деца. Юнкер е за бесилото.

24

Анонимен

преди 6 години

Предпочитам да пазарувам в Лидл и Била, всичко е чисто и качествено, повечето неща са произведени в България, има и вносни вкусотии.Няма ги онези празни грозни соц магазини дето чакаш цял ден за 1 мляко или салам кучешка радост!Сегашното изобилие е супер! Има огромен избор от стоки, цени за всеки джоб.

23

Анонимен

преди 6 години

Защо се сърдите, че страните си пазят интересите ?Ако има кадърни у нас нека направят хранителни вериги, ама нещо не се получава, нали ?И български да са тези вериги пак нищо няма да остане у нас, освен данъците и таксите, както е нормално, печалбите си отиват при собствениците.Но ще фалират бързо заради некачествени стоки и лошо управление - българския манталитет.С кражби и измама не става

22

Анонимен

преди 6 години

Нищо хубаво не сме видели от ЕС!!!!!!!

21

Анонимен

преди 6 години

Нищо хубаво не сме видели от ЕС!!!!!!!

20

Анонимен

преди 6 години

И в Европа има недостиг на шофьори, нашите отиват да работят там за много повече пари.

19

158

преди 6 години

Абе ***, вие какво искате още хиляди хора ли да се изнесат от България? Къде отиде пазарната икономика? Аман от закони в полза на големите.. после били много производителни..

18

Анонимен

преди 6 години

А няма ли да има директива, чуждите вериги магазини, които са окупирали пазарите в Източна Европа, да работят три седмици в страната и една седмица да се прибират във Франция или Германия например.

17

Анонимен

преди 6 години

До до 11Че аз какво дрънкам, нали казвам същото ...

16

Анонимен

преди 6 години

За да отида да бера ягоди 3 месеца в испания - то не бяха договори тичане и други изисквания по тяхното законодателство, защо шофьорите минават метър , работейки за бг фирми?

15

Анонимен

преди 6 години

До хахахаТе и сега няма как да ги отчитат

14

Анонимен

преди 6 години

Ще изгубят само българските фирми, които си експлоатират хората !Водачите просто ще заработят във Испания, Германи, Франция.

13

ex

преди 6 години

То до няколко години компютри ще ги карат тировете...

12

Анонимен

преди 6 години

Няма да останат без работа, просто ще почнат да работят за европейски фирми.И нашенските краддливи чорбаджии ще изгубят всичко.И сега много българи карат за евро компании, затова има и недостиг на шофьори !