25

Анонимен

преди 8 години

Лазаров, те и заплатите в другите страни са по-високи! Като сравняваш, прави го на база цена на винетка към средна заплата за съответната страна, после разделяш на км път, за които се прилага винетката. Така получените резултати вече можеш да съпоставяш.

24

изпитал го

преди 8 години

Скоро пътувах до франция, дадох 200 евро за такси за 2те посоки в рамките на 1 седмица с лека кола. Това включва държавите Сърбия (2х6,50), Хърватия (2х14,50), Словения (30), Италия, 2х няколко малки от сорта на 2, 5, 10, 15, 12 (в едната посока, не ги запомних точно) и тунела между франция и италия - 55 евро за двупосочно.Освен това, горивото ни е най-евтиното в европа. Така че, малко по-смирено, моля.

23

Данъкоплатиц

преди 8 години

Ако ще се сравняваме с другите държави на този клоун някой трябва да му напомни, че там асфалтът не завършва с неокосени плевели, а има пътен банкет, бордюр, светлоотразителни колчета. На магистралите местата за почивка са ОБЕЗОПАСЕНИ, с чадъри, течаща вода и истински ноалетни, а не като нашите - на асфалтирани няколкостотин квадрата стърчи един вмирисан пластмасов ***.За тази инфраструктура цената на винетката трябва да е между 20 и 30лв.

22

балама

преди 8 години

НЕНАСИТНИТЕ ОТНОВО СЕ РАЗВИЛНЯХА. ВЗЕМЕТЕ И ДУШАТА НА ХОРАТА ТА ДА МИРЯСАТЕ. АГЕНЦИЯ АПИ НЕКА МРЪДНЕ ПО МЕЖДУСЕЛИЩНИТЕ ПЪТИЩА. ЛУНЕН ПЕИЗАЖ.

21

маке

преди 8 години

нормално е цената на винетката да е 500 лвно пък требе и мако да намалим пенсийките да речем към 30 лвне може всичко да увеличаваме другари трябва да сме справедливи все пак

20

Анонимен

преди 8 години

В "бедна" Швейцария годишната винетка е 40 франка. Грубо курсът е 1,8 лв. за франк.

19

до 30

преди 8 години

28 евро е за кола на година!96 евро е за лекотоварни до 3.5 тона.

18

До 30

преди 8 години

В нета пише, че цената на годишната винетка в Румъния за ЛЕКИ КОЛИ е 28 евро. Аман от такива като теб, за които смисъла на живота им е да плюят по останалите.

17

Веселин

преди 8 години

и за какво тази винетка????Като тръгнеш на път само проблеми.Кога драги ми чиновници пътищата ще са като за винетка/тоест поддържани/.Обрасло всичко с трева и храсти,няма кой да пооправи малко изгледа на пътя,да не говорим за качеството на новопостроените пътища,че то на АМ ТРАКИЯ има повече дупки и неравности от някой селски път,ще ми разправят ,че гаранция и щели да си я поправят,А ДРАГИ МИ ВЛАСТИМАЩИ,НАШЕТО ВРЕМЕ И ПРОБЛЕМИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТ КЪДЕ СА???

16

77777

преди 8 години

От Капитан Андреево до Дунав мост 2 било 10 евро. Значи ли това, че ако някой влезе от Капитан Андреево до Калотина, трябва да плати 6,65 евро, а не 15 лева, както е сега А ако влезе през Кулата до Калотина, трябва да плати 4,31 евро, а не 15 лева за седмична винетка, както е сега? И т.н. и т.н. Избрал този най-дългия маршрут и ни лъже.

15

NZ

преди 8 години

Винетка до Дунав мост 2 има, но път има ли? Пътят през Димово е затворен и трябваше да мина по третокласен път. Равносметката е крива джанта и две нови гуми. Официалният отговор на жалбата ми от АПИ беше, че за третокласни пътища не се изискват винетки.

14

Анонимен

преди 8 години

До АнонименКойто не иска да плаща за винетки, да не кара кола.- - - -Ами ела да те яхна тебе тогава ? И ще давам газ до като ти посинее ауспуха ....

13

Анонимен

преди 8 години

До уаДо Анонимен-Баба ти е гнусна -ти също !- - - -Баба ми е Лили Павлова ! Верен член на партията ГЕРБ и пръв гладник в държавата ! За последните 2 г. 30 пъти излъга народа без да изпита и капка срам, за което шефа и я изпрати на Молитвена закуска в Белия дом !

12

Обективен

преди 8 години

Този Лазаров ни внушава нещо много порочно.Примерно, нека лазаровоподобните вярно са сметнали, че 100 км на лека кола струват 3,75 лева. Тези 3,75 лева за 100 км Лазаров и сие ги искат от всички според максималния пробег, който прави някой. Примерно, ако 1 милион по-малко движещи се коли изминават средно по 600 км/година, а 10 коли с повече км изминават средно по 2600 км/година, Лазаров иска цената на винетката да е според пробега на тези 10 коли, а не според средния пробег на всички коли.

11

Анонимен

преди 8 години

Ми да направят тол система за чуждите камиони и подобни транзити. Влизаш на границата снима ти номера и на излизане си плащаш сумата, която е "справедлива" според тях. А иначе ремонтите и новите изграждания, че ги правят фирми близки до Бойко и след 3 години са за ремонт никой не казва???При тях цената е добра нали? После и на ремонтите пак цената е добра ?Това е държавна политика - шефа на АПИ не е виновен. Оня отгоре всичко казва как ще се случва и кой ще строи и кой не.

10

Анонимен

преди 8 години

Ей нямат наяждане тия, нямат............

9

Йори

преди 8 години

Не знаех, че са назначили такъв добър комик за шеф на АПИ. Да отива за сценарист в Шоуто на Слави. Явно смешките му се получават. Сега малко сериозно. Знае се, че от пътища най-лесно и сладко се краде, ама не се оливайте моля. Защо се строят пътища, мислите. Тупането в гърди и рязането на ленти е най-накрая. Усвоените пари по разни незнайни сметки са целта на занятието. Само от моите данъци за кола и горива на година им давам над 1000 лв. Айде, де...

8

Анонимен

преди 8 години

Да ,те в другите държави и заплатите са по-високи .

7

Анонимен

преди 8 години

10 евро струвало от Капитан Андреево до Дунав мост 2... За каква кола? За камион до 12 тона ли, който плаща 40 лева за седмична винетка или за обикновена лека кола, за която се плаща 15 лева за седмична винетка? После 97 лева за годишната винетка, означава, че тези 97 лева стигат за 5 пътувания в годината между тези два пункта, т.е. за около 2589 км за една година. Тук се намесват средните стойности - един пътува 300-500 км на година, а друг пътува 3000-4000 км на година. Същото и с двата гранич

6

уа

преди 8 години

До Анонимен-Баба ти е гнусна -ти също !