18

Анонимен

преди 6 години

Вътрешните им линии наистина са ппд всякаква критика, айде тия дългите дестинации са горе долу добре поне екипажите са от по опитни пилоти, ама тия на средни и къси разстояния са жива трагедия, даже градския транспорт в София е по приятен, нямате си и идея за каква мизерия иде реч, имаче самолетите АН са относително надеждни, не са комфортни, шумни са, но са надеждни или поне доста по-надеждни от друите творения на СССР-ТУполев, ЯКовлев и ИЛюшин

17

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 16Путин матира единствено себе си. Що се отнася до това дали е ***, еднозначно ти казвам че е изключително ***. Ако беше малко по-умен нямаше да набута Русия в днешната изолация и да я постави в положението на световен несредник подложен на санкции. Освен че е *** Путин е и мърляч, ащото произхожда от мърляшки тайни служби провалящи се на всяка крачка. Нали знаеш:Мърляч е моя татко,мърляч ще съм и аз.Ех само да порасна,пък вижте ме тогаз.Путин порасна до президент.

16

Анонимен

преди 6 години

"Ако имаш предвид че Русия е по-мъдра от СССР жестоко се заблуждаваш"Затова ли Путин матира САЩ и в Украйна, и в Сирия? Щото е по-***?

15

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 13Ако имаш предвид че Русия е по-мъдра от СССР жестоко се заблуждаваш.

14

Анонимен

преди 6 години

До 7 Много е вероятно ,самолета ,да е произведен във Воронеж,където се произвеждат такъв тип самолети по лиценз от Украйна!

13

Анонимен

преди 6 години

Самата авиокомпания,,Саратовски авиолинии"в последните години има проблем с лицензирането и техническата подръжка!По едно време им е забранено да леъяъ в чужбина.В Русия май,само ,,Аерофлот"са на ниво,другите компании са съмнителни,повечето частни!Явно се плаща на който трябва и за да нямат проблеми ,но рано или късно истината лъсва!

12

Анонимен

преди 6 години

"Не ми казвай че не си наследил нищо от майка си и баща си. Това е валидно и за авиацията в Русия."Не ми казвай, че не си пораснал и помъдрял от момента на раждането си до днес. За период от 30 години много неща търпят развитие.

11

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 10Не ми казвай че не си наследил нищо от майка си и баща си. Това е валидно и за авиацията в Русия.

10

Анонимен

преди 6 години

"Пътувал съм по вътрешните линии на СССР Москва-Сивтивкар 1989г, наистина нещата бяха доста смущаващи."Годината е 2018-та. Освен ако нямаш някакви по-пресни преживявания, е безсмислено да ни занимаваш с истории отпреди 30 години.

9

Анонимен

преди 6 години

Самолета не може ей така да се саморазпадне във въздуха, сигурно някой е помогнал.

8

Анонимен

преди 6 години

До 5Билетите са вече купени....

7

Анонимен

преди 6 години

Самолета е паднал защото е произведен в Украйна. Ако беше произведен в Русия или особено в СССР щеше да лети вечно или поне до второто пришествие на Исус Христос.

6

Анонимен

преди 6 години

Пътувал съм по вътрешните линии на СССР Москва-Сивтивкар 1989г, наистина нещата бяха доста смущаващи. В самолета имаше над 10 пътници без седящи места (което предполагаше че самолета със сигурност е претоварен) те се разположиха просто на пътеката между двата реда седалки, извадиха водката и някакви мазни салами завити във вестник Правда и се освиниха до Сивтивкар. Пътят към тоалетната беше блокиран през цялото време и за да стигнеш до там буквално трябваше да надкрачваш пътниците без места.

5

До 3

преди 6 години

Абе ме те съветвам да ползваш вътрешните им лини, специално до Уфа има директни полети от Истанбул на турскоте авиолинии, далеч по-сигурен а и евтин вариант от този, който си избрал

4

Анонимен

преди 6 години

Вътрешните лиии в Русия са под всякаква критика, даже в повечето африкансйи страни ситуацията не е толкова зле

3

Анонимен

преди 6 години

Изпадам в паника вече. В началото на май част от семейството ще летят до Москва и от там до Уфа и след това обратно. Дано да не стане някой сакатлък!

2

Грешка в превода?

преди 6 години

"Самолетната катастрофа на руския Ан-148 представлява втората в света по численост на жертвите от този тип инцидент..."Как трябва да се разбира това? Може би за период от година?

1

Анонимен

преди 6 години

По принцип всеки катастрофирал самолет по света е имал годен сертификат за летене.