Хубаво, но няма да има развитие. Проблема не е да се произведе, проблема е какво ще работят хората от нефтосектора. Разработка, добив, преработка, доставка, уреди и т.н. Ако всичко това остане без работа? Така че Няма да я бъде тази идея в близките 20 години. Поне аз така го виждам
До 32 и останалите подобни.Ако има електромобили колкото класически автомобили,колко електроенергия ще трябва да се зареждат и от къде ще идва.Помислете.Ще трябват много електроцентрали.Атомни,газови,на въглища,на вятър,слънце,на газ пръдня дишане и други подобни.Никоя енергия не е безплатна.Тия дето пишат за електромобилите да се замислят,че карат екологични коли.
Фотоволтаик или вятърна турбина произвежда примерно 1мвч ел. енергия. Същата енергия влиза в хидролизатор (воден резервоар с катализатори) и се добива около 200м3 водород плюс кислород. Водородът се смесва с СО2(газове от ТЕЦ) в смесител и се получава СН4 (метан) плюс Н2О (вода). Това е метанизация на водорода. Полученият метан се използва универсално, като един от начините за употреба е да се втечни. Общия КПД на процеса е около 30%. Или от 1мвч имаме 30л дизел с много добро качество.
Шейховете,ще се хванат за...палците.Сега вече се очаква бензина да се срине до 50 стотинки за литър.Толкова беше,когато на времето си купих първата кола.
лоша новина за джуджето... няма нужда от тръбопроводи повече, всеки ще си го произвежда бензинеца...
Ауди по-добре да спрат да замазват очите на хората с глупости и да почнат да произвеждат електрически автомобили.
ИМАТЕ ЛИ СИ НА ПРЕДСТАВА КОЛКО ДЪЖДОВНО ЩЕ СТАНЕ ВРЕМЕТО АКО КОЛИТЕ МИНАТ НА КИСЛОРОД И ВОДОРОД :SDDDDDDDDDDDDDDDD
Коли с т.нар. от теб "водороден двигател" има прототипи от началото на 90те години на миналия век. Проблема на водорода като гориво е именно факта, че енергията която е нужна за получаването на водород е повече от тази, която може да оползотвориш от използването му. Други проблеми са липсващата и скъпа инфраструктура и опасното съхранение. С този нов екологичен дизел на Ауди, проблема е същия, единственото предимсто е, че може да се използва със съществуващата инфраструктура и автомобили.
Да не ви притесняват 3000 литра производство, все още е в експериментален процес и не е попада под графата "масово производство". Електричество може да се добавя лесно и сигурно, докато петролът е изчерпаем ресурс. За всичко си има начини, въпрос на желание е да с реализират нещата и да изпълнят революционните планове, които ще ни превърнат в по-човечни хора. В интересни години живеем.
А колко литра ще са нужни за загряването и поддържането на процеса за получаване на 3т. от новото гориво? Или за производството на ток? Да не е повече от продукта...
Тези са назад с матряла!!!Нали обявиха, че Японците са с кола с подобно гориво и то беше май миналата година!!!Водородния двигател не е никаква новост!!Тия са купили кола от Японците на такова гориво и са я разглобили да видят как бачка :DТрудно ще се наложи за сега но поне такива новини ще смъкват цената на петрола с още и още!
До 10Не знам, кой е жалък, но хората поне се опитват да направят нещо, за разлика от тебе малко човече, което сее злоба из форумите.
moje bi predi 30 godini edin balgarin be6e izobretil kolite da se dvijat s voda ama iz4ezna bezsledno ,monopolite sa go premaxnali
"Каменната ера не е свършила защото са свършили камъните."...Това ми беше любимия "лаф"....от известно време е моята религия!
Такам ,започваме:1."За процеса водата се загрява до пара"-да се загрее до пара тая енергия от Господ ли ще дойде??2."След това водородът се насочва към реактор с въглероден двуокис" -това насочване да не става посредством дифузия я имаго и това я яяя пак енергия отнякъде?3"Процесът за рафиниране на продукта е като използвания за петрола"-Ми да той този процес е направо на принципа на фотосинтезата от само себе си става,без да се хаби ресурс вероятно и енергия!!!Елементарна физика!!!
Революционно: Audi направи дизел от въздух и вода