23

Пантелей Пътник

преди 6 години

С подобни статии няма хората да намразят нискотарифните авиокомпании. Добре, че са тези компании, че да може да летим на приемливи цени. Самолетите са същите, с които летят и другите. Не желая да плащам напр. 200 евро до Мадрид, като мога да пътувам с Wizz за 50 евро. Жалки са от БГ еър с подобни платени статии. Излагацията е голяма - балканска.

22

Рачо

преди 6 години

До НиколайТова е долна тактитка, базирана на математически модел, че повечето полети, винаги имат 4-5% от пътниците, които не се поевяват. Компанийте, продават по 4-5% билета отгоре. Компанията е длъжна, да попита, дали има доброволци, които биха искали да пропуснат полета. Обезщетенията, са често по-късне полет в пътрва класа (ХАХХАХА Wizz и класа), настаняване в хотели и подобни. Но има деректива, която, според разстояните твърди, че трябва да ти се плати обезщетение ...

21

Летящия балканец

преди 6 години

Явно от Bulgaria air много ги заболя заради многобройните оплаквания от тях, включително и от гостите на Симеон Кобургготски, и сега нападат чрез медиите. Дали лъжат, или не, броят на пътниците на нискотарифните авиокомпании расте. Когато мога да отида до Лондон за 40 евро, защо да дам 150 евро?!? Заради закуската?! Не, благодаря! В Лондон ще закусвам за разликата в цените.

20

до оня там

преди 6 години

а ти пък кой си да определяш дали е прав или не. 600 евро казва той са му разходите от безхаберието на компанията. Това не включва само спане в хотел, такси и храна. Губи време за което трябваше да е там и евентуално да извърши определено нещо което го вкарва в минус сега. Подобно нещо се случи и с мен преди месец и половина при РайанЕър, нищо не съм получил поне до сега. При подобни ситуации просто няма с кого да се свържеш, нито телефоните са активни, нито контакт чрез мейл, офиси просто няма, с късмет ще намериш будка на която културно ще ти обеснят че проблема си можеш само онлайн да го ра

19

Гошу

преди 6 години

С нискобюджетки никога не съм летял, струва ми се опасно. Като знам как спестяват от всичко, кой знае как правят диагностика на самолета преди полет - през куп за грош

18

ФАКТ!

преди 6 години

Абсолютен факт е написаното в статията! Никога нямаше да повярвам, че е възможно докато не се озовах на полет от София за Дортмунд, а след чекирането получих бордна карта написана на ръка. Протестирането не свърши работа, след като разбрах, че съм в списъка с чакащи и ако стане, стане - иначе "гориш". Имах уговорени бизнес срещи и само късмета и някой не явил се пътник ми помогнаха да се кача. Вече си запазвам място предварително, иначе ментят здраво!

17

Въпрос

преди 6 години

Защо в БГ ЕЪР дават натурални сокове само на децата

16

Николай

преди 6 години

Някой ще обясни ли какво означава препродаден полет?

15

Анонимка

преди 6 години

Има едно европейско сдружение на адвокати, които се заемат с такива случаи при закъснение на полети над 3 часа или пълното им внезапоно отменяне, независимо по какви причини < мисля, че изключение правеше само извъндердно лошо време>. Заплащането е 30% от сумата, която самолетната компания трябва да възстанови, като адвокатите си я удържат при спечелване на делото, което в повечето случаи става. И срокът за подаване на иск срещу компанията е до 3 години след такъв закъснял или отменен полет.

14

Анонимен

преди 6 години

Аз не съм имала проблем с компанията и добре че я има за да мога да летя за по 10, 20 евро....

13

Жочко

преди 6 години

Ами лети си тогава с българия еър. Значи харесваме цените , но мразиме компанията

12

Анонимен

преди 6 години

Позволяват си такива своеволия, защото масата хора не си търсят правата. В този случай минималната компенсация е 400 евро, а в случай че не са предложили алтернативен полет, храна и пр. тази сума набъбва. Искът може да се подаде елементарно по емейл и шансът да го оборят при тези обстоятелства е нулев.Просто винаги имайте допълнителни средства, защото всичко се слува.

11

Цеко

преди 6 години

Абе нещо много тенденциозна статия с директно споменаване на авиокомпанията. Директни квалификации като Незаконно и пр. Тоя сайт го държат България Еър- май е нормално

10

ьзж

преди 6 години

За да не страдате от подобни схеми и закъснения на полети-има много застрахователни полици, които покриват щети и вреди от подобни случаи! Така че, застраховайте се-в много цивилизовани държави от години се ползват подобни инструменти!!

9

Анонимен

преди 6 години

Пътувала съм по рано доста често с тази компания,напоследък по рядко ми се налага...само един път поради лошо време беше отменен полета от Дортмунд и веднага ни дадоха билети за следващия полет,после ми възстановиха всички разходи без проблеми,приложих билети,сметки.Разбира се деня не можеха да ми върнат,но при лошо време е по сигурно така,отколкото да се рискува.

8

Анонимен

преди 6 години

А защо за послените няколко дни цените на WizzAir скочиха с 1000 процента????

7

bobi

преди 6 години

горкия, чак да го съжали човек.."икономист" във финансов фонд, жаден и гладен на летището.. що публикувате такива глупости не знам.

6

дедо гоше

преди 6 години

а добър ден бабо гицке

5

Анонимен

преди 6 години

Koй нормален лети с тия Piss Air ?

4

ББ

преди 6 години

Само ББ може да ги оправи :)))))Давай Бойко, прати хора на терен да ги изловят тези измамници