27

Пипи

преди 7 години

В тази държава КАТ не служи на обществото, а на самите себе си и на застрахователите. Една от причините да имаме нисък процент на застраховани автомобили е, че застрахователите правят какво ли не само и само да не платят на пострадал водач. Примери, колкото искаш. Регулаторният им орган - Комисията за финансов надзор е безсилна да се справи с наглостта им. При такива случаи в нормална държава застрахователят ще плати щетата без да се замисли, без да иска протоколи от КАТ.

26

Grom

преди 7 години

Да, обаче за делото в Пловдив са викнали полицаите в работно време да свидетелстват и освен това има и съдебни такси най-малкото, а и самият човек има транспортни разходи.За да получиш наказателното постановление, което искаш да обжалваш, трябва и да си си платил глобата.Като спечелиш делото, не ти връщат парите автоматично.Всичко това актосъставителите не го плащат от джоба си. Даже забележка или мъмрене не получават!

25

Милиционери,

преди 7 години

няма оправия с тях! Написан е *** закон, те си го ползват като касичка и така, докато не дойде някой да ги измете. Какво беше до оня ден с пешеходните пътеки,а? Забравихте ли? Пешеходецът бил виновен...Я тоя с фуражката го накарай да отиде да глоби кмета, че не поддържа улицата изправна, има да те гледа като теле!

24

Анонимен

преди 7 години

Хахахахах, ще си играем ли още на държава, много забавно било.

23

Анонимен

преди 7 години

Хахахахах, ще си играем ли още на държава, много забавно било.

22

Анонимен

преди 7 години

Гумаджията по-долу до някъде е прав... шофьорът със сигурност не е от най-невинните. Всеки малко или много има вина, и вероятно е бил от бързащите за някъде, при положение че е видял състоянието на пътя /не е била само 1 дупка/. Това не оправдава АПИ, плащаме им за венетки в крайна сметка, а 97 лв никак не са малко.

21

Анонимен

преди 7 години

каква новина е това? този член важи от поне 20 години и се използва безнаказано за всякакви щуротии. КАТ са инструктирани да го използват по този начин, за да не се изплащат обезщетения от собственика на пътя за лошото състояние. трябва да заведеш дело и 100% пада акта в съда и си вземаш обезщетението, лошото е че не всеки има време да върви по тоя път и хората се примиряват с глобата, вместо на тях да им бъде платено! *** народ... за туй румънците ще ги гледаме и ще цъкаме с език...

20

смЕх

преди 7 години

Е кой да глобят дебело.*зата винетка ли то добре ,че не са глобили за това ,че има кола.

19

Анонимен

преди 7 години

Държавата винаги си измива ръцете и не е виновна . Законите нарочно са написани така

18

Девил

преди 7 години

Малко са му!!! Вместо да купи малко асвалт и да ги запълни он тръгнал да се оплаква. Хак му е сега!

17

Гумаджия

преди 7 години

Както и да е в случая човека 100% кара кола за 4000 лв. На която само джантите и гумите са 2000 лв и като е минал с много над-ограничението НЕ САМО ЧЕ Е СРЯЗАЛ ГУМА Но е спукал,изкривил джантата(500лв. на парче) до състояние в което неможе да се ремонтира самата джанта.И тариката си е казал:Ще обвиня общината и ще си зема парите от каското.Както като съм карал над ограничението не съм виновен.СЕКИ кара над ограничението с нископрофилни гуми

16

Съветващ експерт

преди 7 години

И номера,да свалят номера.

15

Анонимен

преди 7 години

Цялата схема се върти застрахователи (знаме кои са), законодател (поръчкови дупетати) и полиция (държаените рекетьори). За обикновения човек остава да си скубе косите и да ръси кинти. Трябва ресет, тотален ресет на държавата. Да се реже до кокал.

14

Гумаджия

преди 7 години

Както и за джантите.Широчина/Цолаж/Диметър.Офсет(ЕТ),Болтово разстояние,Централен отвор.Всякакви модефикации от шофьора с цел да се сложат други различни джанти(Дистанциращи фланци,Уплътнителни втулки) в това число също и нископрофилни или различни гуми от предписанията на производителя водат до това..Най-често се наблюдава при BMW 3-та серия които заводски излизат с 15,16ки да се слагат 18ки, 19ки.

13

Анонимен

преди 7 години

Кой ще плати разходите по делото? К А Т с нашите пари.

12

Гумаджия

преди 7 години

Колата е личен предмдет.Трябва да се пази.При ограничение 50 д минеш с 100 през дупка много ясно че ше се среже гумата И ЩЕ СЕ ИЗКРИВИ/СПУКА(в случая) джантата.Ако минеш с 40 км.Което е с 10 под ограничението.Единствено може да се отлепи гумата от дранжата или в краен случай да се среже гумата.Човека сам си е виновен..А ако е карал с нископрофилна гума пак сам си е виновен.Всяка кола си има определени параметри за гумите/джантите:широч./профил/цолове.

11

Анонимен

преди 7 години

Сега АПИ да си платят и гумата а шумкарите разходите по делото

10

Анонимен

преди 7 години

Къв парадокс, това е мила родна картинка... катаджийската *** е на принципа "ще ме разкарва тоя мене щото си е пукнал гума". Така ще е докато не носят лична отговорност за г овната дето творят.

9

Кратун

преди 7 години

Аз ги бях извикал веднъж за дребен инцидент. Казаха ми: ще трябва да ти напишем глоба иначе не можем да оправдаем бензина.....

8

Кратун

преди 7 години

Правят го нарочно по две причини: 1. за да се научат шофьорите да не ги търсят и да им съьдават работа, да се оправят сами. Така хем ще мързелуват по цял ден хем статистика ще е наред. Другата причина е за да не могат шофьорите да съдят държавните институции за обезщетения поради немърливо изпълнение на задължения. Тотална безотговорност на всички нива.