8

светнат

преди 7 години

Повечето автомобили в България са въоръжени с ABS така че начинът на използване на спирачките не е съществен. По-внимателно с волана, той е причина за 80% от безконтролното въртене.

7

Нед до 5

преди 7 години

Зимната гума под натиск отваря грайфера , захапва снега и след като подмине долна точка се затваря и изхвърля снега , пич толкова разбираш от гуми.Летните нямат това свойство , а "режат" тънките гуми за сняг.Лаик до лаик пишат!!

6

Нед до 4

преди 7 години

Пробвай да не пускаш рязко съединителя бе пич , иначе резултата е същия като внезапна спирачка.Какво да ти обяснявам , дръж колата в ниски обороти постоянно и т.н.Повечето май идея си нямате как се кара в зимни условия :)

5

Angelhell

преди 7 години

До НедКоето изобщо не е правилно и е тотално невярно!Когато караш с зимни гуми, спадане на гумата освен, че не помага то даже повече вреди.На гумите, които купих тази година изрично има изискване да са напомпани спрямо спецификацията на автомобила! Зимните гуми от по-висок клас имат "режещи" снега ръбове, които няма как да "режат" ако гумата е спадната.Истината е проста, лятото летни гуми, когато температурите трайно паднат под 5 - 10 градуса, зимни!

4

Софиянец от класа

преди 7 години

Грешка е да убиваш скороста на ниска предавка, ако си с 2 движещи колела. Това е по-лошо от леки спирачки на 4-те колела.

3

Нед

преди 7 години

И един съвет от мен , важи за сняг и лед .Спускате гумите на 1,6 и ще имате по добро сцепление :) Ако е сухо ги връщате на колкото трябва :) Налагало ми се е в лед и сняг да прибирам кола с полу-сликове така 10км , без проблем :) Е караш бавно , убиваш скороста с предавките без спирачка и нежно с газта.Ако в някой момент се наложи ще контрирате без да се изисква кой знае каква бърза реакция или умения , е нямах избор а скороста ми беше 30км/ч макс :)

2

Анонимен

преди 7 години

Te полицаите са ясни, ама трябва да си пълен uдuот да караш с летни гуми през зимата

1

Анонимен

преди 7 години

Новата мания на пътя- полицаи въоръжени с шублери :)