Вътрешните им линии наистина са ппд всякаква критика, айде тия дългите дестинации са горе долу добре поне екипажите са от по опитни пилоти, ама тия на средни и къси разстояния са жива трагедия, даже градския транспорт в София е по приятен, нямате си и идея за каква мизерия иде реч, имаче самолетите АН са относително надеждни, не са комфортни, шумни са, но са надеждни или поне доста по-надеждни от друите творения на СССР-ТУполев, ЯКовлев и ИЛюшин
До Анонимен 16Путин матира единствено себе си. Що се отнася до това дали е ***, еднозначно ти казвам че е изключително ***. Ако беше малко по-умен нямаше да набута Русия в днешната изолация и да я постави в положението на световен несредник подложен на санкции. Освен че е *** Путин е и мърляч, ащото произхожда от мърляшки тайни служби провалящи се на всяка крачка. Нали знаеш:Мърляч е моя татко,мърляч ще съм и аз.Ех само да порасна,пък вижте ме тогаз.Путин порасна до президент.
"Ако имаш предвид че Русия е по-мъдра от СССР жестоко се заблуждаваш"Затова ли Путин матира САЩ и в Украйна, и в Сирия? Щото е по-***?
До 7 Много е вероятно ,самолета ,да е произведен във Воронеж,където се произвеждат такъв тип самолети по лиценз от Украйна!
Самата авиокомпания,,Саратовски авиолинии"в последните години има проблем с лицензирането и техническата подръжка!По едно време им е забранено да леъяъ в чужбина.В Русия май,само ,,Аерофлот"са на ниво,другите компании са съмнителни,повечето частни!Явно се плаща на който трябва и за да нямат проблеми ,но рано или късно истината лъсва!
"Не ми казвай че не си наследил нищо от майка си и баща си. Това е валидно и за авиацията в Русия."Не ми казвай, че не си пораснал и помъдрял от момента на раждането си до днес. За период от 30 години много неща търпят развитие.
До Анонимен 10Не ми казвай че не си наследил нищо от майка си и баща си. Това е валидно и за авиацията в Русия.
"Пътувал съм по вътрешните линии на СССР Москва-Сивтивкар 1989г, наистина нещата бяха доста смущаващи."Годината е 2018-та. Освен ако нямаш някакви по-пресни преживявания, е безсмислено да ни занимаваш с истории отпреди 30 години.
Самолета е паднал защото е произведен в Украйна. Ако беше произведен в Русия или особено в СССР щеше да лети вечно или поне до второто пришествие на Исус Христос.
Пътувал съм по вътрешните линии на СССР Москва-Сивтивкар 1989г, наистина нещата бяха доста смущаващи. В самолета имаше над 10 пътници без седящи места (което предполагаше че самолета със сигурност е претоварен) те се разположиха просто на пътеката между двата реда седалки, извадиха водката и някакви мазни салами завити във вестник Правда и се освиниха до Сивтивкар. Пътят към тоалетната беше блокиран през цялото време и за да стигнеш до там буквално трябваше да надкрачваш пътниците без места.
Абе ме те съветвам да ползваш вътрешните им лини, специално до Уфа има директни полети от Истанбул на турскоте авиолинии, далеч по-сигурен а и евтин вариант от този, който си избрал
Вътрешните лиии в Русия са под всякаква критика, даже в повечето африкансйи страни ситуацията не е толкова зле
Изпадам в паника вече. В началото на май част от семейството ще летят до Москва и от там до Уфа и след това обратно. Дано да не стане някой сакатлък!
"Самолетната катастрофа на руския Ан-148 представлява втората в света по численост на жертвите от този тип инцидент..."Как трябва да се разбира това? Може би за период от година?
Катастрофиралият Ан-148 имал сертификат за летене до 1 юни