55

сс

преди 8 години

до 67Не са безплатни но ги има, нали. И колите вместо да висят по улиците са там, така се освобождават места по улиците.Ама ти от къде да знаеш.

54

Kuncho

преди 8 години

Къде в Европа има безплатни паркинги, че не се сещам?!

53

Анонимен

преди 8 години

Къде ги видя пешекодци те БЕ?Направете БЕЗПЛАТНИ паркинги за колите както е в ЕВРОПА!

52

77777

преди 8 години

Хаосът в паркирането го създаде общината, за да твърди после, че "гражданите сами искали синя зона". Принципно това е дискриминация според местоживеене. Ако общината иска да събира пари за паркирането, то трябва паркирането в цяла София да стане платено на една и съща цена. Според Законът за движение по пътищата общината е длъжна да въведе ред в паркирането на територията на цялата община и това няма никаква връзка с сините и зелените зони. Сега Фандъкова нарушава закона, за да печели мафията.

51

Анонимен

преди 8 години

Градският транспорт си е супер по ред причини. Още повече след като махнаха старите трошки и въведоха електронните табла. Виждам на телефона кога ще дойде автобуса, слизам долу на минутата без да чакам по спирките, качвам се - вътре чисто и топло. И празно. Пък вие се блъскайте и си трошете нервите. И трошките.

50

За Витков!

преди 8 години

43-ти ще прощаваш ,но не съм съгласен с теб! Тотално е сбъркана логиката на зоната. Една кола или пречи или не пречи ,това ,че е заплатено за паркирането и не я прави не пречеща. Колите пак са тук и пак пречат и трафика не се облекчава ,както би следвало да е целта на една зона. Релното справяне с проблема беше ограничаването на трафика в ЦГЧ ,а не безумната хранилка на общината. Нито въздуха стана по-чист с въвеждане на зоните ,нито предвижването по-лесно, Просто едни хора станаха милионери.

49

Анонимен

преди 8 години

Нали щеше да има жълта зона, която да е безплатна, но с точно определени паркоместа и контрол. Това е по-удачният вариант за кварталите, за да се прекрати спирането по тротоари и градинки. Зелена и синя - не мерси, платеното паркиране няма място в жилищните квартали.

48

Анонимен

преди 8 години

ОСВОБОДЕТЕ ТРОТОАРИТЕ ЗА ПЕШЕХОДЦИТЕ!

47

77777

преди 8 години

Очевадно е, че градският транспорт в София не е решение по ред причини. Така че хората ще си използват все повече колите, а градският транспорт ще става все по-лош, както е през последните 26 години. Метрото е хубаво нещо, но ... Уж има някакви паркинги до метростанциите, но защо са платени? Ако общината искаше да ги ползваме, трябва да са безплатни. То и градският транспорт е добре да е безплатен и много по-редовен, ако общината иска да намалее задръстването по улиците.

46

пир

преди 8 години

Е това е пропаганда - "Жителите сами я искали, защото щяло да има ред в паркирането" или иначе казано "Бий ме - обичам те". Едва ли някой е питал тези жители дали искат, но такова е нивото на журналистиката в БГ. Да пишем каквото ни кажат, а не да отразим обективно събитията.

45

Анонимен

преди 8 години

Не могат да се осигурят безплатни паркоместа тамън до вратата на блока и за трите коли на семейство на всичките живущи!

44

БЕСЕН!!!

преди 8 години

До "Оптимист":Ало "съседе" ти или си болен мозъчен инвалид или си платен ***!До момента не съм срещнал съсед от центъра който да е казазал добра дума за т.н. ...зони!Да преди беше хаос, беше трудно но ВИНАГИ се паркираше на не повече от 50м. от входа. А сега е АД. Това че си си платил някакъв (незаконнен) рекет, на мафиотите към общината изобщо не ти помага за паркирането. Махнаха половината паркоместа в центъра а другата половина ги ... и на това му казваш решаване на проблема?

43

Ама как тъй?

преди 8 години

Когато има осигурени безплатни паркоместа, тогава да се въвежда и разширява платеното паркиране по улиците.Нямат крава, а искат да пият мляко

42

Анонимен

преди 8 години

До OптимистА Вие плащате ли за общинският тротоар, по който ходите?

41

Истината

преди 8 години

Истината е, че проблемът с паркирането го създаде общината и държавата и вместо да го решава, общината ни кара да плащаме заради проблемът, който самата тя създаде. Какво имам предвид? Първото е презастрояването. Защо общината разреши това презастрояване на територията на цяла София, вкл. и най-крайните квартали? Второто е, че за строежа на нови сгради законът е направен така, че в крайна сметка да няма достатъчно места за паркиране и никой да не следи за спазването му.

40

Анонимен

преди 8 години

Парите от синя и зелена зона трябва да отиват за строене на паркинги около центъра на София. От центъра има транспорт до всяка точка. Да не говорим, че целия център се обикаля пеша за 1 час. Витошка трябва да е пешеходна зона от Южния парк до Мария Луиза. Да можеш през уикенда да излезеш на разходка със семейството на нормална пешеходна зона. Защо по цяла Европа това го има, само тук се краде.

39

123

преди 8 години

До КазиноАми като не приемат детето в кварталната, какво да правят родителите??? Това не е концерт по желание.

38

Анонимен

преди 8 години

Като нямаш пари за паркинг ще ходиш с градския транспорт . Нищо не налага всеки ден да си с колата , ако имаш работа да , но да се правиш на нещо , което не си няма как да стане .

37

Oптимист

преди 8 години

На всички , които не са склонни да си заплащат общинската площ, която заема колата има, препоръчвам да си направят справка колко струва пакрирането в други държави, не само европейски, а и такива като Турция (Анкара, Истанбул), Мароко и т.н.

36

За Витков!

преди 8 години

Ако се беше запазило градоустройството от скапания соц положението щеше да е друго! Ако на всеки нов блок имаше по един огромен паркинг и залена площ с площи равни по размер всяка на площа на блока. никога нямаше да имаме проблем с паркирането. За това до ден днешен уважавам комплексите и въпреки ,че имам наследствени апартаменти в центъра живея доста далече от него. Това е най-голямото престъпление към всеки един град, да позволиш масово и безконтролно строене на блокове в имоти за колиби!