52

Истината!

преди 12 години

Вместо да се протестира срещу реформите в пенсионната система, БДЖ, БАН и др. все реформи, които няма как да се избегнат, а в същото време тези протести носят само загуби за страната и обслужват тесни партийни и синдикални интереси. Ако се протестира, трябва да се ПРОТЕСТИРА СРЕЩУ СЪДЕБНАТА СИСТЕМА. Защото престъпниците, които ни доведоха до това мизерно съществуване са на свобода и си карат скъпите коли да луксозните си имоти и яхти, на свобода са и всякакви нагли биячи /има даже и непълнолетни/ и дори поръчкови убийци. На свобода са и лекари, допуснали фатални грешки от безхаберие, граничещо с престъпление. Всички пътища на беззаконие и нагло престъпно поведение водят единствено до корумпираната ни съдебната ни система, която с бездействието си и толерантността към престъпниците има огромна вина за сегашното ни окаяно положение!

51

Един Българин

преди 12 години

Не ви ли е Срам да се сравнявате отново със западните страни... Ние сме Неграмотни,Мързеливи, Злобни и завистливи... може ме само да си Протестираме и да сме Недоволни, защото Българина винаги е НЕДОВОЛЕН. Видяла жабата да подковават Коня и Тя вдигнала крак.... Всяка жаба да си знае Гьола. Ние сме си превърнали Държавата в смрадливо БЛАТО... няма кой да ни "Бърше нааканите ***"

50

dedo

преди 12 години

Интересно как, 20 години докато я опоскаха железницата като африкански скакалци не реваха ?Откраднали са стотици милиони, горива, метали, вагони, какво ли не, на всеки курс кондуктури и машинисти си делят парите, които получават на ръка от *** и гратисчии (поне по 500лв) събират сигурно на курс...... Сега кат веч нищо не остана за крадене и опищяха света..... Така е и във всички бивши държавни структури, разбира се... По 5 къщи дигнаха, а сега рИват....... А стига сме ви плащали викам, а ?

49

Анонимен

преди 12 години

те твърдяха, че загубата ще е 600хил.лева на ден ако има стачка .. кво стана пак лъжат .. като дори и за 4 дни стачки няма толкова(600хил.)

48

до 19

преди 12 години

дотирането от държавата, не означава че там може да става всичко, ами дай тогава за премахване на безработицата всички безработни да се назначат на държавна работа, какъв е проблема?

47

bmw

преди 12 години

Я съм баровец и ходя на море с кола. Няма проблем да дам някой лев на БДЖ-то, та беднячеството да се тъпче по влака и да не ми се мотат по магистралата с некакви бараки.

46

Анонимен

преди 12 години

БДЖ товарни превози е на загуба, заради кризата в ЕС и некадърността на директорите на БДЖ. БДЖ пътнически превози е на загуба, заради картите на жпейци, студенти, пенсионери, както и нередовни пътници ***, и трябва или да се увеличат няколко пъти цените на билетите или държавата да продължи да ги субсидира, за да се покрият загубите. Така, че орязването на пътническите влакове не е никакво решение, а поражда още по-тежки проблеми, като например складиране, поддръжка и охрана на спрените.

45

Анонимен

преди 12 години

375 хиляди загуби:) Ми нали твърдяха, че като работи БДЖ е на загуба! Май герберите много разбират от икономика! Егати ***!

44

до 36

преди 12 години

Ами дай ми отговор, който мога да асимилирам.

43

до 40

преди 12 години

Това че са отделни компании, значи ли че нямат нищо общо помежду си?НКЖИ без БДЖ е старо желязо за вторични суровиникато да забраниш автомобилите и да поддържаш магистрали

42

Анонимен

преди 12 години

Ха така на някой крадлив управляващ сега дълбоко му бъркат в джоба с тези стачки, интересно колко ли време ще удържи на милионите лв загуби на които е подложен, докато БДЖ е на печалба от стачката.375 000/4 = 93 750 лв/ден, от тях ако извадим надниците които така или иначе БДЖ няма да плати, дефакто почти не е на загуба, да оставим това а: 93 7500x365=34 218 750 лв, т.е ако хората стачкуват БДЖ ще мине на чиста печалба, тъй като няма да плаща заплати а и такава загуба от 35 млн ги трупа за 3мец

41

ДО 34

преди 12 години

ДО ЕБАЛНИКА 34 : АЗ СЪМ ПО ГРАМОТЕН ОТ БОКО ТИКВАТА, ЗАЩОТО СЪМ ПРОЧЕЛ ОСВЕН " ВИНЕТУ ", ПРОЧЕЛ СЪМ И "СИНОВЕТЕ НА ВЕЛИКАТА МЕЧКА", ДАЖЕ И ПОЕЗИЯТА НА ЕМИЛИ ДИКЕНСЪН :) ДОЛУ БОКО НЕГРАМОТНИКА, ДОЛУ СТАЛИНСКИЯ РЕЖИМ НА БОКО !

40

До 36

преди 12 години

Сами факт, че ми задаваш подобен въпрос, говори колко е излишно да ти давам отговор, който ти няма да можеш да асимилираш!

39

До 32

преди 12 години

Абе ти въобще четеш ли какво съм написал или пишеш наузист?! БДЖ няма нищо общо с НКЖИ - това са 2 отделни компании! Няма връзка между неефективността на БДЖ /работата на загуба/ и НКЖИ! БДЖ трябва да го има в това няма спор, но трябва да се реформи, така че да бъде максимално ефективно дружество, а да лъже на гърба на държавата /обществото/! В сегашния си вид БДЖ не може и най-важното не е РЕДНО да продължи да съществува!

38

Анонимен

преди 12 години

36За него е пасив, защото трябва да се поддържа:)))

37

КУХ4О

преди 12 години

ДО ТЪПАНАРА No 30 ! AБЕ , ЕБАЛНИК, ТИ ЧУВАЛ ЛИ СИ ЗА ТЕРМИНА ЖЕЛЕЗОПЪТНИ МАГИСТРАЛИ ???? ПИТАЙ ТЪПАНАРА БОКО, ЗАЩО СТРОИ САМО ПЪТНИ МАГИСТРАЛИ , А Е ЗАРЯЗАЛ ЖЕЛЕЗОПЪТНИТЕ ? А, ИНА4Е БОКО МУТРАТА СТРОИ МАГИСТРАЛИ ЗАЩОТО ОТ ТАМ НАЙ МНОГО СЕ КРАДЕ, ТОВА ГО ЗНАЕШ ***, т.е. ИЗВИНЯВАЙ ГЕРБЕРАСТ ТАКЪВ НАЛИ ????

36

Анонимен

преди 12 години

30Хайде стига плямпа бе! Не искам с мойте данъци да се строят пътища за теб! Нямам кола и не ме вълнува твойте пътища!:)))) А актив е всичко мърльчо, от експлоатацията на което, можеш да извлечеш икономическа изгода:)) И ж.п. линиите са актив:) На доктор по икономика простотии за активи ще ръси:) Я бегай се опресни бре:))) Като искаш пътища строй си ги сам с твойте пари!:)))))

35

до 30

преди 12 години

А жп инфраструктурата пасив ли е?

34

Iwan

преди 12 години

Абе сега отваря страницата на БДЖ раздел "за БДЖ/финансови резултати/годишни отчети" и какво гледам там................ отчети до 2006 г. ???? И какво управляват тия мениджъри, като не са си публикували даже отчетите на собствения си сайт :) и тия ще оздравяват БДЖ :))) СМЕШНИЦИ :)

33

До 31

преди 12 години

Колкото и негромотен да е ББ, явно е доста по-грамотен от теб!