78

Край

преди 7 години

Бедните не трябва да карат коли в София - така е по света. Паркомясто в сграда в центъра на Лондон е продадено при цена по висока от цената на апартамент в сградата /сравнено на кв. метър/ що мислите че е така.

77

Край

преди 7 години

София е най-голямата автоморга в Европа. 50% от колите тук по никакъв начин не могат да издържат нормален преглед. Някой буквално се разпадат в движение а други вече са недвижимости *** си стоят с години на общинския тротоар.

76

Do extremist

преди 7 години

Какво общо има заплатата, че да не се забрани дизела??? Ако съпоставиш градски транспорт ще се съглася, да ми говориш за заплата и коли е друго, при полойение, че се водим бедни а имаме най-много коли на глава от населението. Тея простаци, дето се бият по пътищата и карат пияни трябва изобщо да им се забрани до живот да карат.

75

Край

преди 7 години

Някакъв главанак по-долу държи да се трови с дизелов дръгел без катализатор и без филтър отговарящ на евро минус 6 щото му била ниска заплатата. Като ти е ниска заплатата ще си купиш гуменки и ще ти приберат варела за скрап. Ромското - крада щото нема работа е същото като паркирам на тротоара щото нема къде и карам канцеродизел щото са ми малко парите.

74

Анонимен

преди 7 години

Пари няма ама се търкалят 20 годишни кошници на колела. В Германия само застраховката почва от 700 Евро, първите 3 години е по-скъпа. Като сложиш и данъци и такси за драда ти идва минимум 1000 на година. Но естествено градският транспорт е в Перфектно състояние.

73

Край

преди 7 години

В София трябва да стане скъпо да имаш кола както е във всички големи градове по света /даже и Момбай и Истанбул/. С парите от колите - да се засили градския транспорт МНОГО. С настоящата тенденция до 2-3 г. няма да се движим а ще дишаме сажди.

72

Край

преди 7 години

А добър ден бульо Фандъкова. Не може централните градски площади да са ти паркинги. Не може да имаш повече автомобили в града от законните места на които могат да се паркират. Паркоместата не могат да станат много повече - колите трябва да намалеят. Модела всяко софянче с кола е абсурден.

71

пацо

преди 7 години

Глейте ся, зимвал съм си баварецо 95-ти набор и си шофиргам на дизелче от БДЖ-то, не може ме накарате да Ви се кача в миризливия ГТ. Вечер си спиргам в градинката пред блока, а в центъра ходя само в Неделя че е безплатно. Много си ми е убаво. А който не му харесва да си ходи там по Европата тука е така удобно за нас нормалната средна класа а не за некви капиталисти читанки.....

70

аз там

преди 7 години

Човекът дошъл и казал. Но това може да каже и всеки живеещ в града. Въпросът е кой чува и не го ли използва да усвоява още парички от измислени некачествени поръчки.Направо се учудвам, че тая година Цариградско не е пак изкопан и преграден. Само изборите го спасиха.

69

Бежанец от провинция

преди 7 години

*Вините

68

Чоко

преди 7 години

Задръстено ще бъде от коли след като една кола се търгува на цената на телевизор. Трябва да се плаща голям данък ,в порядъка над 500 лева за коли над 10 години. Тогава всеки ще се замисли дали да държи таралясника или да се качи на градския транспорт. Не виждате ли около блоковете какво е след сняг. Почистени са около 50%от колите. Останалите са със свалени акумулатори и се карат по два пъти в годината.

67

68

преди 7 години

Аз нямам автомобил, движа се с градския транспорт, рейс и влак !

66

Бежанец от провинция

преди 7 години

Ами, уважаеми "софиянци", ако изобщо са останали такива, другия път като глсувате си извадете главите от софийското метро и се огледайте какво се случва в останалата много по-голям част от Б-я - пълна разруха, мизерия и престъпност! Ами, не се чуете, че хората бягат от там, не може да ги видите!

65

andrei

преди 7 години

Откога е тази снимка?Регистрацията на Форда е без синята BG лента ??!

64

Винету 3

преди 7 години

Нима очаквате друго от мен?

63

Анонимен

преди 7 години

Това може да стане с довършване на велоалеите,..----Велосипедистите са най-арогантните копелдачета на пътя, за тях няма знаци и правила. Направиха безумни велоалеи, на който пешеходците ни се налага да вървим на 30см широчина на алеята, за да може коледаченцата да се пистят на 1.5м алея. Хубав градски транспорт и мачкане на велосипедисти, това е истината!

62

до 68

преди 7 години

Дядо ми е лежал в затвор защото е бил анти комунист и първият автомобил си го купува 1971 г. Така че теорията ти издиша.

61

do 64

преди 7 години

Прав си, който не докаже с документ че родословното му дърво не започва с роднини живеещи в София от времето на хан Крум да бъде жигосан и изгонен.Само не мога да разбера какъв си ти че ще казваш кой къде има право да живее. На първо място съм свободен човек, а на второ български гражданин, ако не ме лъже паметта София е част от България.

60

Анонимен

преди 7 години

При соца предимно образованите и заможните имаха леки коли останалите имахте каруци и живеехте в провинцията където ви е мястото!!!А сега всеки сървул ходи да бере ягоди или портокали 6 месеа и хоп цъфне в "Софето"с 20 годишен дарак за 1000 ойро......От тази гледна точка ГЛОБАЛИЗАЦИЯТА е пълен ШИТ!

59

Анонимен

преди 7 години

Решението е ЖИТЕЛСТВО. Градът не може да поеме повече хора. София е град за до 800 000. Пришълците да си ходят по родните места.