Симпатични въпросвания, само дето историята с този Боян много ми заприлича на един Спасчо, наскоро медиийно спрян от училище....Освен това с основание може да се предположи, че Боянчо поне двадесетина години се е задържал във втори клас, за да може да формулира идеите си по този зрял начин!Браво на повтаряча Боянчо!;)
Ама, защо да не го подложим веднага на съмнение? Дали го е писало дете? А, може ли именно на второкласник да му хрумнат подобни идеи? Типичните възрастни :) Всъщност, да ви кажа, когато имаше казарма там се вписваше и така наречената характеристика на боеца :) Нещо като книга за похвали и оплаквания :)
Дори и детето да е писало писмото под диктовката на възрастен, защото текста изглежда твърде сложен за ниво 2 клас, ясно е, че самото то се интересува от темата. Така, че няма лошо просто да е помолило мама/татко/друг възрастен за помощ при писането.
за/бележкиотделно е защо масово думата се възприема като носеща негативи.още по-отделно е защо учотелите масово попълват само оплаквания от поведението на дечурлигата.
уместен въпрос.Отговорът е, че От малки ни учат да дедовия, дето ще го видим след като завършим училище.
Освен, че го е написал, сигурно и лично го е занесъл и входирал в МОН...каква манипулирана статия..
Ами как да има похвали бе моито момче,то преди и в нашите бележници нямаше.И другарката Пръмова не е виждала бележници с графа похвали. Така ,че не чакай отговор.Гледай да не ти намалят поведението като едно време, ако знаеш много.И тогава ВУЗ нанай.
Нека родителите на това дете първо го запознаят с историята на другарката Пръмова. Да му прочетат за габонската афера и други далаверки и много неща ще му се изяснят на детето.
Браво, умни въпроси са се зародили в младия му мозък! Идеите му хич не са лоши! Това би могло да послужи не само в образованието, а и във изпълнението на служебните задължения на всеки човек!
Сладур! Интересно дали Куневица му е отговорила? Едва ли, а определено има върху какво да се замислиш. В крайна сметка с тази система вечно напомняме на децата за грешките им, но не и за добрите им постъпки, което действа демотивиращо.
Охх .. хайде пак да се надъхаме излишно, как вече и децата задават 'правилните въпроси'.Графа 'Забележки' не се използва само за негативни неща. По преценка на учителя, може да се напише и положителен коментар.
А къде отиват похвалите? Второкласник с въпроси към Кунева