15

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 15Високото грозде е кисело, нали?!

14

Анонимен

преди 8 години

И Германските технически прегледи показват същите резултати,всяка година Тойота с най-много коли по първите места като най-безпроблемни коли.

13

Soichiro

преди 8 години

Германското е било качествено през 60-те, когато Хонда и Тойота са прохождали и им е било трудно да се справят. Но малките работливи жълти човечета с пъргав ум и сръчни ръчички наваксаха и днес дебелия Клаус само може да им диша прахта. Хонда и Тойота - два гиганта, престиж, реноме, качество, самурайския меч наряза на парчета тъпите вурстове!

12

Анонимен

преди 8 години

Тази класация се изготвя всяка година от германците и досега 5 пъти е печелена от Тойота,4 пъти от Мазда и един или 2 пъти от Хюндай. В класацията са включени всички германски марки,но винаги са след 4-то място.

11

Анонимен

преди 8 години

Точно тези марки са етикет за трагедията на автомобилостроенето ..Май и швабите взеха да не са в час с нещата ..Впрочем те отдавна не са в час със случващото се около тях .

10

Анонимен

преди 8 години

Да сте видели някой да прекосява пустинята с мерцедес glk? Щото с друго освен Тойота Ланд Крюзер или Нисан Патрол или друг японец,които са и доста по-скъпи от квадратния грозник глк никой не влиза в пустинята. Там няма молове и сноби,които си мислят,че като са платили надценена кола са взели по-доброто.Точно обратното е при германските коли,плащаш повече,получаваш митове и легенди.

9

Kreti

преди 8 години

За мен Ауди , Мерцедес и БМВ са синоним на Българската и Балканска простотия имах служебно БМВ да удобна кола но със задно задвижване и скъп ремонт в западна европа. Само заради факта че целта на всички Турци, Сърби и Българи е да си купят гореспоменатите немски коли аз ще си купя японска Лексус или Акура

8

Анонимен

преди 8 години

Мерцедес са далеч зад японските коли като здравина.Най-здравите и високотехнологични коли са японските и в частност Тойота и Лексус. Пред един луксозен Лексус мерцедеса изглежда точно като Опел.

7

До Мюсли

преди 8 години

25000 км - тя колата е в процес на разработка. Те Жигулите навремето вървяха до 200 000 без основен ремонт. Като минеш 150 000 и почнат да се обаждат едно след друго нещата на Мерцедеса ти пак ще си говорим. Дано излъжеш някой и му го пробуташ.

6

Анонимен

преди 8 години

Фенове сме на "немското е немско" - митове и легенди от 70-те години, бай Мехмед, трето поколение айрянаджия работи на поточната линия в Опел. Постигнал е ненадминатото немско качество. :))

5

Анонимен

преди 8 години

МАЗДА ОТДАВНА НЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДА В ЯПОНИЯ,А ЗА.КОРЕЙСКИТЕ НЯМАМ МНЕНИЕ НО СЕГА ВСИЧКО КОЕТО СЕ ПРОИЗВЕЖДА Е ПЛАСТМАСА И ЕЛЕКТРОНИКА С ГАРАНЦИЯ 5 ГОДИНИ.

4

АМG

преди 8 години

Японските коли са пълен гнилоч

3

свинаря

преди 8 години

Всички нови коли са хубави,но едва ли ще доживеят километрите на по старите си събратя. Ако Опел Астра 92-ра 1.6 беше направен с по добри тенекии щеше да върви 200 години

2

Kreti

преди 8 години

Имал съм рено , ситроен , 5 нисан и сега карам сузуки, следващата ми кола ще е Кия или някоя японска. Просто немска бих взел само ако ми е служебна.

1

Китаро

преди 8 години

Карам само японско. Досега съм имал Митсубиши, Мазда и Хонда. Никакви ядове, никакви извънредни ремонти, само сменяш консумативи според книжката и си свиркаш. Бягам далеч от грозни трибуквени баварски кашони правени за бантускотски комплексари. Дори швабите преклониха глава пред самураите.