От 1991 в Русе градският транспорт е с кондуктори. Със сигурност автобусите и пътниците са много по-малко. Но някак си с тези по-малки приходи се намират пари за 2 заплати на автобус.В София има много висок пик на пътникопотока сутрин и вечер, точно тогава има бум на гратисчиите. Поне 100-на човека гратис минават дневно с един автобус на по-натоварените линии. 100 лв. по 30 дни прави 3 000 лв. = 2-3 заплати.Дотук 21 години не им стигна на софиянци да им дойде акъла, ха да видим колко още...
5, Да в София има много повече транспорт, но и много повече пътници - разбирай приходи. Схвана ли идеята, селски ???
Много ми е интересно в пиковите часове (когато са и масово гратисчиите) когато някои автобусни линии са толкова претъпкани, че вратите на автобуса не могат да се затворят от хора, а някои дори не успяват да се качат в него, колко часа ще отнеме на контролата да се провре от единия край на автобуса до другия. Като не си се качвал на автобус в София, поне си мълчи. А и както казва коментар 5, това да не са ти 3 автобуса, че за всеки да има по 1 контрольор.
Толкова ли е трудно да го направят както е във чужбина!Качваш се само отпред,купуваш си билетче от шофьора,слизаш се само от задната врата!
Микроикономиката учи, че увеличаване на глобата има по-голям ефект от увеличаване на броя на контрольорите. Не вярвам контрольорите да са учили микроикономика, така че могат да си гледат работата.
Селски, в София има малко повече от 3 рейса, че да има във всеки рейс кондуктор, сещаш ли се?
170 контрольори които по цял ден се разкарват и се крият от *** да не ядат боиНа всеки автобус кондуктор
125 контрольори: Не увеличавайте глобата за гратисчиите!