До 40 Абсолютно съм съгласен с ПОЧТИ ВСИЧКО написано от теб, бих добавил повишена надеждност на изделието в резултат на по-малкия брой части. Напоследък и напредъка в новите технологии за акумулиране на ел енергия са доста обнадеждаващи. .... Държавата стимулира производството на енергия от алтернативни източници, това прави ли цената и по-ниска? Според мен - не! Те затова и казвам, че в случая това ще се окаже поредната далавера за поредната групировка. :(
Явно племенникът на Нора Ананиева добре се разбира с пазвантина на Тодор Живков - никой не го е еня, че мръсните пари неусетно се изпраха в легален бизнес...
Китайците са се доказали! Където стъпят фалират западното производство! Не е лошо ние да сме хората на китайците в Европа! Няма нужда да мислим как ще продават колите! Китайците отдавна са си направили добре сметката!
Абе, ние пътища нямаме като хората, почнахме за електромобили да мислим и произвеждаме, що за идиотщина?!?!?!?!?
Лъжеш,цената на парижките коли под наем струва 15 евро на месец и 2,50 за 250км.Цената на едномесечна карта за метрото 2 зона е 56 евро а 4,5 120 евро.Този проект е на Болоре,приятаеля на сарко,така че няма начина да е губещ.
Браво браво ,да не е само някоя далавера да се произведът 100 броя доде се обере някоя програма и да се спре. Аз с две ръце я подкрепям идеята ,а дори и с $ :)
27, серийно производство на електромобили има едва от няколко години! Естествено е, че все още са скъпи! С увеличаване на серийното производство ще паднат и цените. Теоритично цената на един електромобил би трябвало да падне доста под тази на колите с ДВГ, защото в електромобилите има много по малко части и са много по елемтарни като конструкция!Колкото повече държавни стимули има за електромобилите толкова по бързо ще може да се достигне обема при който цените за производство ще паднат!
Според мен появят ли се първите колонки за зареждане на електромобили в градовете, бакшишите масово ще минат на електрички. И това ще е преломният момент. Само гледайте.
Пожарникарю, не мога да ти подаря електромобил - много е скъп. Но ще ти подаря стол, който се включва в електрическата мрежа!
Ами разбиха заводите за кари, които лесно можеха да се пренастоят за производство на електромобили, но това не е най-голямата болка, проблема е, че с закриването им се разпиля най важното - хората дето можеха да ги направят.
Истината за градовете е системата която ще въведат в Париж. Аутолиб ще представлява автоматична система за наемане на електромобили. По телефона си може да проверите къде се намира най-близката паркирана до вас електрическа кола и да я наемете за определено време. Така с много по малко коли, места за паркиране и замърсяване на въздуха може да се постигне мобилност близка до тази на личния автомобил.Цената на Аутолиб ще бъде не много по скъпа от ползването на метро!
От 15Но пък пробвахме се да правим "Роувър", пробваме да правим "Форд", сега пробваме и с китайски бензинов автомобил - защо да не пробваме и с електромобили? Много страни пробват в тази посока. Лично аз мисля, че този проект ще последва съдбата и на предишните такива. Далавера е, не бизнес.
Мечтая си за такава кола,харчи 1.22лв, на 100 км,има 2 багажника,тежи 500 кг,няма филтри,масла,ремъци,картери,климатика е електрически,не пуши,тиха е и много искам някой гъзар със джип или наточена "кола" да го смачкам на пътя.Ускорението е смазващо в сравнение със ДВГ.
До 23Не ме четеш правилно. Не съм казал, че електроавтомобилът е неефективен, а, че производството му тук би било неефективно . Между другото , след като е толкова ефективен, да не би акумулаторите му да са скъпи или станциите за зареждане, че все още не са се наложили на пазара?:)))))))) Първият скоростен рекорд за такъв автомобил е от преди стотина години и все още нямаме достатъчно добра и евтина технология, че да станат масови. Погледни колко струват!:)
От пролетта почва производство на електромобили в Ловеч