Оф, слава богу, надошлите селене, които не са живяли в непосредствена близост до павиран булевард, никога няма как да знаят за какъв ад става въпрос. Съветите си давайте в къщи, не в София.
Фандъкова - какво става с Прага бе !!!Колкото до Дондуков - цялата герберастка тролска шпицкоманда се е активирала и *** яко.
Опасявам се, че драмата с паветата и гаранцията по тяхното изпълнение ще лъсне през зимата. Заради специфичните български особености...
Когато герберите си съберат чукалата от СО, тогава София ще стане едно по-хубаво място за живеене с европейски вид!
Има си машини - както за правене на паветата, така и за слагането им и Дондукова с павета щеше да е гладък като с асфалт, но от това не се краде, а целта е да се краде все повече и повече.
Фандъкова, не се справяш - ОСТАВКА! Един ремонт не можете да направите като хората.Една улица ще я правим с 10 вида настилки?!
накрая ще стане - нито едното нито другото.... грозно, калпаво и на 100 % усвоени парите от правилните хора....
До ИстинатаВъпрос с повишена трудност - колите по Дондуков се движат с 50 км/ч защото:А) това е ограничението на скоростта, съгласно ЗаконаБ) заради покритието от гранитни/сиенитни павета, които не позволяват МПС-тата да развиват скорост от 51, 52 и повече км/ч
Паветата редени преди години, можеха да издържат още десетки години, ако не им се прави ремонт чрез ново полагане на паветата. Нямаше бабуни, нямаше дупки, само дето не можеха да шофират с над 100 км/час. Проблемът с паветата е съвсем друг- чрез тях не може да се краде толкова много, колкото когато има асфалт. Очевидно е, че с асфалт ще е по-шумно (по-висока скорост, мотористи,...), както и по-прашно, защото при паветата пътят се измива, а при асфалт прахът се наслагва при дъжд. За жегата е ясно
Пешеходците в София са подложени вече трети мандат на небивал тормоз.Крайно време е ЕС да се намеси.София е заприличала на джунгла от ламарини, прах и въглеводородни окиси, отделяни от изгнилите таралясници, четвърта употреба, докарани от автоморгите на Европа.
И тук материалът е разделен, като разделителната линия е повече от ясна :Софиянци - в по-голямата си част пешеходци и ползващи градския транспорт са за паветата,а новопридошлите провинциалисти, които и до тоалетната си на двора са свикнали да ходят с леката си кола - са за асфалта.
Паветата не са нищо лошо. Просто технологията по която се поставят е за каруци и в Европа не се ползва още от началото на миналия век.От както отвориха Дондуков въздуха в квартала е като на каменна кариера от пушека който се вдига от пясъка.В цяла Европа където има павета по основни улици винаги са в бетонова основа за да не се размерстват. На Дондуков след 5 дни движение вече са на бабуни. Едно е да минава 50 пъти на ден кон с 300 кг каруца друго е да минават по автомобили по 1-2 тона
не искам да я обиждам нашата любима учителка, но нека да си пусне анкета в сайта на София с няколко обиди и няколко думи и да сравни резултатите!
Пишеш пълни глупости! Там където е асфалт не означава, че трябва да се движат бързо. Паветата не са ограничител на скоростта. Паветата имат смисъл като настилка единствено за запазване на архитектурния облик и историческият вид. Затова и запитването е до министерствоото на културата!
Освен колите по булевард Дондуков се движат и пешеходци, има живеещи и работещи там, а за всички тях паветата са очевидно по-добрият избор. Нищо не налага по улици и булеварди, по които колите се движат относително бавно (до 50 км/час), да се слага асфалт. Напротив, за такива улици и булеварди, очевидно много по-подходящата настилка са паветата. Е, дни там дето сега искат асфалт няма да могат да прехвърчат с над 200 км/час, но за тях не ми дреме.
За този асфалт фандъкова трябва веднага да подава оставка, но къде сме видяли някой от ГЕРБ да подаде оставка, когато очевидно се проваля?
Фандъкова поиска: Дондуков довършен с асфалт, не с павета!