А Русия ще оспори ли новите американски стратегически ядрени ракети, които се подготвят да я посетят в най-най-скоро време?
Знам, че на много хора ще прозвучи старнно но мисля, че в този случай има значение кое е за добро на България а не кой е по - велик Русия или САЩ ! За България определено е по - добре Полша да ремонтира самолетите. Няма как Русия да ремонтира самолетите на България за да може тя да си охранява небето от нея.Или има ?
До ВасилевНаистина ли може човек да се е родил,да живее и работи в България , но да обича САЩ,страна която е употребявала химическо оръжие в особено големи размери вследствие на което са загинали 1,1 милиона души. Страна в която робството е просъществувало 246 год.и където убийството на роб е било ненаказуемо но убийството на куче да . Всичко това приключва чак през 1964 г. след обявяването на Закона за гражданските права.
Не вярвах на ушите си, но преди малко отново чух по БНТ. Поляците дават гаранция от 200 часа работа за двигател. При цена от 1200000 лв. на двигател, всеки самолет има два двигателя. Следователно за всеки летателен час ще плащаме на поляците 120 000 лв. Дано бъркам.
134 - не си в час - самолетите са РУСКИ само те могат да определят къде да се ремонтират, ако не харесва този факт нека просто купим американски, ама съюзниците не дават самолети без пари, както даваха руснаците едно време!
Поляците една водка не могат да направят, та камо ли да ремонтират самолет. Ненчев е голям, *** ***.
До Анонимен 143 А ние да плащаме за този който духа ,кой ни спира? Какво им пука на поляците.
Добре че всички правителства откакто дойде се постараха да унищожат военната авиация.В началото на демокрацията България имаше около 701 летателни единици, от тях 225 бойни самолета и 165 броя в т.нар. горещ резерв. А сега какво имаме 15 самолета и не можем да ги ремонтираме .Ама ако бяха всичките какви комисионни щяха да падат за ремонтите ??
Ама разбира сече двигателите трябва да се ремонтират в Полша.В русия завода е държавен и не дава КОМИСИОНА ,а в Полша е на акционери и КОМИСИОНА има. А вие тук си пишете колкото си искате.Това е истината.
До АнонименКой е врагът на Русия? Шепа национални предатели, които си пълнят джобовете с американски и еврейски пари не са определящи България като враг на Русия.
До до 135Русия се е загрижила за качественият ремонт на самолети на врага,които ще сеят смърт евентуално на нейна територия.И как ще се получи това качество?Ех тези руснаци и местни рубладжии!
Защо тогава ползваме самолети произведени от "врага"? Нещо съюзниците забравиха дори и едно самолетче да подарят на бедна България?
Русия е враг на НАТО и обратното.Ние сме в НАТО и при врагът не можем да ремонтираме оръжия в случая самолети.ТОЧКА!Спете спокойно деца.
Като чета някой от пишещите които са на хранилка на"Америка за България " ми идва да ги попитам дали знаят че България си имаше лиценз за ремонт на двигателите наМиГ-29?Кратка статистика за работата на завода до 2012 г.: ремонтирани са 144 самолета на Румъния, Полша, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия и Мали, а също 441 двигателя на Германия, Чехия, Полша, Словакия, Румъния, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия, Нигерия, Малайзия и Етиопия. А сега трябва да ремонтираме в Полша.
"Русия не е издала на Полша лиценз, нито я е снабдила с актуализирана техническа документация за ремонт на двигателите на МиГ-29". Въпросът е, дали този намерение на българските власти не е нарушаване на европейското законодателство, защото Полша няма лиценз и затова е некомпетентна.
Какво очакваме? Ние им правим сечено, а те ще ни подминават?Трябва да си балък за да го вярваш това. Имаме си много хубава поговорка-"каквото повикало това се обадило". Пак ще договаряме цени за газ, ще трябва да купуваме ядрено гориво и т.н. Има още къде да ни натискат.СТИГА СА СМЕ ГЛЕДАЛИ КЪМ САЩ. ТРЯБВА ДА ВЗИМАМЕ ПРИМЕР ОТ УНГАРИЯ И ВИКТОР ОРБАН.
"... с оглед традицията на вековно приятелство между Русия и България ..."също така с оглед на тази традицията плащаме и най-високата цена на газ (или сме поне в топ 3 в Европа)
Русия ще оспори, ако подпишем с Полша за МиГ-овете