хм тази май само ще тежи , и какво образование само, тук там била и много разбирала, въпросът в това правителство е не да разбираш а да слушаш, това е важно
Нека се дава възможност на младите кадри да се проявяват в облстта на политиката все повече и да доказват наученото, защото наистина е хубаво да се трупа опит.
Бойко явно си пада вече по мощните жени.Нищо лошо няма в това,но трябва и практика да имат ,не само титли.
Има ли още свободни места за министри, че нещо останах без работа, а съм на 50!пп Мога да казвам кунграчулешън и бонжуар!
"Никой не може да ми се меси!" - каза царят на слепите - тъпоглавецът Борисов. Като знаем нивото му на интелигентност, представяме си интелигентността на хората, които избира! Впрочем - погледнете Цецка Цачева, Фидосова, Цветанов! Какъв интелект,а?! Когато пресичам Орлов мост с риск да изпотроша колата си по накъдрените асфалтови коловози, заради които Цариградско беше наречено "море" се сещам кой кмет допусна това! Борисов! И обеща, че фирмите щели да си поправят грешките! Кога бе?
Азербайджан е забранил турските сериали заради страх от ислямизацияМедийният регулатор на Азербайджан е забранил излъчването на турски сериали заради проблема с ислямските забрадки, а не както бе обяснено, заради изискването програмите да бъдат на азерски език, предаде турската частна телевизия НТВ, цитирана от БТА, като се позовава на документи, публикувани от "Уикилийкс".Ето това е новина, а не рокадите в правителството. кой министър, кой заместник, все на ББ думата ще бъде.
Тая само като я гледам и си я представям как по цял ден, години наред, е щъкала по коридорите на хранилката, носейки напечатани листа насам-натам от канцелария в канцелария. После листите отиват в архива, а дамата получава 13-та заплата. ГРОБ прекъсва тоя безсмислен кръговрат на хартията и я прави министър. В което също така няма голям смисъл.Акъл море, глава кофпомпа.
От 327 -аа, и съм ниграмотну, щото съм със ващу убразувание и по ваща система- Дий воле, диий, и яз за тва въ и обужавам и гласувам
ми не ни назначават, щото не сме продажни и послушни родоотстъпници, финансирани от международния олигархиат
нищууу му няма на муууууу-мичито като за кумуниска е направо за президент, същата като първака -високоинтелигентна, с образУвание, с невероята харизма, и най-вече усет и изчистен стил и то токлкова изчистен, че нищо не е останало от него
И Калина Илиева беше подготвена, но видяхме колко и къде. Като гледам професионалната и кариера- на пост по една година, нещо не мога да и повярвам. Не коментирам образованието и- УННС и Варненски свободен университет. Можеха да намерят по- подготвен човек.
ЦЦЦЦ чак ме е яд за Вас! Толкова сте образовани и кадърни, а те (управляващите) такова нахалство имат, та не Ви назначават Вас -форумните гении. Мъка, нема се опраим никога!
Била подготвена/цял живот експерт/, била експерт/Експерт е специалист, даващ мнение или заключение при разглеждане на някакъв проблем или въпрос.В юридическо значение - лице, притежаващо специални знания, даване на експертно мнение/, била с репутация в Брюксел/попитах моят приятел чичко Жужъл за нея- трае си завалията/! Ще осчетоводява ли,мнение ли ще дава, ще изчишква оня, малкият б Брюксел ли???
Магистрала Тракия не може да стане догодина, каза пред Агенция Фокус бившият председател на Българската браншова камара Пътища Румен Йовчев.Срокът 2012 г. бе заложен още през 2009 г. от тогавашния министър Росен Плевнелиев, а след това той неведнъж е потвърждавал, че има готовност за това. Не може през октомври миналата година колегите да подписват договор със срок 26 месеца и да говорят как магистралата ще стане юни 2012 г. И тъй като виждат, че няма да стане, почват да измислят причини. Измислиха мочурищата. Не били проучени, геологичните проучвания не били точни, излезе хумус, еди какъв си, имало блата и т.н. Извинявайте, тези блата и тези мочурища не се получиха миналата пролет. Те са много отдавна и проблемът с тях е известен. Една от рекичките, по които протича трасето на магистралата, се казва река Мочурица. Значи този проблем е толкова стар, че никой не му е обърнал внимание нито проектантите, нито инвеститорите, обясни Йовчев.Трябва да се престане с практиката да се печелят търгове за магистрали и пътища с най-ниски цени. С това правителството си залага голяма бомба, каза още той. Около 2 млн. евро струва средно един километър магистрала у нас днес, според търговете, които се печелят. Тази цена е нереално ниска.Ако се направи сравнение се оказва, че днешните участъци на магистрала Хемус, които сме ги строили 1984-1987 година, са по-скъпи. Тогава магистралата е струвала 6 млн. долара на километър, а днес тежките участъци Тракия 4 млн. долара.Колегите печелят търгове с ниски цени. След това се мъчат да спечелят следващия обект, защото им трябват свежи пари, с които да финансират предишния обект, по който работят. Но идва Видовден след като финансираш предишни обекти, най-накрая нещата вече не могат да се финансират постоянно със следващи обекти, защото това, което не можеш да плащаш, се натрупва, обясни той.Така заради амбицията на правителството да спестят пари от строителството на магистрали, на практика бизнесът се притиска, че дори и изнудва и това не може да продължава до безкрай. Ефектът в крайна сметка е негативен.Така например строителят на новата многофункционална зала Арена Армеец сам призна, че е успял да направи залата на такива ниски цени, защото фирмата е спечелила и спестила от предишните обекти, където е работила нормално. ", твърди Йовчев. Той твърди още, че фирмите работят с кофражи от дъски и греди, тоест върнали сме се 30 години назад. По този начин нищо ще строим качествено, нито ще увеличим производителността. На първите копки всички са облечени много хубаво, но ако отидете на обектите да видите как са облечени, ще се хванете за главата, коментира още Йовчев.
Лиляна Павлова сяда в стола на Росен Плевнелиев