Не, не съм голямата работа, че съм имам автомобил и си ходя с него до вилата, на почивка и т.н., това е нещо нормално! Ти си този които иска да ми сваля от автомобила и да ме качва на колело, без да ме пита, просто защото е новоизлюпено хипи-наркоман и смята, че всички сме безделници като него. Не аз преча, ти си този които пречиш на мнозинството хора - това са фактите г-н велосекта. Аз в Европа съм ходил и представи си там всеки има автомобил, ти къде си ходил не знам, може би в Африка.
"че пешеходните зони, и в частност тротоарите, са само за пешеходци?"То е така ама велоалеята свършва или в пешеходна зона или на улица. А всички ревете, че мястото на велосипедиста не е на пътното платно.
До 5 години, Столична община има план да затвори центъра за лични автомобили и да избута синята и зелена зона чак до люлин. Така че за тези които ще ходят в центъра, ще се случва само с градски и велосипеден транспорт
"Преди николко месеца на бул.България един караше по средата на дясната лента."Много ясно че ще кара по средата, нали ако се свие до бордюра, всички ще го изблъскате от пътя и няма да му позволите да завие на следващото кръстовище.
Детето си ще го караш с автобус или метро, изобщо предназначението на градския транспорт е точно това. И ако всички го правеха, нямаше да има такива задръствания. Всеки един шофер, блокирал в задръстването, обича да обяснява колко важно му е да води децата си на училище с кола, все едно че съществуването на неговите деца оправдава всичките му грехове на света. Децата ви не интересуват никого, проумейте го.
Кога, най-сетне велосипедистите ще вдянат, че пешеходните зони, и в частност тротоарите, са само за пешеходци? И са забранени за велосипедисти!
Ето още един от нежните. Можеш, можеш, просто си свикнал с автомобила. И не е никак добре това, че се потиш толкова, може да имаш проблеми със здравенцето от обездвижването. Слез от колата, за твое добро е.
Виждам че тука велосипедистите са много прости. Би ли ми обяснил някой велосипедист, как ще закарам детето на детска с велосипед, като разстоянието дотам е 7 км, и има няколко баира. Та нали ще отида на работа вмирисан на пот и на втория ден ще ме уволнят. Колкото до това, защо го карам толкова далече, защото системата ме принуждава, кварталната детска градина е малка, и препълнена с връзкари.Вижте че движението е ад, между 15 септември и 1 юни, което означава че това са ученици. Там е проблема
Само да добавя, че място за велоалие има, стига да не си паркират селяните таратайките по тях.
"Той бил смятал,че трябва да го приемаме като цял автомобил."Ами може да е живял в чужбина човека. На запад правилата наистина са такива и велосипедист на пътното платно кара по средата и се приема като пълноправен участник в движението, както и мотористите.
До До 9Хаха...новоизлюпил се българсин в посткомунистическа БЪлгария.Никой не ти казва как да живееш, а как да се отнасяш с другите. А именно, без да ги застрашаваш или пречиш.Голямата работа, че с колата си ходил до вилата и т.н.И само за сравнение, отиди в Европа и виж как с велосипедите си правят всичко, което си изброил ти, колко ти е комфортно и удобно. Но, те европейците са по-прости от нас, нали?
Сега...на теория хората са прави, наистина място за колоездачи няма...но на практика ги виждам всеки ден как първо карат по улицата, после хоп изведнъж решават че вече са пешеходци и минават през хората, после пак на платното като коли и накрая ми завиват по пешеходна пътека примерно и ми иде да ги изритам по спицките.
До Бай КърВчера свирнах по една колоездачка,която избута колелото от тротоара на пешеходната пътека и ТАМ започна да се опитва да си качи дебелия си *** на колелото!!И ние седим и я чакаме на светофара.Преди николко месеца на бул.България един караше по средата на дясната лента. Като му обърнах внимание,че като не спазва правилата за движение,с това задръства движението.Той бил смятал,че трябва да го приемаме като цял автомобил.На излизане от София тумба от по 4-*** колоездачи в колона!!??
Аз имам автомобил, защото е удобно, практично и най-вече необходимо! Не мога да отида на работа потен и изморен, не мога да отида в магизана, да напазарувам, да си натоваря багажа на колелото и да се прибера вкъщи, не мога да взема децата от детска градина/училище с колело, не мога да си отида на вилата с колело, така че запази смено-глуповатите си коментари за шофьори за сбирките във волосектата! Не си ти човека, които ще ми определя как да живея!
Той колоездача не е само колоездач ами и шофьор. Каквато му е културата зад волана, такава му е и на велосипеда. Маневрира с 30 км/ч по тротоарите между пешеходците, пресича пак с толкова на пешеходна пътека, вместо да бута.
Хаха. Бай *** ще пази велосипедиста. Та нали *** за това си е купил огромна кола, че да може да изблъсква с нея всички от пътя и коли и мотори, та едни колоездачи ли ще пази?
Транспорта в София има само едно бъдеще и тава е СИЛЕН ГРАДСКИ транспорт. За целта трябва да стане СКЪПО да се движиш с кола в града и с лични коли да се придвижват само тези които са ПЛАЩАТ за това. Модела всеко софянче с кола доведе до това средната скорост в час пик да е под 10 км./час. и излишно се тровим с газове.
Редовно на пешеходен светофар слизам от колелото и бутам. Чакам зелено- около мен повечето пешеходци не го дочакват и тръгват на червено.Говорете ми за култура, и кой-къде има и няма право. (За повечето от шофьорите изобщо не се коментира)
До бмп Много добре казано, подкрепям. Освен това на тротоара карат с доста висока скорост. В парка същата история, засилил се и си мисли, че е сам по алеите, а е пълно с малки деца.Няколко пъти съм имал случаи, в които на пешеходен светофар колите спират, но велосипедиста не и ако не спра аз ще ме отнесе. С една дума за велосипедиста няма червен светофар?!Трябва всеки участник в движението да спазва правилата, а и да ги знае де!
Справедливо и правилно ли е заради 10 или хайде дори да са 100 души да се променят правила засягащи 2 млн. души?
Велосипедисти на протест. Искат промяна в движението