25

от първо лице

преди 9 години

И сега елате ме вижте - Несигурна съм на пътя и лека по лека просто се отказах да карам , или ако случайно карам то е цирк, защото спазвам ограничения и съм супер примерен шофьор,който обаче е неудобен на всички останали ! А и пропуснах да кажа че не умея и да изпреварвам.....и сега просто не карам...

24

Анонимен

преди 9 години

Не са малко 30 часа.В Германия да не са повече.Там се набляга на изпита.Трябва изпитващите да са безкомпромисни както на времето.Нека те скъса 10 пъти,до кът сам се убедиш че не става от теб шофьор и се откажеш.И какво като направиш 100 часа,когато пак изпитващите са същите и ще си гледат работата фиктивно.И не давай пример с Германия и техните пари,понеже шофирането не е лукс а необходимост а за 1500евро ще имат книжки само малцина джигити,тези със пари.

23

От първо лице!

преди 9 години

Взех книжка преди 2 години и са налице следните факти : - първо- часовете трябваше да са по 45 мин. , ние карахме винаги по два , т.е 1 час и 30 мин ,но всеки път кормувах 55-60 мин!-второ- инструктурът нищо не обясняваше,само при допусната грешка викаше-трето- неговият крак беше постоянно на съединителят и аз не усещах колата!-четвърто- показа ми само задно паркиране !-пето- имах само половин час извинградско-шесто- нямаше начално обяснение за карането въобще,просто сядаш и караш!

22

Анонимен

преди 9 години

"За 30 часа книжка, малко е!"Раздодоха книжки на куцо и сакато, после се сетиха. Сега какво - ще ги върнат ли? Или ще чакаме 30-40 години, да се сменят поколенията с подарените книжки?

21

HAHA

преди 9 години

В Германия курса е около 1000-1500 евро. Какво ми мрънкате тука.... Малко са 30 часа... Там докато инструктора не прецени си плащаш и ходиш на курс... Той решава кога си готов а не по часове и твое решение ...

20

Анонимен

преди 9 години

Ами инструкторите вместо да мислят само как да вдигат цените,да вземат да си направят един разбор на работата.Да наблегнат там където са най не подготвени шофьорите.Извън градско,полигон,правилник.Не може да вземеш книжка и да не можеш да паркираш и да изпреварваш.

19

Пипи

преди 9 години

И този не е в час! Проблемът е, че рибата се вмирисва от главата. В цялата държава няма дисциплина той иска на пътя всичко да е нормално. Няма да стане така докато не се намали безработицата, докато хората не се почустват уверени в настоящето и бъдещето си.

18

Анонимен

преди 9 години

Прав е 18,ако си положил изпит в училище по ЗДВП и можеш да шофираш нека да се прескача курса и да се отива директно на изпит(комисия от ДАИ,КАТ и пострадали от ПТП).Ако не и издържиш изпита да и си прецениш да ходиш сам да взимаш часове при инструктор.А не като сега,1000лв курс и нищо не знаеш.Само джигити.

17

Hex

преди 9 години

До Анонимен 17Повечето катастрофи с жертви стават в извънградски условия, а точно на такова шофиране не се набляга. Сега има 2 часа извънградско, което е глупаво, а преди имаше и нощно извънградско. Днешните младежи не знаят как се изпреварва, защото по време на курса не се учи изпреварване.

16

Анонимен

преди 9 години

Ако за да се явиш на изпит за шофьорска книжка трябва да представиш и оценка от изпит по ЗДВП ,който се кара в 11кл в училищата,тогава ромите няма да могат да взимат шофьорски книжки понеже масово учат до 8кл.Като махнем купените книжки от ромите ще намалим произшествията поне с 30%.А най хубавото е,че инструкторите и ДАИ ще започнат да си гледат съвестно работата,понеже ще им отпадне далаверата с ци*аните.от които сега правят двойно парички.

15

<аз>

преди 9 години

Даже, би трябвало да можеш да се явиш на изпит и без да си ходил на курсове.Ако можеш да караш, чустваш се готов и знаеш правилата, защо трябва да бъдеш рекетиран от некви инстриктори. Пара да барат и те.Пък на изпита ще се види. И ако вече пречениш, че сам няма да се оправиш - добре отиди на уроци...

14

Анонимен

преди 9 години

Да вкарат закона за движение по пътищата като задължителен час в училище.Да се учи подробно една година и да се държи изпит.След това когато се кара курс да се набляга повече на шофирането из града и полигон.Няма смисъл да се вдигат часовете за да става скъп курса.А и хубавото е,че ЗДвП трябва да се знае не само от шофьорите а и от пешеходците,конярите,каруцарите и тн... .Пак някй си прокарва лобито в парламента за да вдигнат цените ,но няма да му мине номера.

13

Марин

преди 9 години

Напълно достатъчно са, проблема е във възпитанието и комплексите. Едното го нямаме, а другото ни е в изобилие.

12

Анонимен

преди 9 години

Като станат курсовете не достъпни финансово за хората а има задължителни часове,ще се принудят инструкторите да намалят цените до поносимо ниво и ще започне пак обучението да е фиктивно за да им се вържат сметките.Или ще вдигнат цените двойно а ще увеличат теорията.И на края даяджията ще си свърши уж рабтата и.... .

11

младен

преди 9 години

"На мнение съм, че вероятно трябва да се върнат и полигоните..."Много си прав. От отдавна съм на това мнение. А относно часовете...аз ако не се лъжа 97ма взех книжка с 25 часа та мисълта ми е че ако си *** и ***, което е причина за 99% от катастрофите, и 200часа да шофираш пак си си такъв.

10

Анонимен

преди 9 години

Бе тоя смуглия от как се вози на дрезима миналия мандат почна мноуго да ги разбира тия работи!

9

ert

преди 9 години

Пита се в задачата дали на шофьор, изпил едно кило мастика полигона му е проблема?

8

Hex

преди 9 години

И как ще попречат 1000 часа шофьорски курсове, на *** *** да карат с 180 км/ч?

7

тих великан 681

преди 9 години

Московски не в часове смятайте,а в месеци. И според мен не е проблема в курсовете за продължителност,а в корупцията и в законите срещу мамините синчета,които си позволяват да увибат на пътя и остават ненаказани - тук е проблема. Променете закона и го приложете със затвор за наркомани и пияни зад волана. Ограниччете доколкото е възможно КАТ с изразите ко прайм ся. Улеснете процедурите по оплакванията и тия дето са кандидатствали за куки да реагират,а не да подминават престъпленията

6

Анонимен

преди 9 години

6 часа практика за кат.C също са малко.