Рестрикциите спрямо колите ще облекчат и трафика и ще позволят на София да има тротоари, площади и градинки освен че ще се оправи въздуха.В момента централните софийски площади се паркинги което е абсурд. До 2г. с тази тенденция ще стане излишно да имаш кола - средната скорост в пик час ще е 13-15км. в час.
Колите не са проблем при замърсяването през зимата в София. Те са за отвличане на вниманието. Проблемът е само в отоплението и замърсяването от него.Само ще вметна, че хората нямат катализатори не защото са ги свалили, а защото са им ги откраднали, а МВР никога на открива крадците. Ако в западна Европа крадат толкова много катализтори, то и там ще карат без катализатор.
1.данък кола - на килограм и метър площ и кубатура и да е мин. 1000лв.2.прегледите и катализатори и филти и кой е с повече дим аут.3. паркирането само на разчертани из целия град места и само с паричкипаричките от колите - в силен градски трандпорт4. забрана за твърдо гориво в СофияРаботата ше се оправи *** иска бой.
Обвинявахме комунистите че построили Кремиковци до София да го замърсява - Ние сега съвсем демократично си накупихме дезуляци - махнахме им катализаторите и филтрите и си се нашмъркваме. Народ дето спира на авариини да си купи баничка от спирката му трябва здрава гьостерица.
Липсата на мъжество във властта да налага ред води до това. Властта иска само да строи щото така се харесва на повечето хора пък и пара пада - налагането на ред на кметовете и държавата им се струва непопулярно. Истината е че в София няма място за толкова коли и единственото решение е ограничаването им - затягане на прегледите, дигане на данъка, повсеместно платено паркиране. Софиянци трябва да се качат на градски транспорт. А въглищата и дървата трябва да бъдат забранени на територията на София
Проблемът през зимата е, че е студено и се палят печки, камини и какво ли не. В тях освен въглища и дърва се горят и куп други неща, вкл. стари гуми, а изгарянето на едно парче автомобилна гума с размери 10 на 20 см, това замърсява колкото 1000 стари Икаруса за 1 час. Изгарянето на 2-3 цели гуми обгазява огромна площ, примерно колкото са Младост 3 и Младост 4 взети заедно, а там това редовно се случва заради горенето на стари гуми в гаража за тирове наблизо (в Горубляне до Околовръстното).
Да ЕКСТРАДИРАМЕ провинциалистите обратно по родните колиби!!Зимата се пълни с разна *** която лятото работят сезонно в Западна Европаа зимата идват да *** в София като живеят по 10 в един -70-80м2 апартамент.
Най- големият проблем през зимата е, че всички са си тук ;) През лятото, докато всяко семейство се изреди да отиде на море, на село и на още някоя друга почивка е различно, пак замърсяват, но някак по- разпределено :-D
В големите градове по света, където сериозно са се заели с проблема, първото нещо, което са направили е да няма отопление на твърдо гориво, както и индустриални производства използващи твърдо гориво. Това решава на над 90% проблема със замърсяването.
Чист въздух през зимата в София - само ако не се горят дърва, въглиша, стари гуми, найлони, пластмаси и всякакви други подобни. В сравнение с тях, замърсяването от колите е пренебрежимо малко, примерно 100 пъти по-малко.
Проблемът е метерологичен. Въздухът е "похлупил" София и това става всяка зима. Това са местните условия на живот. Имам два случая на столетници 101 и 103 години живели в тези условия.Сега е "звездния момент" на такива псевдо специалисти като д-р Ангелова, да ни засипват със "заплахи за живота ни".Сегашното поколение страда от стрес, неправилно хранене и финансова и житейска несигурност. Освен това поради ограничената си образованост е лесно се манипулира с подобни изказвания - това е стрес.
Колата не била право, а какво е?Нещо, което нямаш право да притежаваш ли?Не забравяй, че още преди около 50 години в България престана да бъде лукс и стана необходимост. Ти предлагаш да се върнем 100 години назад в развитието и може би да върнем файтоните и каретите, знам ли?
Единственият "резултат" от публикациите в последните дни е че единственият сайт даващ информация ъа чистотата на въздуха в София вече НЕ РАБОТИ.Ето това е "резултата"......А това да се слага равенство м/у двигател на колата и автобуса имали си е ШИЗОФРЕНИЯ.
До Анонимен 33Да не са управлявали и кафене, Ми то същите не са управлявали и държава а само борчески групировки или партизански отряди!
вдигна се голяма пушилка за този въздух , защото в София работите станаха зле , откакто автомобилите станаха повече / стари , дизели/ , а и твърдото гориво започна да се ползва с приоритет.... мдаааа.... а прованса - кучета го яли - десетилетия Бургас се обгазява непрекъснато от НХК-то и никой не му пука, сега има и едни други - Кроношпан - нищо не могат и на тях да им направят... ако в София замирише така както вони тука - не знам - ще стане направо политически въпрос...
Някой виждал ли е някога баце да оди пеш? Все джитка с джипки. И на мит'ряла му се джитка. Га нямаше централно парно в София и всички се отопляваха с *** нямаше смог.
Е как за какво са им коли... да се покажат и да се дуят, а всъщност не карат нищо повече от купчина скрап
Абе *** народ сме. Все гледаме колко е хубаво на запад, ама там отопление на въглища е забранено. Данъка на колите е спрямо зъмърсяването, затова ни ги продават на нас, никой не спира в градинки и по тротоари защото глобата е колкото заплатата, и да бедните нямат коли, защото това не е необходимост а страшен разход. В студенстки град например е ужаш, пълно с бараки, е закакво са им на тия скъсани дришлъовци коли??? В Кембрич няма коли... АЗ НЕ ИСКАМ ДА СЕ ТРОВЯ ЗАЩОТО НЯКОИ Е ПРОС
13-ти ти разби конспирацията. Я нарежи няколко гуми и ги тури в кюмбето да ти се стопли мозъка малко...
Редовно пътувам с транспорт. Сутрин докато пътувам забелязвам колко хора са с коли от сорта на Land Cruiser, които са сами вътре... И за какво ходат с тея прасета на работа... да покажат уж класа... А до управляващите- вместо дад хвърляте милиони по нови служебни талиги, вземете, че ги разкарайте и си седнете на г***... Ааа и може да пробвате да се слезете от автомобилите... или то има опасност да отслабнете....
Задушаването: Трови ни мръсен въздух, а институциите нехаят