30

Ред арми

преди 8 години

Не неуки строители са виновни за асфалта на вълни, а тези, които са ги избрали да строят пътищата ни. Защото за да спечелят обществената поръчка са дали определена комисионна, а не са си дали сметка за това, че нямат необходимите умения и знания да строят качествено

29

Анонимен

преди 8 години

Ама и вие сте едни.На Боко калинките не са ходили на училище ама трябва "едни пари" да се усвоят и започва едно УСВОЯВАНЕ,УСВОЯВАНЕ та ум да ти зайде.

28

Анонимен

преди 8 години

То да е само асфалта... Преди година павета пренареждаха при нас на бул. Възкресение, е по-добре да не ги бяха пипали. Сега всичките танцуват и изскачат от местата си.

27

UACEG

преди 8 години

ПРОФ. Петър Стефанов и бивш ръководител катедра пътища в УАСГ.В момента е проф.Николай Михайлов - председател на TRACE GROUP HOLD

26

От инженера

преди 8 години

Страх ме е са се върна в България като гледам нивото на журналистите и на управляващите.

25

Анонимен

преди 8 години

Един човек го каза право в очите "матряла" е такъв!

24

Момо

преди 8 години

Така е, защото почти никой в България не инвестира в работниците си. МИнават се специални курсове от производителите на машините и т.н. в чужбина, но това струва пари.Далеч по-лесно е да кажеш "Натисни ей туй и гледай да върви асфалта равномерно".

23

Анонимен

преди 8 години

"Неуки строители са в основата на дефектите по новоизградени шосета в страната... Според шефа на АПИ инж. Лазар Лазаров най-честата причина за появата на неравности по новия асфалт е некадърността на строителите..."Бъркането на некадърността с евтиния тарикатлък - да се нагласи машината за полагане на по-малка дебелина от проектната/изискуема по норматив, нещо не ми се връзва. А и чудно как така все и само в чужбина "електрониката не полудява", проектът се изпълнява 1:1 и най-вече в срок!

22

!!!!

преди 8 години

Точно Варна е пример за некадърно полагане на асфалт.По Княз Борис,започнаха полагането в студено време, камионите чакаха много и асфалта се беше охладил-сега пътя е на вълни......защо им го приеха ? Все едно да ми сложат на криво плочки в банята и да си мълча.....

21

123

преди 8 години

до 22И герб нямат нищо общо с това, така ли?

20

Иван

преди 8 години

Така е като поръчките се дават на наШОто момче

19

сс

преди 8 години

Какво се оплаквате добре че е герб да прави пътища, че и толкова няма да имате. Само мрънкате.

18

Анонимен

преди 8 години

Бях дочул че машините за полагане на асфалт работят с над 10 см дебелина на полагане, а и-р *** иска с по-малко.

17

;))))

преди 8 години

Като се знам какъв инженер съм , ме е страх да отида на доктор !!!!!!

16

Анонимен

преди 8 години

Елате във Варна и се пуснете с кола от "Чайка" към центъра по бул "Княз Борис" с новия асфалт да видите как се клати колата. Ако си в нещо по високо, бус или автобус е направо невероятно. Платиха се маса милиони за криви павета и асфалт на вълни.

15

Mutrial

преди 8 години

Специално по магистрала Тракия, фирмата не е герберска. Тя е на "КОЙ".

14

vesko02

преди 8 години

Няма мераклии да правят качествени магистрали,за какво има желаещи

13

Анонимен

преди 8 години

Тези фирми не са ли на ГЕРБ бе уважаеми другари? Навсякъде в цялата страна ремонти и работа по проекти се извършват от фирми близки до ГЕРБ, които са сформирани за два дни само за да се лапнат едни пари. Такава некомпетентност на всички нива никога не е имало преди да дойде Борисов. Скоро ще закриваме България.

12

Анонимен

преди 8 години

Явно на столична община и харесва да полага асвалт през 3, 4 години и да гушка европари от това.. А ние нека си пътуваме по час и половина през обходни пътища....

11

они са с 5...6 клас

преди 8 години

Е,нема матриял.