54

Шоп

преди 7 години

Най-малкото трябва да си даде сметка, че не може през Руско-турската да е имало бетонни ***.

53

Шоп

преди 7 години

Как е възможно изобщо човек със средно образование да напише подобна глупост, а тоя се пише и мастит следовател.Може ли нормален мъж да си верва, една жп линия няма да се ремонтира 130 години!Това не е някаква глуха линия в провинцията, а една от двете главни транспортни артерии.

52

Анонимен

преди 7 години

До за справкая направи една спранка кога е бил последния ремонт на тази линия и взмете спрете да говорите глупости че били на 100 години.

51

Имигрант

преди 7 години

"По същата логика мога да те питам защо БСП и тройната коалиция или Орешарски не са подменили линиите? А сега де?"Ами всъщност въпроса ти е правилен. Но в момента на власт са ГЕРБ и те носят отговорност. Там е проблема в България.....липсват съвестни политици. И БСП и ГЕРБ и ПФ и Атака....всичките са един дол дренки. Единствено от Реформаторският Блок имат по-съвременен и европейски облик, но тях простолюдието не ги иска, а в България простолюдието е в изобилие.

50

за справка

преди 7 години

ЖП линията Русе-Варна е открита 1866г. - 12 години преди руско-турската война.

49

Анонимен

преди 7 години

Релсите във Великобритания като чукнаха 100 години ги смениха с нови.

48

Анонимен

преди 7 години

Много *** кефи как българина е компетентен по всички въпроси и в същото време копае дъното като народ...

47

Shano

преди 7 години

При такива релси,преди два месеца ако си минал със 70 днес вече и 40 са много, а виновен е всеки който рискува сигурността съзнателно.

46

Анонимен

преди 7 години

От 1999 е последният основен ремонт на трасето! Няма такива релси дето да издържат по 150 години стига глупости!

45

Анонимен

преди 7 години

До 52А защо бай Тошо не е подменил старите линии а?

44

Анонимен

преди 7 години

До 53По същата логика мога да те питам защо БСП и тройната коалиция или Орешарски не са подменили линиите? А сега де?

43

Анонимен

преди 7 години

Чудя се какви грижи толкова е можело да се положат за ЖП линиите ако са от руско-турската война. Старото си е старо. Тоест тук май иде реч, че проблема пак опира до ГЕРБ. Иначе казано: защо ГЕРБ не са подменили толкова стари ЖП линии??? Махайте се от политиката, герберски некадърници. Вие наистина поГЕРБахте България.

42

Петолъчка

преди 7 години

Като ми се слушат и гледат глупости си пускам НОВА! Като не съм лъган от известно време си пускам бТв! А като ми се четат безобразия влизам в тоя сайт!

41

Реалист

преди 7 години

Поредния *** следовател... Какви термини използва - "семафор"... Ами такова нещо няма от години бе, Илиев, ...

40

Анонимен

преди 7 години

Влюбеният Нарцис знае само да прави магистрали и да дели парите с Павлпва,да се хваля,колко работа е свършил.А за ж.пиниите от преди повече от 100 години не го интересува,там далавера няма.Един самохвалко и некадърник,който досъсипа България.

39

Анонимен

преди 7 години

На нас ИДИЛ не ни трябва.

38

приятел на диксоков

преди 7 години

причината за катастрофата е в нкжи.мога да напиша доста неща, но не е моя работа да търся отговорност.Булмаркет са ги притиснали да си признаят вината.Работил съм с тях-богата фирма, но изпълняват изрядно всичко което им се нареди.Шефовете не са кокошкари да рискуват с дребни нарушения.Изпълнителни са когато им се даде предписание.Ремонта на железния път е най скъп в цяла Европа-там търсете истината.Окрадени пари за ремонта от фирми приближени на генералния директор на НКЖИ.ИМА И ОЩЕ ФАКТИ...

37

Анонимен

преди 7 години

Чакайте малко.......аз за България ли чета или за Индия.....на която великата британска империя им е правила жп линията....докато България съвременна държава,членка на НАТО и ЕС........нещо сте се объркали....това е България,не е Индия.......

36

РАБОТИЛ В НКЖИ

преди 7 години

След като закриха ЖП секция Варна и ШУМЕН,БЕШЕ СЪЗДАДЕНА ЕДНА МЕГА СЕКЦИЯ Горна Оряховица начело с един некадърник Емил Кънев.Ако един началник участък му трябват служебни пари за ремонт по пътя спешно, то той трябва да отиде до шефовете в Горна Оряховица.А заместникът на Емил Кънев е една забавна калинка...

35

Анонимен

преди 7 години

48, БДЖ и НКЖИ са две отделни компании.