68

Анонимен

преди 6 години

комшията се тресе таксиджия има три автомобила втора употреба и няма къде да паркира. А в Румъния им ясно казаха на семейство само по един автомобил втора употреба могат да имат.....

67

Стар софиянец

преди 6 години

Въвеждането на платена зона за паркиране някъде, създава ад в паркиранетто в съседните квартали, където такава зона няма. По този начин манипулират хората да искат да плащат на мафията за паркирането и се оказва, че това било много лесно. Май е прав Иво Х. за 80%. За София това няма нищо общо с трафика, както се опитва да ни лъже един тук. По света може и да е така,но в София не е като по света. Достатъчно е да се види какъв е градския транспорт в София и как е по света, за да се види разликата.

66

ППП

преди 6 години

Хайде искаме ЦЯЛА СОФИЯ да стане зелена зона! Поне наглеците ще се научат да паркират правилно.

65

до Новия софиянец

преди 6 години

чупи ти се само логиката!а за какво плащам пътен данък?...винетката за републик. мрежа, ясно!...а пътния данък към същата тая община???ПЪЛНО Е С ПЛЯМПАЛА КАТО ТЕБ, КОИТО ТРОЛЯТ БЕЗ ДОРИ ДА ПОЧЕТАТ, ПЪК КАМО ЛИ ДА СЕ ЗАМИСЛЯТ!!!

64

??!!

преди 6 години

А защо не се помисли за 3-4 обществени големи паркинги, вместо да се започва със зони, такси, дране и т.н. Нека има избор - платен паркинг извън центъра или скъпия смс за паркиране в централните зони.

63

Анонимен

преди 6 години

Учителката по руски кога ще направи едно ново паркомясто?

62

Край

преди 6 години

Местата за паркиране в София са ОГРАНИЧЕН ресурс. Потребяването на всеки ограничен ресурс трябва да бъде ПЛАТЕНО за да има ред.Решението с транспорта в София не е в модела "всеко софиянче с кола" Решението е да е скъпо с кола и парите от това да подсилят градския транспорт. Фандъкова много се мота и за това града се задръсти и вече е проблем придвижването.

61

Нов Софиянец

преди 6 години

До до зонаджиитеДаваш 200лв защото пътят пред вас не ти е бащиния и с таратайката си РУШИШ, асфалт, плочки и друга инфраструктура.Безплатен обяд няма, ама когато човек е живял 45+ години и се е клел на партията малко трудно го проумява!!!

60

Терсенето

преди 6 години

Във индустриалната зона на Мерцедес във унтертуркхайм Щутгарт има 20 гаража на 5 нива. Там е и централният завод на Порше и те имат надземни гаражи:)

59

Анонимен

преди 6 години

Според проектите около ВМА може да бъдат разчертани 600 места.=== И къде това, по тротоарите наоколо ли? Нали току-що набихте колчетата там?! Ако това се случи, ще е явен разход на пари без никакъв смисъл.

58

до зонаджиите

преди 6 години

ако не беше за пари, щяха да направят зоните в цяла София, а за живущит в района - винетка за 20лв. Хем няма да мрънкат и ощетяват, хем ще си взимат от прушълците, хем ще стимулират ползването на гр. транспорт....ама НЕ, дай и по 200лв. да дереме!...и н е въпроса ИМАМ ли 200лв да дам щом карам кола, а ЗАЩО да ги давам, на какво основание???основания за данъци, затраховки, винетки, акцизи се намират тук-там, но за това паркиране не намирам причина!

57

ддд

преди 6 години

Много разбирачи има. Ако говорим за Крива река само живущ в квартала може да разбере какъв е проблема. Да си ограден от болници и зона около тях, а вътре презастроено и продължават строежите. гсм номера по предните стъкла ако имаш късмет и прочие. АД АД.

56

Нов Софиянец

преди 6 години

Не се учудвам, че панелкаджиите протестират срещу наложени по цял сват норми. Както отдолу вече казаха, една от основните цели на зоните е да НАМАЛЯТ ТРАФИКА!!Ако някой реве срещу 200лв винетка за паркиране на година, просто не трябва да кара кола! На същите тези им се вдигал разхода от фарове и пр.глупости.

55

Гост

преди 6 години

"Обществени многоетажни паркинги" е един мит:1. Намерете парцел в кадастъра2. Стойност на парцела.3. Стойност на строежа.4. Стойност на поддръжката.5. Стойност на охраната.6. Дотук се вижда, че не може да е безплатно ползването му - а ако наоколо е безплатно паркирането, колко ще влязат.7. Ако входно/изходната пътна инфраструктура към такъв паркинг е под прозореца ти т.е. денонощен шум и мръсен въздух? - Никога няма да мине обществено обсъждане.8. Не се намалява трафика, а се стимулира!

54

Терсенето

преди 6 години

Преди 20 години правихме подземни гаражи във района на олимпияхале във Мюнхен. 300 метра подземен гараж за две коли във гаражна клетка на 2 нива:)))

53

Нов Софиянец

преди 6 години

Зони трябва да има дори и в жилищните квартали, а за изброените места е крайно наложително!!Всеки е свикнал да ходи с кола и да паркира на 5м от там за където е тръгнал (включително и аз). Но напоследък, когато имам работа в центъра, все по-често предпочитам градски транспорт или колело...Ми не е лошо!!НАВСЯКЪДЕ, където направиха сини и зелени зони, едно време беше АД. Сега си е съвсем нормално за паркиране.Абсолютно съм съгласен да давам по няколко стотин лв на година за паркиране!!

52

Гост

преди 6 години

Почти никой тук не е разбрал смисъла на платеното паркиране. Смисълът е да намали трафика, а не да осигури места за паркиране! Като трябва да плащаш извън района около дома ти и освен това си ограничен и по време, се замисляш дали да ползваш колата.

51

123

преди 6 години

После отново гласувайте за ГЕРБ и кмет на ГЕРБ, докато не ви смъкат кожичките от гръбчетата, няма да мирясат!

50

Истината

преди 6 години

Никъде по света не започват с дране на шофьорите с платени зони за паркиране. Навсякъде по света първо правят паркинги, оправят си градския транспорт, оправят си организацията на движението и паркирането и ако това не помогне, чак тогава се отива към платени зони за паркиране. Само в България се застрояват паркинги, влошават се орагинзацията на движениети и паркирането, както и градския транспорт и се започва с въвеждането на платени зони за паркиране, а стадото се убеждава само да си ги поиска

49

Анонимен

преди 6 години

В Мадрид под всяко по-голямо кръстовище има подземен паркинг. Във Варна пред Катедралата -нищо, а може да се направи паркинг който да поеме всички коли и старата част да стане 100% пешаходна зона.