70

Бан ки мун

преди 8 години

Тая кака от 13 снимка ако ми падне,ще и скъсам ремъка

69

Анонимен

преди 8 години

До ined ясно защо поне е имало поне една и ЕДИНСТВЕНАТА ссср собствена марка коли правени са от Украинци не рускопитеци

68

европеец

преди 8 години

нека плюенето по руските коли започне сега,нищо че 85% от автопарка в БГ сега е от кошници за скраб

67

Анонимен

преди 8 години

До АнонименПри моят стандарт на живот като успешен гражданин на Европейският Съюз мога да си сменям най-спокойно колата на всеки 3-5 години,Само да ти обърна внимание, че не можеш, ами си принуден. Има съществена разлика. Защото днес стария таралясник се скапва и трябва да купиш нов 15 годишен таралясник, което е по евтино отколкото да поддържаш 20 годишен таралясник.

66

ined

преди 8 години

Че къде ще намериш западна кола с подгрев за ръцете докато я буташ?А и сега не е евроатлантическо да се критикуват украинските ЗАЗ-ки

65

Анонимен

преди 8 години

КАТО се има в предвид че половината части за КАМАЗ се правят в БГ тъпите *** на евроазиятската руска *** *** да си малчат

64

Анонимен

преди 8 години

за 89 БУЛГАРРЕНО

63

Анонимен

преди 8 години

За всеки имаше работа и сигурност, беше немислимо да останеш без работа и да не можеш да си плащаш вноските за апартамента, и тогава се купуваха на кредит от ДСК, вноските бяха символична част от заплатата, никой не са изхвърлили на улицата защото не си плаща заема, бензина беше 10-20 стотинки при 250 лева заплата, сега при 700 лева средна заплата бензина е 2 лева.

62

Факт

преди 8 години

Аз руска кола карах само на шофьорския курс, после си купих Вартбург, от който съм много доволен и нямах никакви проблеми с него. Имах един съсед, който дълги години караше Жигула и почти нищо не се налагаше да ремонтира. Страшно здрава кола. Когато се отказа от нея, жигулата беше на около 35 години. Друг един съсед беше фен на ЗАЗ и много се хвалеше по отношение на проходимост, а на него му трябваше.

61

Анонимен

преди 8 години

До АнонименПри моят стандарт на живот като успешен гражданин на Европейският Съюз мога да си сменям най-спокойно колата на всеки 3-5 години, няма защо да сравнявам една 15-годишна барака с друга 15-годишна барака.

60

Анонимен

преди 8 години

Бащата имаше москвич, и като тръгнехме за морето, пп една седмица и праавеше подготовка))) за нема и 200хил километра 3 основни реминъа) ся аз карам от 12 години мазда вече е на половин милион и почти никакви ремонти не съм и правил

59

Бобчо

преди 8 години

Ей, тикви!!! Като вземете да пишете, че били по-добре от старите западни таралясници дето ги търкаляме, хайде да ви питам ако вземем една нова Лада, подчертавам нова и една 15 годишна примерно Голф 4 и ги засилим челно една към друга, вие *** в коя от двете ще изберете да сте?

58

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 72 Тъпите руснаци до нивото на Румънска Нива не могат го докара Дори -голямата стена -тук в БГ е по добра от безаналоговите работи на рускитемангусти

57

SS

преди 8 години

Не се напъвайте. Не са решили братушките не са направили хубава кола. На тях тези си им харесват вършат им работа и толкова, не им е приоритет. Те пътища нямат та коли за тях ще правят, правят си ги такива да може да ги караш и на пътя и извън него.

56

Анонимен

преди 8 години

АЗКЛ, МАЗКЪЛЪ, всичко живо ходеше на море и то всяко лято.Сега има абитуриенти дето никога не са ходили на море.Така, че...

55

Анонимен

преди 8 години

40 годишна жигула и днес може да се види на пътя 40 годишен WV , OPEL , не съм виждал

54

Анонимен

преди 8 години

АЗЛК ах защо ли те купих това казва всичко

53

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 57 ПО ДОБРИ от Евроазиятската руска ***

52

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 65 пак са МНОГО АМА МНОГО по добри от новите руски

51

Анонимен

преди 8 години

До до Дерза с новата ЛАДА нея и Путин да ти продадът към нея НЕ ПАЛИ ФАКТ