38

Анонимен

преди 12 години

Ужасна смърт. не го пожелавам на никой. Гледах документалните кадри как се разбива Конкорд във Франция през 2000 година със стотина души на борда. Ужасно е. Страх ме е да се кача на самолет. Бих се качил ако съм на четири водки.

37

Анонимен

преди 12 години

Ще ти кажа предварително каква версия ще измисли червената агитка за случилото се: ЦРУ са свалили самолета, за да попречат на Великая Русь да прави алъш-вериш с индонезийските си другари :)

36

Анонимен

преди 12 години

Жалко за погубените, екипаж, пасажери, за близките и роднините им.За съжаление, няма самолет, който да не се приземил по един или друг начин, както и няма савършенни машини и хора. Самия аз не мисля, че има голямо значение, кой е производителя. Грешки са правили и Боинг и Еърбъс и т.н. утвърдени производители. Контрола и изискванията навсякъде е много висок, но винаги може да стане грешка.

35

Анонимен

преди 12 години

добра реклама на руската техника, но като знам колко червени *** има тук /защитаваха жигула и москвич/ големи минуси ще имам

34

Анонимен

преди 12 години

индонезийците са много зле. не случайно индонезийски авиокомпании нямат право да летят в европа. т.е. може и да не е пилотска грешка

33

Водния мс

преди 12 години

Американските пилоти отказват да летят на ф 22 защото е опасен за техния живот, изпитвали кислороден глад и не могат да открият проблема

32

до 25

преди 12 години

общо в самолетни катастрофи в света загиват около 1000 души, така че няма начин само американските жертви да са хиляди!--Може, тъй като освен пътнически самолети, има огромно количество спортни, тренировъчни, частни, военни и т.н. самолети. Освен това има хеликоптери, които също често дават жертви. Често освен пътниците, загиват и хора на земята. Списъкът е дълъг. Има е черни години като 2001, когато само официалните жертви са 4140. Жертви да искаш.

31

Анонимен

преди 12 години

Дата е 29.01.2012. Полет SU 1834 от Москва Шереметьево /SVO/ до Минск Интереншънъл 2 /MSQ/. За съжаление полетът бе нощен и имам само две снимки. Интересното за този полет е, че след сключването на икономическото споразумение между Беларус, Русия и Казахстан, полетите до Минск се изпълняват от терминал D /домашен ;) /. Удобното е, че за вътрешни полети могат да се ползват автомати за самостоятелна регистрация. За съжаление самолетът бе пълен около 90% и за мен бе останало последното място до прозореца 19 А.Час на излитане 23:29, час на кацане 23:35.Самолетът на който летях бе с регистрация RA-89002 носещ името на летецът ветеран от великата отечествената война Дмитрий Езерский. Модел Sukhoi Superjet 100-95B доставен на 11.07.2011. Конфигурацията на пътническия салон е 3 реда по 4 седалки Бизнес класа в конфигурация 2 2. Доколкото знам Икономичната класа е 75 места /без да съм сигурен/, като разположението е 2 3.ИзображениеИнтериорът на самолета е сравнително ***. Осветлението е изцяло LED. Неприятно впечатление ми направи липсата на индивидуално климатизиране за всеки пътник. Обичам, когато се возя да ми е по-хладно, а в този самолет определено си беше жега. На въпрос от пътника зад мен Защо не ми работи лампата за четене?, отговорът на стюардесата бе Ами нали знаете росийская техника! :D . Като цяло обаче, обслужването и отношението на борда на самолета бе повече от отлично.Запускът на двигателите бе съпроводен от огромен облак изгорели газове и в кабината замириса на керосин. Както някой бе написал тук във форума истинските машини пушат :D. След дълго рулиране последва бърз разбег и мога да твърдя сравнително кратко излитане. Полетът бе мек, без много турболенции, но ми направи впечатление, че пилотите ту даваха газ ту отнемаха газ. Предполагам обаче, че това се дължи на някакви speed restrictions подавани им от ATC. Кацането в Минск бе твърдо, като хвърляне на чувал с картофи. Въпреки thrust revers-a спирачният път на самолета беше доста дълъг. Тук отново мога да направя предположение температура на въздуха -26 С.В заключение мога да кажа следното: интересно преживяване което очаквах с интерес. Приятен самолет, но ми направи лошо впечатление, че дори и за краткото си използване се беше поразтракал

30

до 21

преди 12 години

Явно не си чувал за Балкан ....--Балкан бяха авиопревозвач, никога не са произвеждали самолети.

29

^3DAttack

преди 12 години

2 с.до симо : така е само че ние не сме като тях и не правим така

28

^3DAttack

преди 12 години

Доколкото разбрах това е бил демонстративен полет така че пилотите не са били случайни имали са опит и то на граждански самолети и едва ли са били зле с англисйкия .. понеже като такива постоянно пътуват и правят демонстрации къде ли не .. Не се знае нищо още е много рано да кажем каквото и да било може дамо да предполагаме ..

27

Анонимен

преди 12 години

Жалко за загиналите хора!А сега вижте в архива коментарите под новината за разбития полски самолет с делегацията при Смоленск.И вижте болшевишко комунистическите форумни *** каква радост и наслада изпитваха при тази трагична новина,и какви уродливи коментари пускаха!

26

с.до симо

преди 12 години

Ако самолета беше американски щеше да е пълно с коментари от сорта на заслужено възмездие за империалистите и подобни!Неведнъж съм виждал това!

25

^3DAttack

преди 12 години

Р-29РМУ-2 има нещо вярно в поста ти но нека да изчакаме все пак доклада от комисията дано го публикуват .. Не бързай да стовариш вината върху пилотите .. толкова много неща могат да се объркат но си прав в едно .. това е сериозен удар по този самолет.

24

Анонимен

преди 12 години

18, общо в самолетни катастрофи в света загиват около 1000 души, така че няма начин само американските жертви да са хиляди!1000 души годишно са точно толкова, колкото в България загиват годишно от ПТП!

23

с.до 19

преди 12 години

Ами да вземат и да пратят пилотите на едни курсове!Лично аз предполагам,че в целия свят си има универсален език и професионални термини разбираеми за всеки един професионалист!Като не е добре с английския пилота да го обучат!Отделно преди време четох някъде,че на европейско летище бяха задържали подпийнал руски пилот малко преди да се качи на самолета и да излети!Извинявам се,обаче на руска авиокомпания няма да се доверя никога!Самолети наистина падат навсякъде,ама тия са мега зле!

22

симо

преди 12 години

Сигурен съм че око самолета беше американски нямаше да има коментари или поне не толкова Преди дни се разби американски самолет с много повече пасажери но коментари липсваха.

21

КАЧИНСКИ

преди 12 години

*** се увериха, че погрешните команди при полетите не са желателни...

20

до №18

преди 12 години

Явно не си чувал за Балкан ....

19

СТРАНДЖАТА

преди 12 години

Сухой "Суперджет 100"... - разрено само по 100 грама водка за пилотите...