До Майка на хиперактивни двете ми момчета бяха хипер активни-смених 5 училища по същите причини. Сега големият е студент в Германия,а другия отличник в 11 клас и добър тенисист. Така,че на всички ни е ясно за матрицата в училище.....
Майка на хиперактивен - Трябва да мине детето оценка от психолог и с него да се работи индивидуално! Това е работа на родителите, т.е. ВАША, специалист трябва да реши кое най-доброто за него и Вие като родители, според възможностите си, трябва да се опитвате да го прилагате...:) Разбира се далеч по-лесно е да искате от другите родители, от училището и от Бог, те да се съобразяват с вашето дете, НО това не е добро за него! Сигурна съм, че имало индикации още в предучилищна възраст...помогнахте л
По долу писах, че детето не е агресивно. Не бие и не наранява другите деца.Но има други деца, които са по неподвижни и по-агресивни. Имат едно момченце, което в час не мърда от чина, не говори, темерутче е, но понякога в междучасията се размърдва и не веднъж доста грубо е блъскало други деца. Децата са различни. Трябва ли да ги изолираме всички различни на индивидуално обучение?
Този проблем с учници с разлина способност да учат си го има навсякъде по света, но многократните опити да се създават училища само за надарени деца, са показали, че така не става. Така че никъде по света свръхинтелигентните не учат в специални училища.
За някои родители е трудно да разберат, че техните деца са по- обикновени. Ако ги нямаше по-даровитите деца в училище и да се вижда разликата, то те мислят, че така ще е по-добре за тях.
Майка на хиперактивен,Истината е, че проблем в поведението се коригира, но най-доброто за вашето дете е първо да го коригира, а после да премине към "нормалното" училище. ЗА НЕГО, не говорим въобще за съучениците му. Защото в момента със сигурност назадва и с учебния материал, изоставането ще продължи да се задълбочава и съответно той да се чувства непълноценен (защото се сравнява директно с другите). Тази непълноценност ще избие - или в агресия, или в депресия...Потърсете специалист!
Аз още не съм баща, но не би ме интересувало къде ще са т.н. "хиперактивни" деца, стига да не са при моите бъдещи, да си ги събират в специални училища и да работят с тях психолози.
До . 109Всичко е изложено едностранчиво. Не сме чули другата страна. Как са го предизвиквали. За специалните училища за даровити деца явно трябва да се говори повече. Така е в напредналите страни.
Вие, като родители, искате децата ви да се обучават в спокойна среда, без побойници и палави деца. Нямам нищо против, но подкрепете ни и нас, родителите на по-палавите деца. Ние също сме данъкоплатци, също сме допринесли нещо за тази държава. Вие искате нашите деца да ги затворим у дома, без социални контакти и да ги обучаваме индивидуално. А какво пречи хиперактивните деца да са заедно и да работят по специална програма - с повече спорт и допълнителна работа с психолози за по-агресивните.
Сега защото било "свръхинтелигентно" и му било скучно, дай да вади очите на децата с пергели и химикалки и да скубе косите на учителката си, това дете е социопат и с него трябва да работят специалисти доде е време, прочетете миналата статия за да разберете, че говорим за психопат. Друго училище не е вариянт , може да пострада сериозно някое дете.
109Това е вярно, но е неизбежно. За това разликата трябва да я правят родителите и да се опитват всячески да помагат на детето си - независимо от коя "група" е. Изключително трудно се отглеждат несредни деца...Може би най-трудно свръхинтелигентни, защото знаеш, че детето има потенциал и провалът е изключително твой.
Доколкото разбирам, сега при демокрацията и пазараната икономика, темпото на преподаване в училище се определя от най-слабите ученици. Е, по мое време не беше така, но това беше преди доста години
107Потърсете качествен поведенчески психолог, не е толкова страшно! Трябваше още преди училищна възраст...щеше да е по-лесно.
В училище учителите гледат да изтикат децата от средното ниво. И по-умните и по-изостанали са губещи. Ако ученикът е по- голям и учителката по-умна - просто му пише шестица и го пуска от час. Ако са две-три по-умни деца, те се разсейват, говорят си, рушат дисциплината, но останалите имат стремеж да ги включат при тях. Най-зле е когато детето е едно, а и то няма нужда от частни уроци, тогава най-лесно е всички да се нахвърлят и да го изгонят. Насилието и страхът ражда насилие. Трябват педагози.
85Всъщност това е *** факт...:), точно както цвета на очите например. И ако ще ми спести три поста обяснения защо така мисля, го използвам. Изобщо не ме интересува точно какво впечатление прави, защото мнението за личността ми, не изменя естеството на разговора. Т.е. ТИ можеш да си мислиш за мен точно каквото си искаш :)!
Моето дете не е агресивно, но не може да издържи дълго време да стои на едно място и от там са проблемите с дисциплината. И при нас причината е наследствена, таткото ни е бил същия, дори по-зле, бил е агресивен. Това през соца - и бой е ял, и наказания е имало, но никой не е карал родителите му да го затворят в къщи на индивидуално обучение, т.е. на практика да му бъде отнето правото да ходи на училище.
И аз като малък четях много книги и се мислех даже на 33 години че съм най-добрия, но дойде Кличко и ми показа колко съм голям.
Ташунко, бе то всяко трето българско дете викаш е свръхинтелигентно но агресивно, че и специални училища за такива да има?)))
Агресивният третокласник - свръхинтелигентен