17

Paro до zeus

преди 7 години

Говорим за батерии (акумулатори) а това за което казваш ти е пределно ясно

16

най-важното

преди 7 години

целия текст е ала-бала. Стигат две-три изречения: свързват се плюс със плюс и минус със минус на двата акумулатора. Внимаваш да не объркаш полюсите защото ще има БУМ! Процедурата не е трудна но трябва да се изпълни ВНИМАТЕЛНО от хора, които знаят къде е акумулатора и знаят от кой полюс какво излиза.

15

zeus

преди 7 години

До СократисНе че нещо, но силата на тока е в ампери, ампер-час вече показва колко ток може да се отдаде за единица време, тоест дава представа за капацитета на батерията ;)

14

един друг

преди 7 години

Тази статия е трагедия, по добре я скрийте. Не знам от къде да започна с грешките, неточностите, както и огромното количесто пропуски.

13

Анонимен

преди 7 години

"Като казваме ток, в колите той е със сила 12 волта, така че нищо няма да ви стане, ако докоснете клемата." Мислех си, че силата на тока се мери в ампери(А), а напрежението се измерва във волтове(V). Както и че за крайно имзерване са ползват ватове(W), които са правопропорционални на V*A. И че дали е вредно, се смята дали се превишава 1.86W спрямо килограм(Kg) живо тегло. Въобще, по физика явно са ме учили грешно. Комунизъм беше, какво да се прави!

12

Сократис

преди 7 години

"Като казваме ток, в колите той е със сила 12 волта"...Това твърди авторката която е решила да образова "необразованите"...а нея кой да образова?! Напрежението на тока който при всяка батерия е прав е 12 волта а силата му се изразява в мили-ампер или ампер-часове които за различните акумулатори са различни.Волт и Ампер са различни мерни единици,но това за журналистите изглежда няма значение а от друга страна изобщо не им пречи да имат самочувствието да учат и ограмотяват нас невежите...

11

ллб

преди 7 години

маре, защо се захващаш с такава статия, като нито знаеш, какво е волт, какво е ампер. и хабер си нямаш, как се осъществява връзката с кабелите.

10

Анонимен

преди 7 години

Статията е с продължение в Аутомедия и там е описан подробно начина за тези които не са в час по запалването по този начин. Лошото е че ако на дизелов автомобил е паднал акумулатора и да го възбудите пак няма да запалите защото ако е замръзнала нафтата спасението е да чакате да се сгрее времето за да се размръзне иначе няма палене. Мутретата продават нафта която при минусови температури става на боза. Затова при студ доливайте съставки против замръзване на нафтата.

9

Токаджия

преди 7 години

"Като казваме TOK, в колите той е със СИЛА 12 ВОЛТА"Как очаквате да Ви вярвам като пишете такива простотии. Нямате ли, поне, някакви знания от обща култура?

8

Анонимен

преди 7 години

Тия съвети няма да ви трябват. Рекетьорите от КАТ ще ви свалят номерата и няма да карате. Има кола - има проблем, няма кола - няма проблем.

7

Анонимен

преди 7 години

Девойко мари хубава! Кой в редакцията те наказа точно ти да пишеш тази статия?

6

Анонимен

преди 7 години

То не е като да случшаш кючек, но... "Като казваме ток, в колите той е със сила 12 волта"... Като казваме сила, имаме предвид АМПЕР, а не 12 волта...

5

снайпера

преди 7 години

С бутане е най-сигурно, и то от зад....че авторът на статията ще се почувства по- добре!!

4

ивчо

преди 7 години

та,з статия е едно голямо нищооо, щом бъркат основни понятия в електротехниката, ток с напрежение..Който не е вчас и да я прочете пак нищо няма да му помогне.

3

Циганин

преди 7 години

Имах проблем с автомобила и когато помолиха 2 -*** на такси да ми дадът ток -те ми отказаха ,повече на таксиджии не оставям и стотинка .

2

Нищо не разбрах !

преди 7 години

Вижте как да се справите със ситуацията стъпка по стъпка - това пише в заглавието.Да ама не - нишо не е описано. Кой кабел къде се свързва - в какъв ред ......

1

zeus

преди 7 години

Стигнах до изречението, където пише, че тока в колата е със сила 12 волта и спирам да чета, който е писал статията явно няма елементарни познания по електротехника :)