119

Малко личен опит

преди 7 години

Отивах на работа са кола за 15 минути, а с градски транспорт за 40 минути. По някое време въведоха Синя зона и нямаше къде да паркирам, та продължих само с градски транспорт, но с всяка година времето за пътуване се увеличаваше и когато стигна до 2 часа - 2 часа и половина в едната посока и още толкова в другата, не издържах и се преместих на пешеходно разстояние от местоработата ми. Сега в градски транспорт трудно ще се кача, с изключение на метрото,което ползвам 1 път месечно. Пеша или с кола!

118

Фандъчка

преди 7 години

С колата стигам до работата за 7-10 минути. Чист, сух, спретнат и не съм се разболявал от 3 години. С градски ми трябват поне 45 минути. Мокър, мръсен (много от петната не се изпират, защото това е кал с масла), умирисан, премръзнал. Тия забрани нямам намерени да спазвам, за да може някой да буха кюмбето с въглища. Първо да ми осигурят западняшки условия (транспорт, инфраструктура, обркъжение), а тогава ще приема западняшки стилове на забрани (да важи за ВСИЧКИ).

117

Анонимен

преди 7 години

Той въздухът в столицата е запазена марка мръсен до възбог. Но бавномислещите заонодатели ще има да го умуват и това "до края на мандата". Въздухът мръсен, а чистите паркове и всяка зелена площ са предоставени за широка употреба за нуждите на кучетата *** и домлюбимци. Общината й дреме, нали заплатите са във възход всяка година.

116

Анонимен

преди 7 години

Оказва се, че е много лесно да се манипулират много хора на тема кой замърсява въздуха. Казваш "борим се срещу замърсяването" и продължаваш да говориш само на тема автомобили и тъпaците са готови - колите и само колите замърсяват. истината е съвсем друга. В София, колите замърсяват само около 10-15% от максималните норми, а замърсяването над нормите през зимата се дължи на отоплението и тогава делът на автомобилите в замърсяването е около 2%.

115

До 146

преди 7 години

Споко, ще оправят и шахтите, щом като на толкова много хора им предстои да станат пешеходци.

114

Анонимен

преди 7 години

Как е по света?В Лондон през декември 1952 година се случва "Големият смог", както го наричат. В резултат на смога 4000 човека умират, а следващите месеци още 8000 човека умират. В Лондон взимат реално мерки и забраняват отоплението на твърдо гориво. През 1956 година със закон се забранява изхвърлянето в атмосферата на "черни сажди", а от 1968 година на британците в големите градове им е забранено да се отопляват с дърва или ***.

113

Щирлиц

преди 7 години

До Анонимен 133Ти няма да видиш кой и къде ще се блъсне.Тръгнал си към улична шахта с отворен капак.

112

Анонимен

преди 7 години

***, а да си чул, че в тези държави хората си регистрират едната кола с черен, а другата с нечетен номер.

111

Анонимен

преди 7 години

Колко замърсяват въздуха в София ППС?В случая има два вида замърсяване - заради неизмитите улици и замърсяване заради двигателите на МПС. Обемът на замърсяването заради неизмитите улици и това, което вдига ФПЧ във въздуха - вятъра и всичко, което се движи, вкл. и МПС, е около 60% от максимално допустимите норми (МДН). От двигателите на МПС - около 30% от МДН или общо 90% от МДН. В т.ч. от трамваи, тролеи, велосипеди и ел. автомобили около 10%, автобуси и таксита около 30%, други около 50%.

110

Щирлиц

преди 7 години

Верно ли?Та въпросният транспорт и сега е безплатен за един /не/любим етнос.

109

Анонимен

преди 7 години

Няма ли най-накрая общината наистина да направи нещо за чистотата на въздуха в София, а не само да имитира дейност, занимавайки ни с колите, които очевидно са малък замърсител в София?

108

Анонимен

преди 7 години

***, по цял свят където са голями и замърсени градовете , се регламентира в кой ден се движат колите с четен номер и в кой с нечетни но ера. Така половината коли оставят на паркинзите. А когато бъде хванат да кара солени глоби!

107

Анонимен

преди 7 години

И внимавайте много къде и как ще паркирате трошките във въпросните дни с ограничено движение, мухъли! Ще се постарая да ви скъсат от глоби.

106

Партиен член

преди 7 години

При нас се търси виновен а не причината.Прахоляка е навсякъде.Може би ще спират колите за да не вдигат прах.Дори и там където мият улиците след като изсъхнат положението е зле.От дупките отново излиза кал после става на прах.Първо общината да си свърши работата качествено пък после да слага забрани.Дори колите да са само на ток прахоляка остава..В европа като завали колите стават като измити а тук мръсни защо ли?

105

Анонимен

преди 7 години

Такситата ще ги спират ли също?

104

Анонимен

преди 7 години

Шофьор съм, но 100% подкрепям идеята!

103

до 135

преди 7 години

Изобщо не ме интересува дали има как или няма как да закараш детето си. Ще слезеш от колата, и хоро ще играеш. Аман от себични шоферски егоцентрици и проблемите им.

102

мдаа

преди 7 години

В Рим това са го направили с едни прости печатарки в автобусите , които напечатват текущото време в момента на валидиране на билета ,което си длъжен да направиш веднага след качане..От там нататък имаш право да се возиш час и половина по всички превозни средства докъдето си искаш.Ако нарушиш времето или не си валидираш билета глобата е 600 евро. Тук щели да чакат електронни системи и електронни билети ,за да се усвоят едни пари.

101

Анонимен

преди 7 години

честито, шофери. най-простата прослойка от населението най-накрая ще бъде пенализирана. мед ми капе на душата за вашия гърч. толкова майки с деца няма да могат да седнат сутрин в джипа, а ще тряба да ги качат на трамвая... язък за целия асфалт и големия строеж на магистрали на мутрата. аре, лек ден, шофери, и дано се блъснете някъде.

100

Все пак...

преди 7 години

...да дефинираме твърдо гориво. Отоплението с дърва (основно дъбови се ползват) няма нищо общо с това на въглища. Сухи дърва и средна хубост котел е ОК. За топлещите се с въглища - проблема е икономически и със забрани едва ли ще стане.