9

Наблюдаващ

преди 12 години

От 1991 в Русе градският транспорт е с кондуктори. Със сигурност автобусите и пътниците са много по-малко. Но някак си с тези по-малки приходи се намират пари за 2 заплати на автобус.В София има много висок пик на пътникопотока сутрин и вечер, точно тогава има бум на гратисчиите. Поне 100-на човека гратис минават дневно с един автобус на по-натоварените линии. 100 лв. по 30 дни прави 3 000 лв. = 2-3 заплати.Дотук 21 години не им стигна на софиянци да им дойде акъла, ха да видим колко още...

8

5

преди 12 години

5, Да в София има много повече транспорт, но и много повече пътници - разбирай приходи. Схвана ли идеята, селски ???

7

До 1

преди 12 години

Много ми е интересно в пиковите часове (когато са и масово гратисчиите) когато някои автобусни линии са толкова претъпкани, че вратите на автобуса не могат да се затворят от хора, а някои дори не успяват да се качат в него, колко часа ще отнеме на контролата да се провре от единия край на автобуса до другия. Като не си се качвал на автобус в София, поне си мълчи. А и както казва коментар 5, това да не са ти 3 автобуса, че за всеки да има по 1 контрольор.

6

ee

преди 12 години

Намалете цените на тримесечните карти и приходите ви ще се увеличат.

5

Анонимен

преди 12 години

Толкова ли е трудно да го направят както е във чужбина!Качваш се само отпред,купуваш си билетче от шофьора,слизаш се само от задната врата!

4

явертъ

преди 12 години

Микроикономиката учи, че увеличаване на глобата има по-голям ефект от увеличаване на броя на контрольорите. Не вярвам контрольорите да са учили микроикономика, така че могат да си гледат работата.

3

до Салахидин

преди 12 години

Селски, в София има малко повече от 3 рейса, че да има във всеки рейс кондуктор, сещаш ли се?

2

СЕРГЕЙ

преди 12 години

170 контрольори които по цял ден се разкарват и се крият от *** да не ядат боиНа всеки автобус кондуктор

1

Фанимадъкова

преди 12 години

Всеки кондуктор - с палка в ръката, автомат на гърба и лимонка в джоба.