Не е необходимо да се правяят промени, за да се оправдае неработещия КАТ. Ако от КАТ налагаха санкции до момента за нарушения на водачите на МПС, то всички шофьори щяха да са дисциплинирани. Пример- поставянето на колан.
То хубаво 20км/ч. но същото ограничение трябва да важи и за градския транспорт. Освен това питам: колко от тежките катастрофи, за които говорят "експертите", са причинени при движение със скорост в рамките на действащите ограничения?
При скорост до 20 км/час, почти всеки шофьор ще заспи зад волана и какво ли ще стане с катастрофите....
Може би бих се съгласил и на 10 км/час, но само ако и колата на Бойко Борисов се движи с до 10 км/час, както и колите на депутати, министри, президент, колите на МВР, ДАНС и колите на НСО.
А някой от тези експерти дали се е замислял, че ако иска да се намалят произшествията вместо да ограничават колите вземат изградят където е възможно я надлез я подлез за да минават пешеходците без да са застрашени някой връхлетял ги па макар и с 20 км автомобил/камион или каквото там дойде. Скъпичко е не споря но така ще намали драстично произшествията а парите за това могат да дойдат от по-добър контрол и налагане на глоби когато трябва(то и сега има хиляди за глоби но глобени - единици)
А пешеходец, който пресече неправилно ще го записват в първи клас.На психо тест да вземат да минат първо предлагащите промените.Ограничение от 20 км/ч и задължително един човек пред колата с червен флаг, както по времето на парните автомобили.
Какви 20 км/час ! Нека някой опита през деня да кара с повече от 5 км/час по улица "Иван Сусанин" ! Еко-ефектът от задръстването няма нужда от коментар !
Това за 20-те км/ч вече е постотия. Просто така ще е лесно на ушатите да те рекетират. Защото няма как да караш с 20 км/ч. На мене от толкова ми почва километража. Това няма да реши нищо, просто рекетът по пътищата ще продължи с пълна сила. Затова е и всичко. Онзи ден ме спряха и си карах с 50, нищо не намериха за какво да се заядат и си умряха на мъка.
Докато закона се пише от бивши и настоящи служители на КАТ, нещата ще стават все по-зле. КАТ трябва да изпълнява закона, а не да го пише. Сега е обратното - КАТ пише закона, а после не го изпълнява.
Аз предлагам при нарушение да бъдат разстрелвани :)))))))) и без това много народ бре :)))))))))
Експертите по света отдавна знаят, че когато разрешената скорост се намалява под безопасната скорост за пътя, катастрофите се увеличават. Само в България подобни комисии предлагат увеличение на катастрофите, твърдейки, че ще намалеят.
Колкото по-високи глоби се записват в закона, толкова по-малко глоби се налагат, а нарушенията се увеличават. Това е във всички държави, в които няма неизбежност на глобата при нарушения, а в България от 28 години е така.
Всеки, който предлага в закона да се записват все по-строги наказания, очевидно изобщо не разбира за какво става въпрос. Единствените, които имат полза в закона да се запишат по-високи наказания са КАТ. Така те по-успешно ще рекетират шофьорите, а и по-лесно ще си изпълняват плана за глобите. Вместо сегашното 1 глоба на 100 хиляди нарушения, КАТ ще стигнат до 1 глоба на 200 хиляди нарушения, после 1 глоба на 1 милион нарушения, а някакви си мислят,че глобата има възпиращ ефект като я има в закон
Това за 20 км/ч е върха. Предложението от Валентин Златев ли е направено? Предполагам, че доста пешеходци, ако тръгнат да бягат, ще могат да развият по-висока скорост. Тях как ще ги глобяват?
шофьорите, които сами се удрят или излизат от пътя - А дали някой ще се сети да прожери пътищата и знаците как са поставени?
Трябва със закон да се забрани да се въвеждат все по-строги наказания в ЗДвП, докато закона не започне да се прилага към всички. Казано накратко, трябва да има 1 милион глоби по 10 лева, вместо сегашното - 10 глоби по 1000 лева.
Тази комисия щом е почнала, направо да си предложи България да стане държава без автомобили, което значи без леки коли, без камиони, без автобуси, мотори, велосипеди, каруци, файтони и т.н. всичко, което сега го наричат ППС (пътно превозно средство). Така ще е най-безопасно. Няма да има загинали и ранени при катастрофи. Преди години разрешената скорост в населено място беше до 60 км/час и се спазваше. Сега е 50 км/час плюс купища ограничения от 30-40 км/час и не се спазва.
Абсолютно съм съгласен с по-строгите мерки за нарушения на пътя. Говорим си за тях след всеки пътен инцидент, а когато има реално предложение започваме да мрънкаме !? Мен ме притеснява друго - че колкото и да е строга една санкция, ако не се прилага то тя няма смисъл. Опасявам се, че ако бъдат направени промените просто ще се вдигне цената на подкупите и вече вместо с 20 лв ще се минава с 50-100...Трявба да се увеличи броя на камерите, те поне са безпристрастни...
Книжката не кара колата. Всеки си кара както си иска, независимо че са му дали книжка преди 40 години.
Нови мерки: Не спреш ли на "Стоп", пращат те на психотест!