Аз лично съм "за". Наскоро до нас откриха поредният бизнес център и стана ад. Пълно с коли с разни У, РВ, ВН и какво ли не. Предпочитам да кихна едни 100 лева, но да имам паркомясто, отколкото да се чудя къде да си оставя колата пред собствения ми блок.
В случая ни казват, че Фандъкова ще спазва закона, само ако си платим допълнително.Някои били "ЗА"!!!!
По закон, кмета на общината, в случая Фандъкова, трябва да определи служба за контрол, която да контролира спазването на правилата за паркиране на цялата територия на общината. Е, Фандъкова изпълнила ли е задължението си по закон? Защо няма ред в паркирането, отговорност, за което носи Фандъкова и назначената от нея служба за контрол, ако има такава. Синята и Зелената зона нямат нищо общо с контрола от страна на общината за спазването на правилата за паркиране.
Съгласен съм с това че ако направят анкета въпроса ще е подвеждащ Обществото отдавна е преспано.Това ги устройва идеално.Но ако бяха безкористни , въпроса щеше да е заден правилно.
С този градски транспорт, в какъвто го превърнаха Фандъкова, Борисов, Мафиянски и Янчулев, без колите явно не можем да минем. Това е реалността, останалото са някакви идиoтизми на не особено нормални хора.
Нищо никога не е гарантирано. Явно не знаеш как стоят нещата. Паркират ти пред гаража или "частното паркомясто", каквото и да означава това и това ти гарантира, че не можеш да паркираш на платеното от теб паркомясто. В това време онези от общината са заети да цоцат парици от паркиращите и не ти обръщат никакво внимание. Същото е и със служебния абонамент - паркира си там всеки, който си иска и не можеш да го изгониш.
Принципно така се получава. Тези на Баучър сами поискаха зелена зона, защото нямаше къде да се паркира. Предпочитат да си плащат, отколкото да търсят места по половин час.
Казваш, че хората с коли силно желаят да няма къде да паркират. Браво, продължавай в същия дух....
Няма такова нещо "да има къде да паркират". Само гаражите, частните паркоместа и служебния абонамент го гарантират. От там нататъка всеки се спасява. Така е по всички квартали из всички ггголеми градове
В центъра на София могат да се освободят примерно почти половината паркоместа, които сега са в рамките на Синята зона. Просто трябва да се премахне понятието "служебен абонамент" и да не може никой да резервира паркоместа в Синята зона. Примерно парламента, ако знаете що места е окупирал. Разните банки, министерства и т.н. са същата работа. Нещо подобно трябва да има и в Зелената зона, но там тези места са доста по-малко. Иначе аз по принцип съм против всякакви привилегии, каквито са и зоните.
Да вземат да оправят грАДският транспорт. Да оптимизират схемите, да пуснат повече превозни средства. Тогава хора доброволно ще слязат от колите си. Никой не иска сутрин за добро утро да виси на стъпалата на автобуса, да го натискат отпред и отзад, да се задушава от липсва на въздух и да пристига смачканяк на работа. На връщане същата схема. Да не говорим, че София е голяма и понякога се налага да се сменят по 3 превозни средства, което е убийствено. За това хората избират колата!
Закон за движение по пътищатаЧл. 167. (1)...(2) Служби за контрол, определени от кметовете на общините:1. контролират в населените места ..., както и спазването на правилата за паркиране от водачите на пътни превозни средства, на правилата за движение от пешеходците...;*Някъде да виждате възможност общината да поддържа ред само в Синя и Зелена зона?Ето как ни пробутват ние "да искаме" да плащаме още и още.
И паркинги да се построят ( неясно къде) , дори срещу символична такса, пак ще си стоят празни. Българинът не е свикнал да плаща за такава услуга и по- скоро ще паркира по дърветата, отколкото " да им плащам на тия".А че тази идея за зелената зона е недомислена и неприложима - няма спор.
Очевидно хората искат да има ред в паркирането, както и да има къде да паркират и не искат Синя или Зелен зона. Общината, ако направи анкета ще зададе въпроса по друг начин: "Искате ли да има Зелена зона, за да има ред в паркирането?" и отговора е предварително ясен. При това анкетата относно реда в паркирането сама по себе си е безмислена, защото реално въпроса е: искате ли общината да спазва закона?
вече не вадя веригата и флекса на батерий от багажника заради тези зони като колело си закл колата за стълбове канали саксий квото има
Прости хора са по-голяма част от българите. Ей! В доброволно робство се вкарват. В Лоценец искали зелена зона, че вечер нямало къде да паркират. А, бе, питам аз - през деня къде паркирате колите си?! Навярно в някои квартали без платени зони, нали?! Пълните паркоместата пред чужди блокове. Сигурно и хората там реват, че няма къде да паркират. Като направят цяла София платена - колите ви ще стоят на трупчета пред вас, защото няма да е позволено да стоят пред работата ви по 8-9ч.
Има ли представителна анкетна извадка,за да се види всъщност какво точно искат хората от Лозенец и въобще от всички квартали в София.Най вероятно няма.Защото хората не искат зони . Искат паркинги.За това и проучването му на този тъ...пак е пълна измислица.Общинарите от години го карат по пътя на най малкото съпротивление.А и това им дава възможност да крадат.И не само те .Има и други на хранилката с тези зони репатриране и прочие.Общинска фирма Паркинги и гаражи.Хахах.Поне и сменете името.
Няма никаква връзка между реда в паркирането, който по закон е задължение на общината за цялата територия на общината и разните сини и зелени зони създадени, за да може мафията в общината и около нея, да събира допълнителни и по принцип ненужни такси от хората. Това, че ни внушават, че има такава връзка и някои балaмурници се хващат на тази лъжа си е техен проблем.
Точно в Лозенец е странна тази ситуация, все пак не става дума за Младост. Да, презастроено е, но повечето сгради са ниски, т.е има малко апартаменти-> малко обитатели и би трябвало малко коли. Освен това новите сгради , строени през последните 20-25 години си имат гаражи. Това че някой се е стиснал да си купи такъв, или че тричленно семейство има четири коли си е техен проблем.
Още от байтошово време имаше проекти за подземни паркинги в центъра на София, но не достигна време да ги направят. Дойде 1989-та и всичко се забрави. Демократите улисани да направят бързи пари, не виждаха в тези паркинги възможност да откраднат много и то веднага. Примерно, подземен паркинг се предвиждаше в карето между улиците Раковски, Хан Аспарух, Ангел Кънчев и Неофит Рилски, както и други такива под съседните карета. Това е бъдещето, но в общината са избрано с конкурс по некадърност.
Разширяват "Зелена зона" в София, гражданите: "За"